Antal indlæg : 30 Reputation : 0 Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)
Emne: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Ons Nov 30, 2016 9:21 am
'Ellooooo!
Jeg er netop startet på siden, og har faktisk allerede fået godkendt min karakter - woohoo!
Det betyder, at jeg lige nu søger nogle emner herinde, da det kunne være super rart at komme lidt i gang! Jeg er ikke specielt kræsen, hvad angår emnerne. Det kan både venner, fjender eller noget helt andet xD
Men lidt om Fleur:
Fleur er en hardcore kriger, som arbejder for Redwood-hæren. Det betyder, at hun bruger det meste af sin tid i Redhawk, hvor hun har en mindre hybel, og når hun ikke er der, så er hun som regel på træningskursus i Springheat, hvor hun har et lejet værelse i militærbasen!... Så Fleur kan faktisk befinde sig temmelig mange steder!
Fleur er fyldt med livsmod, sensualitet og varme. Hun er gerne et stort smil, men hun tager heller ikke ret meget shit fra folk. Fornærmer du hende, så ryger du altså en tur i sandet xD
Kan hun bruges til noget, så skriv endelig!
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Ons Nov 30, 2016 12:56 pm
MIG! Vælg MIG! *Rækker armene i luften*
Umiddelbart med to plotmuligheder in my mind: 1: Redwoods var skyld i Naailas blev slaver i sin tid. Så der kan ligge nogle historiske problematikker mellem dem? Måske de ligefrem ender med at hade hinanden, se ned på hinanden something? 2: Zach har en evne, der gør det nemmere for ham at lære at slås. Han vil VILDT gerne lære nogle moves af en Redwood xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Ons Nov 30, 2016 2:40 pm
Jeg sætte gerne Brandon aka Nyx here, til rådighed. :9
1: Måske kunne det være hun, var blive sendt ud efter ham, hvis han nu tog nogen informationer fra Redwood, he is a spy after all. xD
2. Ku være hun selv satte efter ham, hvis vi nu siger han lige, havde fået nogen informationer og var blevet set af hende kort. xD
Fleur
Antal indlæg : 30 Reputation : 0 Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Ons Nov 30, 2016 10:00 pm
@Zachariah: Det lyder mega fedt! Måske man kunne slå de to idéer sammen? Umiddelbart kunne det være rigtig sjovt, hvis de tilfældigt støder på hinanden, og at det automatisk starter med noget gensidig afsky. De kommer trods alt fra to temmelig forskellige steder xD Takket været den afsky kan det være, at de kommer op og toppes lidt, men lige så langsomt finder ud af, at der faktisk ikke er den store grund til at slås… og så ender de ud med at have et lidt blærerøvsvenskab, hvor det gælder noget-for-noget? Dvs. kampkundskaber for noget?
@Brandon: Jeg kan lige spørger Charles om den første idé, men har du nogen idéer om, hvor han umiddelbart ville holde til så? xD
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Ons Nov 30, 2016 10:01 pm
Jeg er ikke meget for at lægge relationer helt fast - meget af det kommer jo an på hvordan tingene foreløber i emnet. Men jeg syntes det lyder som et godt udgangspunkt, i hvert fald! ...Hvor skal det være? Og hvem laver? xD (Btw - begge vores karakterer har fødselsdag i december!)
Fleur
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Ons Nov 30, 2016 10:34 pm
Det er jeg faktisk heller ikke… jeg lod mig vist bare rive lidt med. My bad xD Men det lyder supergodt!
Altså, nu kender jeg jo ikke verden herinde så godt endnu, men umiddelbart synes jeg, at ruinerne omkring Springheat City lyder som et fornuftig bud? Fleur kan måske være på vej mod selve byen, til noget træningskursus, og Zach, bevæger sig måske forsigtigt frem i verden og tænker, at ruinerne var et godt sted at tage en pause?
Mht. hvem der laver, så er jeg lidt i vildrede. Med henblik på idéen til "hvor", hvem tror du så der gør mest fornuftig I at lave? :3
(Og weee, måske kunne de bare fejre fødselsdag sammen? xD)
Zachariah
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Tors Dec 01, 2016 7:45 am
Det passer fint, Zach er allerede i Springheat faktisk xD Så at bevæge sig op mellem ruinerne er næsten kun passende!
Jeg tror vi er lige gode om det - men jeg kan godt lave? o.o Modsat alle andre, har jeg mindre imod at oprette xD
(Ja! Det er ligefør! Hvis ville kunne enes om det o.o xD)
Fleur
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Tors Dec 01, 2016 8:21 am
Hurray then! We have found the place xD
Det må du rigtig gerne så! :3
(Yea, den skal vi nok lige have set på )
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …