Antal indlæg : 41 Reputation : 1 Bosted : Amber Eye District
Emne: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 10:20 am
Ja, så nu ligger landet sådan at jeg har besluttet at vende tilbage til denne gudeskønne side og dets univers. (Jeg elsker den her side så meget omg jeg tuder næsten af glæde lige nu). Jeg har valgt kun at blive aktiv med Madeline til at starte med, da mit overskud ikke er helt vildt stort. Jeg har bare tid til at skrive i ny og næ. Det kræver dog liiiige at der er nogle emner jeg er med i ahah
Jeg søger 1 eller 2 emner til Madeline her, så I kan lige få noget hurtig information:
Madeline er af en meget rig og adelig Redwood familie, og under den forrige konges regeringstid var de meget magtfulde.
Nu er hendes familie ikke særlig politisk aktive, men de er ikke fuldkommen ude af billedet heller.
Hun var en god ven af Charles, og de har kendt hinanden siden Madeline var helt lille.
Ingen ved at hun faktisk er semi-slægt udover hende selv.
Hun er 19 (eller 20 har ikke tjekket efter i et stykke tid) 21 år gammel
Hun har været lidt rundt i landet sammen med hendes far når han har haft møder rundt omkring, men derfor har hun kun set de store byer.
Ellers tag et kig på profilen, og se om der er noget der lugter af et godt emne ahha
Relationer er også velkomne, eftersom Madeline aldrig fik særlig mange af dem ahha
Sidst rettet af Madeline Fre Aug 24, 2018 11:47 am, rettet 1 gang
Emelia
Titel : Adelig Antal indlæg : 68 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.
Emne: Sv: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 11:22 am
Jeg er frisk, er selv helt ny på siden ^^
Madeline
Emne: Sv: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 11:27 am
Uh! Velkommen til siden!
Er der noget bestemt du tænker at vi kan emne?
Emelia
Titel : Adelig Antal indlæg : 68 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.
Emne: Sv: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 12:08 pm
I og med vi begge er adelige, så har vi måske mødtes til en eller anden fornem fest? Eller måske vores fædre kender hinanden, og vi er således blevet introduceret på den måde
Madeline
Emne: Sv: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 1:22 pm
Ja! Det er rigtigt! De kunne måske have mødt til en fest, og så besøger den ene den anden eller de kunne gå en tur sammen eller noget? SÅ de kender ikke hinanden vildt godt, men de kender stadigvæk hinanden på et vis niveau?
Emelia
Emne: Sv: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 2:03 pm
God ide! Jeg kunne evt. besøge dig, hvorefter vi bliver enige om at gå en tur. Du ved strække bene lidt ?
Madeline
Emne: Sv: Emnesøgning c: Fre Aug 24, 2018 5:32 pm
Ja! Det er en god ide! Du må godt starte emnet, jeg skal nemlig på kursus den her weekend, så kan først skrive når jeg kommer hjem engang på Søndag
Emelia
Emne: Sv: Emnesøgning c: Lør Aug 25, 2018 11:58 am
Jeg sender en PM med link så snart jeg har oprettet det
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …