Antal indlæg : 33 Reputation : 0 Bosted : Thunderville
Emne: Margnus fravær. Tirs Mar 20, 2018 3:52 pm
First of all:
Jeg har været lidt fraværende de sidste par dage, stor undskyld til @Jessica som jeg er i gang med at starte et emne op til.
Sagen er dog den at jeg torsdag eftermiddag bliver indlagt med mistanke om blodprop i lungerne. Det viser sig så i løbet af aftnen/ natten at jeg har ikke bare en men flere halv store blodpropper i begge mine lunger. Det resultere så i at jeg fredag eftermiddag bliver sendt afsted i en sød lille babu ambulance til Rigshospitalet. Her lå jeg så indtil i forgårs med blodfortyndende væske kørende ind i mig gennem et drop, mens de søde læger holder øje med mig. Jeg bliver så sendt tilbage på Slagelse sygehus i går hvor de lige skal holde lidt mere øje med mig, for at være helt sikre på at jeg er ved at være klar til at blive sendt hjem.
I dag blev jeg så endelig sendt hjem. Dog skal jeg stadigvæk passe lidt på og vælger derfor at være mere sammen med familien i de nærmeste par dage, så der vil I heller ikke se så meget til mig.
MEN....
Bare rolig, jeg regner med at vende stærkt tilbage om et par dage, når det hele lige har lagt sig lidt.
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Margnus fravær. Ons Mar 21, 2018 4:17 pm
puha en tur!
Jeg håber du er kommet godt igennem det hele Tag den tid du har brug for og kom tilbage når du føler for det og kan.
Margnus
Antal indlæg : 33 Reputation : 0 Bosted : Thunderville
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …