Antal indlæg : 37 Reputation : 0 Bosted : En hytte i Thunderville
Emne: A New Girl Seeks (emnesøgning) Lør Sep 23, 2017 11:26 pm
Lidt om Hayley
Hayley har det som man kalder for en facade, hvilke er at hun er kold overfor andre, og har lukket sin rigtige personlighed væk fra folk hun ikke sådan kender. (er der mere i vil vide om selve Hayley så er der jo profilen ^^ eller spørg ^^)
Har i andre idéer til Relationer eller længer varende plots så vær mere end velkommen til at kom med dem alt kan bruges ^^
Krav
Mindst fem linjer ^^ og helst med noget og svare på ^^ mere så vi kan holde emnet i gang ^^
Skriv til mig hvis der er en grund til at du ikke kan svare i vores emne, mere så jeg kan forstå hvorfor for der kan jo være så mange ting som gør at man ikke lige svare på emner osv.
Dust
Antal indlæg : 27 Reputation : 0 Bosted : Where ever
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Lør Sep 23, 2017 11:45 pm
Jeg stiller mig gerne til rådighed, hvis det kunne interessere, jeg tænkte om muligt måske som en elsker, hvis ikke det så i det mindste en ven ^^
Som forslag kunne det være vores karaktere mødtes, omkring eller i den by din karakter bor i, jeg ved dog ikke hvordan de skulle mødes helt præcis, en slåskamp virker lidt kliche, selvom det virker fint for mig, men jeg tænker i hvert fald, at de på en måde ender med at kunne mærke på hinanden, at de begge har mistet deres familie, og via den vej kommer lidt mere tæt på hinanden ^^
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 12:13 am
Altså via det de har tilfældes med og ha mistet deres forældre, kunne de sagtens ha mødtes og kommet tæt på hinanden i den forstand, og måske søgt well tæthed? ved ikke om det er det rigtige ord for det altså at de er elsker osv.
Dust
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 4:34 am
Altså således at vi starter ud med, at de allerede kender hinanden, både med hensyn til forældre og intimt? ^^ For så kunne vi nemt starte emnet ud ved, at Dust kom til byen, for at besøge hende ^^
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 4:51 am
Ja det kan vi da godt gå ud fra ^^
Dust
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 10:01 am
Fedt ^^ Har du mulighed for at starte emnet, eller passer det dig bedre at jeg starter? ^^
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 11:11 am
Altså efter som Dust er den som kommer for at besøge hende, vil det så ikke give mest mening hvis du starter emner ^^
Christopher
Antal indlæg : 29 Reputation : 0 Bosted : The Underground
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 12:07 pm
Smider a gerne chris ind da, han hjælper over altog har været i thunderville et par gange. :p
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 12:15 pm
Antal indlæg : 29 Reputation : 0 Bosted : The Underground
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Søn Sep 24, 2017 2:59 pm
Thunderville eller The underground.
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Tirs Okt 03, 2017 5:26 pm
Hiver lige den her lidt op for at sige at jeg stadig søger, hvis der er nogen der ude som har lyst til at emne og alt det halløj
Semira
Antal indlæg : 26 Reputation : 0 Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Ons Okt 04, 2017 8:54 am
Hvis du stiller jeg gerne @Helia eller Semira til rådighed
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Ons Okt 04, 2017 7:54 pm
@Semira altså vi kan skam godt finde ud af noget for en af dem, og jeg vil endeligt give dig det valg selv om hvem du helst vil ha emnet med af dine karakterer, for jeg kan endeligt ikke vælge selv da jeg har lyst til at sige at det kunne være spænde og møde begge dine karakterer
Men udover det har du måske en idé til selve emnet? altså når du selvfølgelig har valgt hvem der skal møde Hayley og alt det ^^
Semira
Antal indlæg : 26 Reputation : 0 Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Ons Okt 04, 2017 8:06 pm
Jeg tænker lidt at vi kan starte med Semira, og senere hen tage Helia, det er nemlig fordi jeg har en idé, måske da de begge har mistet dem de holder af og fordi Semira har lidt et undertrykt moderinstinkt og da hun intet husker om sin fortid kan det være at hun ser noget i Hayley som vækker det, det kunne være at Hayley måske er kommet til skade og Semira hjælper hende. Det kan også være at Semira har hørt at Hayley er smed og opsøger hende fordi hun har brug for at få sit sværd lavet. Det at moderinstinkt vækkes helt kan gøre at hun husker det hele og på den måde har brug for støtte fordi hun til at starte med glemte det for at beskytte hende selv fra smerten.
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Ons Okt 04, 2017 8:42 pm
Den idé med at Semira opsøger Hayley osv. Lyder som en god idé
Semira
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Ons Okt 04, 2017 8:53 pm
Okay hvis det er i orden med dig kan jeg så ikke lave det i morgen er træt skal snart i seng
Hayley
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Ons Okt 04, 2017 9:00 pm
jo det helt i orden ^^
Semira
Emne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning) Tors Okt 05, 2017 12:28 pm
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …