Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 9:21 am

'Ellooooo!

Jeg er netop startet på siden, og har faktisk allerede fået godkendt min karakter - woohoo!

Det betyder, at jeg lige nu søger nogle emner herinde, da det kunne være super rart at komme lidt i gang!
Jeg er ikke specielt kræsen, hvad angår emnerne. Det kan både venner, fjender eller noget helt andet xD

Men lidt om Fleur:

Fleur er en hardcore kriger, som arbejder for Redwood-hæren. Det betyder, at hun bruger det meste af sin tid i Redhawk, hvor hun har en mindre hybel, og når hun ikke er der, så er hun som regel på træningskursus i Springheat, hvor hun har et lejet værelse i militærbasen!... Så Fleur kan faktisk befinde sig temmelig mange steder!

Fleur er fyldt med livsmod, sensualitet og varme. Hun er gerne et stort smil, men hun tager heller ikke ret meget shit fra folk. Fornærmer du hende, så ryger du altså en tur i sandet xD

Kan hun bruges til noget, så skriv endelig!
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 12:56 pm

MIG! Vælg MIG! *Rækker armene i luften*

Umiddelbart med to plotmuligheder in my mind:
1: Redwoods var skyld i Naailas blev slaver i sin tid. Så der kan ligge nogle historiske problematikker mellem dem? Måske de ligefrem ender med at hade hinanden, se ned på hinanden something?
2: Zach har en evne, der gør det nemmere for ham at lære at slås. Han vil VILDT gerne lære nogle moves af en Redwood xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 2:40 pm

Jeg sætte gerne Brandon aka Nyx here, til rådighed. :9

1: Måske kunne det være hun, var blive sendt ud efter ham, hvis han nu tog nogen informationer fra Redwood, he is a spy after all. xD

2. Ku være hun selv satte efter ham, hvis vi nu siger han lige, havde fået nogen informationer og var blevet set af hende kort. Razz xD
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 10:00 pm

@Zachariah: Det lyder mega fedt! Måske man kunne slå de to idéer sammen? Umiddelbart kunne det være rigtig sjovt, hvis de tilfældigt støder på hinanden, og at det automatisk starter med noget gensidig afsky. De kommer trods alt fra to temmelig forskellige steder xD
Takket været den afsky kan det være, at de kommer op og toppes lidt, men lige så langsomt finder ud af, at der faktisk ikke er den store grund til at slås… og så ender de ud med at have et lidt blærerøvsvenskab, hvor det gælder noget-for-noget? Dvs. kampkundskaber for noget? Razz

@Brandon: Jeg kan lige spørger Charles om den første idé, men har du nogen idéer om, hvor han umiddelbart ville holde til så? xD
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 10:01 pm

Jeg er ikke meget for at lægge relationer helt fast - meget af det kommer jo an på hvordan tingene foreløber i emnet. Men jeg syntes det lyder som et godt udgangspunkt, i hvert fald! Smile
...Hvor skal det være? Og hvem laver? xD
(Btw - begge vores karakterer har fødselsdag i december!)
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeOns Nov 30, 2016 10:34 pm

Det er jeg faktisk heller ikke… jeg lod mig vist bare rive lidt med. My bad xD
Men det lyder supergodt!

Altså, nu kender jeg jo ikke verden herinde så godt endnu, men umiddelbart synes jeg, at ruinerne omkring Springheat City lyder som et fornuftig bud? Fleur kan måske være på vej mod selve byen, til noget træningskursus, og Zach, bevæger sig måske forsigtigt frem i verden og tænker, at ruinerne var et godt sted at tage en pause? Razz

Mht. hvem der laver, så er jeg lidt i vildrede. Med henblik på idéen til "hvor", hvem tror du så der gør mest fornuftig I at lave? :3

(Og weee, måske kunne de bare fejre fødselsdag sammen? xD)
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeTors Dec 01, 2016 7:45 am

Det passer fint, Zach er allerede i Springheat faktisk xD Så at bevæge sig op mellem ruinerne er næsten kun passende!

Jeg tror vi er lige gode om det - men jeg kan godt lave? o.o Modsat alle andre, har jeg mindre imod at oprette xD

(Ja! Det er ligefør! Hvis ville kunne enes om det o.o xD)
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitimeTors Dec 01, 2016 8:21 am

Hurray then! We have found the place xD

Det må du rigtig gerne så! :3

(Yea, den skal vi nok lige have set på Razz)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Empty
IndlægEmne: Sv: Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!   Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A New Girl Seeks (emnesøgning)
» Emnesøgning til ny fyr!
» Wolfscout seeks most
» Emnesøgning, yay! <3
» Emnesøgning!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: