Antal indlæg : 9 Reputation : 0 Bosted : Firemouth District
Emne: Moi Fravær ~ Tirs Jan 03, 2017 12:02 pm
Heeeey folkes! c: Det er ikke fordi jeg forsvinder helt, men lige pt har jeg lidt svært ved at slå tankerne rundt om for mange ting på en gang. Så det bliver begrænset med emnesvar. Vil selvfølgelig gøre mit bedste med at få svaret så meget som muligt! Håber det er i orden! Hvis ikke, sååå - æv D:
Bai <3
~ Milo/Kubo
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Tirs Jan 03, 2017 12:27 pm
*holding poodle*
Go and take your time! We'll be waiting xD
Hazel
Titel : Diplomat for The Oikans Antal indlæg : 103 Reputation : 3 Bosted : Paladset i Amber Eye District i Redhawk City.
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Tirs Jan 03, 2017 7:59 pm
Held og lykke med det hele! : D Siden står stadig når du har fået styr på de ting du skal have styr på så tag dig den tid du skal bruge :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Ons Jan 11, 2017 9:15 am
Hey Peeps! Torsdag (imorgen) smutter jeg til København og der bliver jeg vidst nok indtil - indtil videre mandag! Ved ikke hvor meget tid jeg får til at være på, måske er der en der er heldig at få et svar - ellers må man jo lige holde sig og vente til mandag cc: tirsdag måske o-o damn... det kommer jo også an på tidspunkt. Anygay! Håber i hygger jer uden mig(host)
Hvis alt går galt, fear not!
//Kubo-Milo out! BUB
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Ons Jan 11, 2017 9:19 am
*græder*
*snøfter*
Jeg håber, du får en fantastisk tur, CC! Og så vil jeg glæder mig til at du kommer tilbage til os <3 (Og du skal ikke tro at du slipper fra mig væk fra RH)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Ons Jan 11, 2017 4:11 pm
GET BACK HEREEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du smutter altid den vej på D: - men du må have en god tur *Snøft* Uden mig *Snøft* D: <3
Jeg vil sidde og vente på dig når du kommer.. også lige som den gif.. så overfalder jeg dig oo!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Fre Feb 10, 2017 10:55 am
Hey alle!
Må nok hellere lige opdatere den her for sikkerhedsskyld - og så i ved hvorfor jeg ikke svare.
Får fornemt besøg i denne weekend <3 Så det betyder at jeg ikke lige er aktiv. Fra mandag har jeg fået en praktikplads som kommer til at dræne min energi mere end hvad det her såkaldte skole har gjort. Også fordi der er en del mere transport tid til dette sted. - Hvilket betyder at jeg nok ikke vil kunne overskue mere end et par enkelte svar engang imellem. Håber selvfølgelig det bliver bedre med tiden når man lige falder i nye vaner c:
Skriv endelig hvis i synes det er enormt træls og gerne vil droppe emnet(ikke at det er noget jeg håber på o___o er ret glad for alle mine emner)
Meeen yea o-o Peace out! <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Moi Fravær ~ Fre Feb 10, 2017 11:29 am
Om så der gik 100 år ville jeg ikke droppe vores emner <3 Take care of yourself Wifey <3 I'm your wifey I will always be there for you ;* <3
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …