Antal indlæg : 20 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City - En toværelses lejlighed - Ildpaladset - Et værelse
Emne: Fravær - Lucius Søn Sep 10, 2017 12:02 am
Såå, det her er ikke rigtigt fravær, men det her vil blive min fraværs page for eftertiden, når jeg melder fravær.
Jeg vil lige informere folk om, at jeg lige fortiden får en masse angst anfald om natten, hvilket gør at jeg ret ofte forlader chatten og sider om aften, netop af denne grund. Det kan også være derfor jeg til tider har et virkeligt dårligt humør, fordi det er trættende at man hver evig eneste dag skal have det dårligt med sig selv og med sine tanker, som konstant dukker op i en. Ud over det, har jeg en depression som tager rigtigt meget af mine tanker. Jeg tænker tit, ALT for tit på om folk overhovedet kan lide mig, eller om de blot bruger tiden på om mig, fordi de rent og skær har ondt af mig...
- Mange tak!
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Fravær - Lucius Søn Sep 10, 2017 12:04 am
Godt at du siger det babe <3 Du skal selvfølgelig kun være på chatten, når du føler for det, og vi tager i mod dig med åbne arme, når du har overskud til det.
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Sep 20, 2017 5:28 pm
Så, jeg har en god og en dårlig nyhed! Jeg starter op i praktik her på fredag, hvilket jeg er super glad for - Jeg kommer måske til at være en smule fraværende (Som er den dårlige nyhed), netop fordi jeg skal yde en masse energi i praktikken. Jeg kommer selvfølgelig på når jeg har overskud og kan og svar emner med samme koncept.
Jeg håber i har det godt!
Knus Luc!
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Sep 20, 2017 6:03 pm
Håber at du får det mega awesome i praktik! <3
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Sep 20, 2017 6:07 pm
I agree with Hydra! God fornøjelse, Luce <3
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Fravær - Lucius Tors Sep 21, 2017 7:58 am
Rigtig god fornøjelse! Håber det bliver fedt for dig! <3
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Fravær - Lucius Tors Sep 21, 2017 8:34 am
Jeg tror nok, at det skal blive vildt fedt, babe! <3 Selvom vi selvfølgelig kommer til at trille tommelfingre mens vi venter på at du kommer på!
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Emne: Sv: Fravær - Lucius Tors Sep 21, 2017 10:44 am
Åhh, hvor er i bare mega søde! Jeg glæder mig også vildt meget! Det er heldigvis først imorgen! Men jeg har fri hver anden dag. Det vil sige jeg er kun er afsted Mandag, onsdag og fredag.
Audra
Titel : Højre hånd for lederen af The Griffins Antal indlæg : 5 Reputation : 0 Bosted : Thunderville, of course
Emne: Sv: Fravær - Lucius Tors Sep 21, 2017 10:53 am
Fri hver anden dag? Hold da op, det lyder fantastisk :-O
Lucius
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Okt 04, 2017 11:05 am
Såå, jeg bliver nødt til at melde fravær for i dag af.
Jeg er blevet ringet op af min søster som har fortalt, min far har fået en blobprop og derfor tager vi ind og besøger ham.
Mange tak, for forståelsen.
Charles Admin
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Okt 04, 2017 11:18 am
Det er jeg ked af at høre, babe. Tag den tid du har brug for <3 Og god bedring til din far!
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Okt 04, 2017 5:29 pm
Damn! Sender lige en masse helende og positive vibes i din retning! God bedring til ham, og pas på dig selv <3
Lucius
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Okt 04, 2017 6:22 pm
Sååå, jeg har været hos ham nu. Alt er god heldigvis! Men jeg kan stadig godt være lidt nede ^^
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Okt 04, 2017 6:30 pm
God bedring til ham. Håber det hele går som det skal.
Lucius
Emne: Sv: Fravær - Lucius Fre Nov 24, 2017 10:20 am
Såå, jeg melder fravær da jeg intet overskud har længere.. Jeg vil svarer så godt jeg kan.
Lucius
Emne: Sv: Fravær - Lucius Lør Mar 10, 2018 6:34 pm
Jeg er stadig en del fraværrende, men håber siden bliver aktiv igen!
Lucius
Dette er ikke et direkte fravær men mere en måde at sige på jeg vil have besvær med at besvarer emner, da min computer er til reperation
Lucius
Emne: Sv: Fravær - Lucius Ons Sep 26, 2018 10:04 am
Så jeg kommer nok til at holde en del fravær de næste 2 måneders tid. Der er sket en krise som gør at jeg skal være mere aktiv på andre ting, end ja, andre ting.
Jeg håber mine emnepartner er okay med det, ellers må vi finde en løsning!
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …