Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 A New Girl Seeks (emnesøgning)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeLør Sep 23, 2017 11:26 pm

Lidt om Hayley

Hayley har det som man kalder for en facade, hvilke er at hun er kold overfor andre, og har lukket sin rigtige personlighed væk fra folk hun ikke sådan kender.
(er der mere i vil vide om selve Hayley så er der jo profilen ^^ eller spørg ^^)

Søger
Venner/Veninder
Elsker
Fjender
Eks’er
Flirt
Barndomsven/veninde

Har i andre idéer til Relationer eller længer varende plots så vær mere end velkommen til at kom med dem alt kan bruges ^^

Krav

Mindst fem linjer ^^ og helst med noget og svare på ^^ mere så vi kan holde emnet i gang ^^

Skriv til mig hvis der er en grund til at du ikke kan svare i vores emne, mere så jeg kan forstå hvorfor for der kan jo være så mange ting som gør at man ikke lige svare på emner osv.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeLør Sep 23, 2017 11:45 pm

Jeg stiller mig gerne til rådighed, hvis det kunne interessere, jeg tænkte om muligt måske som en elsker, hvis ikke det så i det mindste en ven ^^

Som forslag kunne det være vores karaktere mødtes, omkring eller i den by din karakter bor i, jeg ved dog ikke hvordan de skulle mødes helt præcis, en slåskamp virker lidt kliche, selvom det virker fint for mig, men jeg tænker i hvert fald, at de på en måde ender med at kunne mærke på hinanden, at de begge har mistet deres familie, og via den vej kommer lidt mere tæt på hinanden ^^
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 12:13 am

Altså via det de har tilfældes med og ha mistet deres forældre, kunne de sagtens ha mødtes og kommet tæt på hinanden i den forstand, og måske søgt well tæthed? ved ikke om det er det rigtige ord for det Razz altså at de er elsker osv.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 4:34 am

Altså således at vi starter ud med, at de allerede kender hinanden, både med hensyn til forældre og intimt? ^^
For så kunne vi nemt starte emnet ud ved, at Dust kom til byen, for at besøge hende ^^
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 4:51 am

Ja det kan vi da godt gå ud fra ^^
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 10:01 am

Fedt ^^
Har du mulighed for at starte emnet, eller passer det dig bedre at jeg starter? ^^
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 11:11 am

Altså efter som Dust er den som kommer for at besøge hende, vil det så ikke give mest mening hvis du starter emner ^^
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 12:07 pm

Smider a gerne chris ind da, han hjælper over altog har været i thunderville et par gange. :p
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 12:15 pm

@Christopher

Lyder godt er der nogen af de ting i starts indlægget der vil kunne virke? eller skal vi finde ud af noget helt andet? Smile
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 12:34 pm

flirt måske elsker, er åben, for det meste. Razz xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 12:37 pm

Jeg kan smide min hjemmeløse Malou ind ^^
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 1:00 pm

@Christopher
Flirt kan da sagtens findes ud af Razz


@Malou
Uhh noget at det oppe i start indlægget? eller skal der findes ud af noget helt andet ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 1:06 pm

Jeg synes det kunne være morsomt med fjender.
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 1:06 pm

ok kan du lave emnet :9 < 3?
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 1:41 pm

Jeg ved det er lidt en kort start, men jeg regner med at det bliver lidt mere fyldigt, efterhånden som vi kommer i gang ^^

https://redhawk.danskforum.net/t461-my-dearest-i-have-missed-you-hay
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 2:55 pm

@Malou
uhh ja det kunne det Very Happy

@Christopher
Det kan jeg skam godt men hvor?
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 2:59 pm

Thunderville eller The underground. Smile
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeTirs Okt 03, 2017 5:26 pm

Hiver lige den her lidt op for at sige at jeg stadig søger, hvis der er nogen der ude som har lyst til at emne og alt det halløj Razz
Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 8:54 am

Hvis du stiller jeg gerne @Helia eller Semira til rådighed
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 7:54 pm

@Semira altså vi kan skam godt finde ud af noget for en af dem, og jeg vil endeligt give dig det valg selv om hvem du helst vil ha emnet med af dine karakterer, for jeg kan endeligt ikke vælge selv da jeg har lyst til at sige at det kunne være spænde og møde begge dine karakterer Smile

Men udover det har du måske en idé til selve emnet? Smile altså når du selvfølgelig har valgt hvem der skal møde Hayley og alt det ^^
Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 8:06 pm

Jeg tænker lidt at vi kan starte med Semira, og senere hen tage Helia, det er nemlig fordi jeg har en idé, måske da de begge har mistet dem de holder af og fordi Semira har lidt et undertrykt moderinstinkt og da hun intet husker om sin fortid kan det være at hun ser noget i Hayley som vækker det, det kunne være at Hayley måske er kommet til skade og Semira hjælper hende. Det kan også være at Semira har hørt at Hayley er smed og opsøger hende fordi hun har brug for at få sit sværd lavet. Det at moderinstinkt vækkes helt kan gøre at hun husker det hele og på den måde har brug for støtte fordi hun til at starte med glemte det for at beskytte hende selv fra smerten.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 8:42 pm

Den idé med at Semira opsøger Hayley osv. Lyder som en god idé Smile
Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 8:53 pm

Okay hvis det er i orden med dig kan jeg så ikke lave det i morgen er træt skal snart i seng
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 9:00 pm

jo det helt i orden ^^
Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitimeTors Okt 05, 2017 12:28 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A New Girl Seeks (emnesøgning)  Empty
IndlægEmne: Sv: A New Girl Seeks (emnesøgning)    A New Girl Seeks (emnesøgning)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A New Girl Seeks (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!
» The girl who was lost - Emnesøgning
» Wolfscout seeks most
» Emnesøgning til ny fyr!
» New girl in town :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: