Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Endelig. Søger nogen at emne med! ^^

Go down 
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Lilypad Village

Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Apr 16, 2017 1:30 am

Heya hvem der end nu måtte kigge forbi! <3

Så fik jeg endelig taget mig selv sammen til at færdiggøre min profil og ville mægtig gerne emne med folk herind! xD

Lidt om Ceit:
Ceit voksede op blandt sine bedsteforældre, som hun elskede meget og lærte alt fra hvordan man blev en god jæger og kriger, da morfaren var en gammel erfaren jæger og træner i vandets kampkunst.
Hun er en meget snaksalig pige og imødekommende. Ceit elsker at slappe af og hygge sig med folk hun møder
Hun er en meget trofast person og man kan altid regne med Ceit, hvis man har brug for hendes hjælp.
Hun er en Dunaidh og meget stolt over sin familie, oh og så er hun store søster til Keeva, så en del efterhånden har mødt x3
Hun er ikke sikker på sin sexuelitet endnu

Ceit er ikke bange for kamp og blod og hun har set sin del af død gennem sin tid sammen med sin søster og så er hun ret effektiv med buen, ikke nær så god som sin søster men effektiv nok til at kunne klare sig selv.
Hendes personlig evne er Healing Factor, hvilket betyder at hvis hun mister lemmer som arme og ben og andre ting på kroppen, ville de gro ud igen. Dette kræver dog energi fra hendes side og hun er ikke særlig aktiv når hun healer sig selv.

Søger lidt af det hele faktisk ^^
Håber der er nogen så vil emne :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Apr 16, 2017 1:53 am

Jeg stiller gerne Brandon til rådighed, if you want. Razz
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Lilypad Village

Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Apr 16, 2017 2:37 am

Wee! fedt Very Happy
har du nogen idé til et plot? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Apr 16, 2017 2:48 am

Well måske ku de støde på hinanden, hvor de  så måske kunne træne lidt sammen. :p Siden, han kender hendes søster. Derudover kunne det os være han flirtet lidt med hende, if you up for it. :9
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Lilypad Village

Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTirs Apr 18, 2017 9:21 pm

sure, ku' være interessant møde ^^
ku' du lave? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTirs Apr 18, 2017 10:23 pm

Sure Wink where xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 9:27 am

Vil du emne med en pirat som er ligeglad med alt og alle? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 1:34 pm

Jeg stiller mig gerne til rådighed, hvis du tror jeg kan bruges ^_^
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Lilypad Village

Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 1:09 pm

@Brandon I let you find a place ^^
@Elanor ofc! Hva' havde du I tankerne? xD
@Clarissa altid c: havde du et plot in mind? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 2:33 pm

sweet, smider det op inden fredag i hopeeee < 3 xD @Ceit
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTors Maj 04, 2017 12:12 pm

Well, jeg kan se at Brandon og dig har et emne sammen. Eller skal have et.

Måske Lucius kunne afbryde dem, fordi Brandon hænger ud med en Takumara, hvilket Lucius som leder ikke er specielt stolt af.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Lilypad Village

Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitimeTors Maj 04, 2017 5:13 pm

uhhh hva' havde du i tankerne? o.o
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^   Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig. Søger nogen at emne med! ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: