Antal indlæg : 26 Reputation : 0 Bosted : Ruinerne
Emne: Wolfscout seeks most Fre Dec 23, 2016 5:18 pm
Hey there.
Wolffe var en ide jeg fik på grund af blandede serier og film så ham måtte jeg lave.
Wolffe er en ung mand med en stærk loyalitet mod hans venner og familie. Han er en slags flokleder mod den gruppe af spejderer han har. Han har mistet sin kernefamilie og kender ikke til andre fra hverken moder eller faderens side. Han er vild og har det bedst i det fri. Han hjælper gerne dem der har brug for det, men kommer sjældent ind til byen.
Det jeg søger:
Venner
Fjender
Bekendte
Måske familie længere ud på grenene.
Andre ideer så kom med dem. Modtages med glæde.
A howl from Wolffe
Raven
Antal indlæg : 39 Reputation : 1 Bosted : Middle Bridge District ~ Hvor hun har sin egen smedje.
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Fre Dec 23, 2016 11:12 pm
Kan du bruge Raven til noget?
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Fre Dec 23, 2016 11:42 pm
Sikkert. Har to ideer. Dig?
Raven
Antal indlæg : 39 Reputation : 1 Bosted : Middle Bridge District ~ Hvor hun har sin egen smedje.
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Lør Dec 24, 2016 11:01 am
Dem vil jeg gerne høre!
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Lør Dec 24, 2016 1:41 pm
Wolffe kender ikke venner af familien, men en af dem kunne jo være efterkommer af Naailas, måske fjern slægtning til Raven.
Eller de kunne blive gode venner?
Måske hjalp Raven Wollfe eft han blev såret eller noget?
Det var dem.
Raven
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Lør Dec 24, 2016 2:15 pm
Det kunne godt være to af den hvor Raven hjælpe ham efter han er blevet såret og derefter bliver de god venner?
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Lør Dec 24, 2016 2:21 pm
Det kunne vi godt. Det kunne være den tid hvor Wolffe er blevet bidt af ulve og har brug for hjælp hurtigt. Hans mænd beder om husly hos Raven og får lov. Hun hjælper med at forbinde ham og holde dem skjult fra deres forfølgere?
Raven
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Lør Dec 24, 2016 5:20 pm
Det lyder som en spændende ide det syntes jeg lyder som en god idé
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Lør Dec 24, 2016 10:49 pm
Dejligt. Hvem skal starte?
Raven
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Søn Dec 25, 2016 11:53 am
kan jeg lokke dig til det? :3
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Søn Dec 25, 2016 12:38 pm
Sure. Skal intet de næste tre dage.
Raven
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Søn Dec 25, 2016 7:32 pm
mange tak!
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Søn Dec 25, 2016 7:35 pm
Så lidt
Wolffe
Emne: Sv: Wolfscout seeks most Man Dec 26, 2016 1:06 pm
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …