Antal indlæg : 63 Reputation : 2 Bosted : The Dark Daphne Forest
Emne: Ria/Madeline/Elias' fravær Tors Dec 01, 2016 9:07 am
Yo yeah, så jeg har NV forløb næste uge og den karakter jeg får på min rapport kommer til at stå på mit eksamensbevis. Så jeg bliver nød til at lægge fuld fokus på skole.
Jeg skal også have illustreret en bog og lavet 3 portrætter inden jul, så jeg har ret travlt og kommer nok ikke til at være særlig meget på. Dog så vil jeg stadig komme på og svare på emner en gang i mellem, bare ikke vildt ofte eller hver dag ^.^
//Mudkip out
Sidst rettet af Ria Ons Okt 03, 2018 9:26 pm, rettet 1 gang
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Tors Dec 01, 2016 9:36 am
Noooo, don't leave me
Nej okay, du må have en fed uge (selvom NV nok ødelægger det), og så skal du nok forvente, at jeg skriver til dig hver dag alligevel
Og glædelig jul!
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Tors Dec 01, 2016 10:14 am
NV...Naturvidenskab? Som er like det bedste i verdenen? Eller har jeg misforstået det? xD
Du må have rigtig god fornøjelse med din opgave! Foruden, resten af dine opgaver! Vi er her stadig til lidt chat, når du har brug for et overspring!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Tors Dec 01, 2016 4:18 pm
MADDDI ITS OKAY XD Skole er mere vigtigt end alt andet* kommer fra en mønster elev, would not call myself that but yeahh.* anyway God Jul and stay safe < 3 xD
Madeline
Antal indlæg : 41 Reputation : 1 Bosted : Amber Eye District
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Søn Jan 22, 2017 2:32 pm
Jeg ville bare lige sige undskyld for min tavshed de seneste uger, og lige fortælle at jeg nok kommer til at være tavs den næste stykke tid også. Jeg har lidt problemer med at skrive for tiden (mest bare at jeg ikke føler at jeg kan få ordene ud rigtigt) og det er bare et problem og en frustration over mig selv som jeg skal kæmpe igennem.
Jeg vil dog forsøge at svare på de emner jeg har kørende med folk, dog kan jeg ikke love at det bliver gode svar, men jeg gør mit bedste.
Håber det er okay
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Søn Jan 22, 2017 8:32 pm
Du skal bare tage alt din tid. Vi andre kan sagens vente!
Ria
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Man Apr 03, 2017 12:25 pm
Lige en opdatering fra mig:
Jeg er stadig ikke tilbage, sorry. Jeg har dog tænkt over tingene og vælger at have Ria som fuldkommen fraværende indtil uvisse tider, men jeg vil PRØVE at holde lidt gang i Madelines emner. Så hvis I har et emne med Ria og ikke gider det mere nu hvor jeg bestemt ikke svarer på det inden for den nærmeste fremtid, kan jeg fuldt ud forstå hvis I gerne vil droppe det.
Med Madeline vil jeg ikke lave nye emner, men prøver at holde på dem som jeg allerede er igang med (HVIS FOLK STADIG VIL!! (ellers så skriv til mig hvis I ikke gider det mere^^)). Det vil forhåbentligt være nemmere for mig at svare med hende, nu hvor at jeg ikke skal bekymre mig om Ria mere lige nu.
Thanks, Mudkip out~
Ria
Jeg ville lige sige at jeg holder fødselsdag i morgen og nogle af gæsterne bliver til søndag, så jeg får nok ikke svaret på emner i weekenden som jeg gerne ville have ønsket. Bare så I ved det ^^
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Lør Sep 09, 2017 9:45 am
God fornøjelse! Vi venter på dig her
Madeline
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Søn Sep 24, 2017 9:15 pm
Jeg vil gerne undskylde for mit fravær det sidste stykke tid. Stort set hele sidste uge havde jeg ekstrem hovedpine, og jeg er kommet til at gå igang med at se game of thrones, som jeg altså bare ikke kan slukke for, like holy damn. Jeg har ingen selvkontrol basicly. Men jeg vil prøve at få svaret på emner i den kommende uge og forhåbentligt fortsætte med det fremadrettet ^^
Ama
Antal indlæg : 20 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City - En toværelses lejlighed - Ildpaladset - Et værelse
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Man Sep 25, 2017 8:37 am
Tag den tid du har brug for. Alle bliver opslugt af en serie, ingen stress!
Ria
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Søn Mar 18, 2018 10:18 pm
Ja hej med jer folkens, jeg vil lige opdatere jer, og jeg kommer sgu nok ikke til at komme tilbage til den her side. Men jeg ville rigtig gerne blive her. Der er bare... ikke tid... og jeg har ikke overskud i mit hoved til det. Og det er stressende det hele.
Så ja, jeg kommer til at være fraværende på ubestemt tid, så hvis jeg nu på magisk vis får mit lort together og finder plads i min hverdag til at emne (probably not, men hvem ved?), så vil jeg selvfølgelig vende tilbage.
Jeg tjekker dog herinde en gang i mellem, bare for hyggens skyld c:
Madeline
Emne: Sv: Ria/Madeline/Elias' fravær Fre Aug 24, 2018 9:30 am
Gæt hvem der endelig har fået nogenlunde orden på sit liv.
JA! DET ER MIG!
Så... Ja, jeg har endelig fået nogenlunde overskud til at emne igen, dog vil jeg gerne starte stille og roligt ud, så det er kun Madeline jeg starter op med igen, og kun med 1 eller 2 emner.
btw så den RH historie jeg skriver, den er stadig igang, det tager bare lang tid for mig at få det hele til at passe sammen ahahha
Madeline
Jeg kommer til at være fraværende den næste uges tid da jeg tager på studietur til Malaga, så det er altså derfor jeg ikke lige svarer på de emner jeg har med folk
Elena
Antal indlæg : 164 Reputation : 0 Bosted : Groundstone, Redhawk City
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …