Antal indlæg : 33 Reputation : 0 Bosted : Thunderville
Emne: Margnus plotsøgninger og relationer. Man Nov 06, 2017 7:03 am
Howdy folkens!
Nu hvor heg har fået farve på tænker jeg at det må være på tide at jeg smider en emnesøgning op
Jeg søgeri bund og grund alt mellem himmel og jord, gerne noget politisk spil også
Kort om margnus. - er 30 år, sløgtsløs. Posere som det lige pt. og bosat i thunderville. - har tidligere "levet" som både The Griffins, The Redwoods og The Oikans. - kan skifte øjnfarve, der kræver dog noget blod fra den pågældende slægt. - har arbejdet som soldat for The Redwoods, som lehemorder og soldat for The Oikans. Både lovligt arbejde og det som var mindre lovligt, der mindre lovmige fortsætter han med. I og med at han laver våben som han sælger til alle. Grundet hans evne til at skifte øjnfarve kan han optræde som en fra den pågældende slægt så det går uden de større tillidsproblemer.
Mere kan læses på profilen, hvilket i er mere end velkomne til at gøre så hit me up hvis i tænker vi kunne lave noget interessant.
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tirs Nov 07, 2017 8:03 am
Jeg har ikke den største tid i verden og kommer snart ind i et par uger, hvor jeg næsten ikke har tid, grundet en masse ting... Men hvis de ting ikke virker afskrækkende, kan det være vi kan finde på noget?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tirs Nov 07, 2017 10:07 am
Der skal mere til før jeg bliver afskrækket
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tirs Nov 07, 2017 3:04 pm
Great xD Min første tanke er det mest oplagte - såfrem Zach kommer til at lære om hans evner på en eller anden måde - at han vil foreslå Margnus at fungere som en spion for ham. vil det være noget eller skal vi finde på noget helt andet?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tirs Nov 07, 2017 8:48 pm
Helt klart go!
Margnus er også kendt som kamæleonen. Et navn som mange kender, og hvis rygter er spredt for alle vinde og som vil være nemt at opsnappe, hvis det kunne hjælpe
Elena
Antal indlæg : 164 Reputation : 0 Bosted : Groundstone, Redhawk City
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 12:34 pm
Hey Margnus!
Hvis du er interesseret, kan vi også eventuelt finde ud af noget? <3 Elena har ingen slægtsløse relationer, så det kunne måske være interessant for hende, at møde nogen 'som hende selv'. Jeg har ikke lige nogle specifikke ideer lige pt, men jeg er med på fortidsrelationer, eller hvad der nu ellers lige kunne være interessant!
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 1:05 pm
Hey Elena!
Det kan vi sagtens finde ud af Margnus har som sagt levet nogle forskellige liv, så der kunne også vlre noget at tage af der, hvis det kunne have interesse
Elena
Antal indlæg : 164 Reputation : 0 Bosted : Groundstone, Redhawk City
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 1:29 pm
Super! Jeg kiggede lidt på din baggrundshistorie, og det eneste 'overlap' jeg lige umiddelbart kan se, er da Margnus var en Redwood vagt. For du skriver at han befriede nogle slaver? Elena var ret ung da hun blev fri fra slaveriet, men måske kan Margnus have været med til at få hende (og hendes 'værge' - en ældre Naailas-mand) ud?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 2:35 pm
Det kan vi sagtens få til at passe
Zachariah
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 3:27 pm
Great! Hvor kan Zach opsøge ham?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 5:40 pm
Thunderville, han har et hus der
Ria
Antal indlæg : 63 Reputation : 2 Bosted : The Dark Daphne Forest
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 6:38 pm
Hey du! Hvis du vil, kan vi måske finde ud af noget med Margnus og Ria? Jeg tænker umiddelbart at det skulle være noget med Margnus' handel og fremstilling af gifte, eftersom Ria sælger sit eget blod. Ellers har jeg ikke noget på tankerne, men lyder det fristende nok ahha?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Tors Nov 09, 2017 8:07 pm
Det kan vi sagtens finde ud af. Især også da Margnus har brug for at smage lidt blod for at kunne skifte til den pågældende slægts øjne. Da han ikke før har smagt blod fra The Naalias, "mangler" han deres øjne. Måske han langt om længe har fået lavet en modgift mod giften i jeres blod og så opsøger Ria, da han har hørt at hun sælger sit blod ?
Ria
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 8:59 am
Ih ja! Det lyder rigtig godt! Det er der helt klart spil i! Hvor tænker du at det finder sted?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 10:09 am
Tja, hvor befinder du dig oftest? Tænker det virker bedst hvis jeg opsøger dig
Ria
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 10:57 am
hmmm, Ria er all over the place, da det for det meste er hende der bevæger sig mod sine aftaler. Mest fordi hun bor i Dark Daphne skoven på Naaila territorium. Men hun kan sagtens være i en af de større byer?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 11:06 am
Det kan vi sagtens sige. Hvilken en af de større byer skal vi tage? Og vil du have æren af at lave eller skal jeg
Ria
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 12:07 pm
Jeg tænker enten Springheat City, eller Highview City. Du må gerne bestemme hvilken af dem og du må også godt få æren af at lave emnet
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 12:20 pm
Så bliver det Springheat City. Jeg sender en PM så snart jeg har lavet det.
Ria
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Fre Nov 10, 2017 1:01 pm
fedt!
Zachariah
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Lør Nov 11, 2017 8:35 am
Okay. Hvem opretter?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Søn Nov 12, 2017 3:39 pm
@Zachariah jeg kan godt lave, det bliver så i aften, da jeg lige skal pakke ud efter en spejderlejr
Mimia
Antal indlæg : 3 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City hos sin herre.
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Man Mar 05, 2018 2:29 pm
Nu hvor jeg endelig har fået farve på så vil jeg meget gerne emne med dig Vi kunne lave det fortidsemne hvor de mødes for første gang, hvis du er frisk?
Margnus
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Man Mar 05, 2018 2:29 pm
Dejligt at du har fået farve på! Men ja lad os gøre det, kan jeg overtale dig til at starte det ?
Mimia
Antal indlæg : 3 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City hos sin herre.
Emne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer. Man Mar 05, 2018 2:30 pm
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …