Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 (Host host)*kreativ emne søgnings titel*

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Empty
IndlægEmne: (Host host)*kreativ emne søgnings titel*   (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 10:19 pm

Oy ^^

Jeg er relativt ny her, men har efterhånden fundet mig så meget til her, som jeg kan uden at deltage i et emne ^^
Derfor må det logiske så være, at mit næste skridt er at deltage i emner, og derfor har jeg forberedt en lille smule basis ideer, til at starte op med, bare så jeg kan få en bedre fornemmelse af, hvad det er for en herlig side, det er lykkedes mig at valse ind på ^^
Til at starte med skal det lige nævnes, at Dust ikke går op i slægter, han finder det absurd, på grund af hans mærkelige syn på verdenen ^^

-første emne:
Dette første emne, kommer til at have essentiel betydning for min karakters fortsatte personlighed fremover, da dette emne bliver hans første encounter med en person, som han rent faktisk kan tale med, dette emne skaber en situation, hvor Dust rent faktisk kan blive din bedste ven, eller i hvert fald din mærkeligste ven, hvis det udspiller sig korrekt. Det skal dog nævnes, at dette emne kommer til at starte ud lidt kaotisk.

-andet emne:
Dust er altid i bevægelse, og har brug for noget at optage hans sind med, ellers bliver han sikkert kuk, derfor har han til tider for vane, at lede efter noget han kan lave, om det så er at træne nogen andre, eller med nogen andre, lave mærkelige genstande, eller lave ged i den for nogen. Denne form for emner, hjælper til et godt partnerskab, eller en sparrings partner af den ene eller anden form.

-tredje emne:
Dust forstår sig ikke på ideen om familie, da han aldrig rigtig har haft en, han tror på at han er et monster som ingen kan lide, hvilket har skabt en skizo lignende personlighed, hvor han skifter mellem sindsstemninger, derfor kunne det være interessant for ham at møde nogen, der kunne være en form for familie for ham, dette kræver dog nogen, der kan se gennem hans personlighed, kommunikere med ham, på hans niveau af galskab.

Dette var sådan lige hvad jeg kunne komme op med, til at starte med ^^
Det første emne forslag, kan jeg tilbyde en plads til, efter først til mølle princippet, men de andre emner er der frit løb til for alle. Desuden er jeg åben for forslag, og personlige tilføjelser, hvis nogen ønsker det ^^
Tilbage til toppen Go down
Ari

Ari


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City

(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Empty
IndlægEmne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel*   (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 11:25 pm

Ari er også lidt skør da hun har problemer med at acceptere at hun er en pige, grundet at hendes forældre har opfostret hende som en dreng og opført sig som om at hun var deres søn. Så hvis hun lyder som noget du kan bruge til noget, er jeg mere end frisk på at emne?
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Empty
IndlægEmne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel*   (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeLør Aug 26, 2017 11:37 am

Hmm jeg kan forestille mig, din karakter enten i det første emne, eller det tredje eksempel, dog ville jeg blive glad for at indsætte din karakter i det første emne, da det sikkert kunne blive meget interessant ^^
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Empty
IndlægEmne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel*   (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeMan Aug 28, 2017 12:08 pm

Jeg søger stadig, hvis nogen er interesseret ^^
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Empty
IndlægEmne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel*   (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 11:46 pm

Jeg søger stadig hvis nogen er interesseret ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





(Host host)*kreativ emne søgnings titel* Empty
IndlægEmne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel*   (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
(Host host)*kreativ emne søgnings titel*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Livsforandrende og gyselig titel] - Emne-, Plot- & Relationsøgning - 27/02
» En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy)
» Endelig. Søger nogen at emne med! ^^
» Vil emne! Vil I?
» Guide: At emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: