Titel : Adelig Antal indlæg : 68 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.
Emne: New girl in town :) Søn Aug 19, 2018 7:41 pm
Halløjsa alle sammen!
Jeg er ny herinde, jeg er simpelthen så ny at jeg endnu ikke har fået min farve
Lad dog ikke dette skræmmer jeg væk. Jeg har prøvet at være på diverse andre RP sider før, så jeg er ikke helt grøn bage ørene
Jeg leder efter nogle at emne med når jeg får min flotte farve
Jeg leder efter alt mellem himmel og jord, eftersom jeg er så ny som jeg er Kort om mig:
- Er en Redwood. Adelig - 29 år gammel. Afprøver lige pt. sine evner som syerske. - Bosiddende i Redhawk City, hos hendes far og stedmor. Har 2 ældre brødre. Den ene i militæret, den anden som købmand. - Har aldrig set særlig meget af Redhawk, har dog været i Arabis, da hendes mor bor der. ( Moren er pt. død, ikke at min karakter er vidende om dette... Måske et plot emne?) - Altid positiv og glad. Har svært ved at sige at jeg har egentelige fjender, men who knows? Eller så tag et kig på min profil, der kan i finde mange flere information om mig. Og tøv endelig ikke med at smide en besked her i tråden eller en pm
Jeg venter spændt på at høre fra jer
Sidst rettet af Emelia Man Aug 20, 2018 7:09 am, rettet 1 gang
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Emne: Sv: New girl in town :) Søn Aug 19, 2018 8:34 pm
Altså, nu er jeg ledere af Arabis og Redwoods er bestemt ikke velkommen der, ligeså vel som Adaras ikke er velkommen i Redhawk City. Så med mindre hendes mor er Adara, hvilket i så fald vil blive set ned på fordi hun har fået et barn med en Redwood. Men ellers er jeg da frisk på et emne!
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: New girl in town :) Søn Aug 19, 2018 8:56 pm
YAAAS!
Jeg vil emne! Pick me! Pick me! xD
Zach er tidligere general, nu leder, af Naailas. Men han er en frisk ung fyr, der elsker at rejse rundt. Lige PT - da jeg ikke har haft nogle "up to date" emner med lederne - har han en alliance med Adaras og holder sig ude af krigen mellem Oikans og Redwoods. Derfor kunne han godt finde på at rejse rundt anonymt alligevel :3
Lad mig vide om det har interesse! xD
Emelia
Titel : Adelig Antal indlæg : 68 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.
Emne: Sv: New girl in town :) Man Aug 20, 2018 7:08 am
@Lucius hendes mor er fra Adara slægten, jeg har prøvet at kigge på den fine historiske tidslinje på siden og forsøgt at få det til at passe ind at hendes forældre blev gift og fik børn sammen før Adara slægten blev forvist. Men at det ligger sådan at da Adara slægten blev forvist blev hendes mor sendt til Arabis da Emelia var 7 år. Det står på min profil, men du må endelig sige til hvis jeg har lavet en fejl. Konstruktiv kritik er altid velkommen Men det vil være en fornøjelse at emne med dig
@Zachariah det vil være en fornøjelse at emne med dig
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Emne: Sv: New girl in town :) Man Aug 20, 2018 9:14 am
Ahh, my mistakes then. Men det bliver i hvert til fald ikke set godt på nu til dags. xD Emilie ville nok føle sig uvelkommen af folket, men Lucius vil selvfølgelig tage godt imod hende, selvom hun gernerelt hader redwoods.
Emelia
Emne: Sv: New girl in town :) Man Aug 20, 2018 2:36 pm
Måske Emelie tager til Arabis for at besøge hendes mor? Hvor hun så opdager at moren tidligere hus er sat til salg hvorfra Emelie så prøver at finde ud af hvad der er sket med hendes mor, og i den forbindelse støder på Lucius?
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 12:22 am
Åh, en slægtsfælle! Velkommen til siden! ^^
Jeg stiller gerne Alexei til rådighed, så vi kan finde på et plot ;-)
Emelia
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 7:07 am
Wuhu! Dejligt at se en slægtsfælle! Jamen lad os gøre det! Nogle kreative ideer der rumstere hos dig?
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 11:37 am
Måske Emelias far har henvendt sig til Alexei omkring ægteskab, inden Alexei blev konge og 'kun' var general. Dette ville Alexei til enhver tid afvise, da han ikke har planer om at blive gift foreløbig, men måske de to er blevet venner igennem processen. Selvom han ville afvise ægteskabet, ville han aldrig være ubehøvlet omkring det ;-)
Emelia
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 2:40 pm
Genial ide! Jeg er kæmpe fan
Alexei
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 6:23 pm
Super, jamen så er spørgsmålet jo bare, hvad der skal foregå i vores emne? Det kan være et throwback-emne til deres første møde eller bare et nutidigt, hvor de mødes som venner, måske for første gang siden Alexei blev konge :-)
Emelia
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 7:35 pm
Decisions....Decision. Begge lyder som rigtige gode ideer What to choose.... Er der en af dem du brænder mest for?
Alexei
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 10:18 pm
Idk. Vi kan selvfølgelig bare starte med throwback-emnet, hvis du lyster. Med mindre du hellere vil direkte til nutiden, så gør vi bare det. Jeg er fleksibel ;-)
Emelia
Emne: Sv: New girl in town :) Tirs Aug 21, 2018 10:21 pm
Weill... lad os starte ud med throwback emnet, så har vi en god basis for et eventuelt nutids emne, in vase de snakker om minder xD
Alexei
Emne: Sv: New girl in town :) Ons Aug 22, 2018 12:58 am
Yes, det lyder super. Kan jeg få dig til at starte det? Vi kan jo sige, at Alexei er kommet til deres hjem for at afvise forslaget personligt ^^
Emelia
Emne: Sv: New girl in town :) Ons Aug 22, 2018 8:42 am
Det kan jeg godt. Oprettet det så snart jeg har fri for arbejde
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …