Emne: Fravær fra den 9 december ¨til some where proably Fre Dec 09, 2016 5:51 pm
Jeg har haft lidt problemer med familie, derudover har jeg starte et par emner, men er virkelig på et tidspunkt lige nu, hvor jeg os har smadret min søvn og er derudover syg. Men det jeg bare vil sige er, pas godt på hinanden hvis jeg ikke ser jer i det nye år som sagt, har en masse ting jeg skal ha styr på og dette år har mit liv generelt været lort, hvis i gider og se denne og har læst den korte historie håber, jeg at i forstår det. Men, hvis jeg ikke dukker på eller snakke med jer, inden det nye år eller juleaften, pas godt på jer selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær fra den 9 december ¨til some where proably Lør Dec 10, 2016 1:25 pm
Jeg håber du får det meget bedre! Det er selvfølgelig forståeligt du siger fra og har brug for tid til at blive dig selv. Held og lykke herfra!
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Fravær fra den 9 december ¨til some where proably Lør Dec 10, 2016 10:05 pm
Det er helt forståeligt - det er vigtigt at tage sig af sig selv. Så god bedring og held og lykke med det hele. Og så glædelig jul
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær fra den 9 december ¨til some where proably Søn Dec 11, 2016 2:11 am
Tak begge to, det betyder meget.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Fravær fra den 9 december ¨til some where proably
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …