Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Margnus plotsøgninger og relationer.

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeMan Nov 06, 2017 7:03 am

Howdy folkens!

Nu hvor heg har fået farve på tænker jeg at det må være på tide at jeg smider en emnesøgning op Smile

Jeg søgeri bund og grund alt mellem himmel og jord, gerne noget politisk spil også Wink

Kort om margnus.
- er 30 år, sløgtsløs. Posere som det lige pt. og bosat i thunderville.
- har tidligere "levet" som både The Griffins, The Redwoods og The Oikans.
- kan skifte øjnfarve, der kræver dog noget blod fra den pågældende slægt.
- har arbejdet som soldat for The Redwoods, som lehemorder og soldat for The Oikans. Både lovligt arbejde og det som var mindre lovligt, der mindre lovmige fortsætter han med. I og med at han laver våben som han sælger til alle. Grundet hans evne til at skifte øjnfarve kan han optræde som en fra den pågældende slægt så det går uden de større tillidsproblemer.

Mere kan læses på profilen, hvilket i er mere end velkomne til at gøre Smile så hit me up hvis i tænker vi kunne lave noget interessant.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTirs Nov 07, 2017 8:03 am

Jeg har ikke den største tid i verden og kommer snart ind i et par uger, hvor jeg næsten ikke har tid, grundet en masse ting...
Men hvis de ting ikke virker afskrækkende, kan det være vi kan finde på noget? Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTirs Nov 07, 2017 10:07 am

Der skal mere til før jeg bliver afskrækket Wink
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTirs Nov 07, 2017 3:04 pm

Great xD
Min første tanke er det mest oplagte - såfrem Zach kommer til at lære om hans evner på en eller anden måde - at han vil foreslå Margnus at fungere som en spion for ham. vil det være noget eller skal vi finde på noget helt andet? Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTirs Nov 07, 2017 8:48 pm

Helt klart go! Very Happy

Margnus er også kendt som kamæleonen. Et navn som mange kender, og hvis rygter er spredt for alle vinde og som vil være nemt at opsnappe, hvis det kunne hjælpe Wink
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 12:34 pm

Hey Margnus!

Hvis du er interesseret, kan vi også eventuelt finde ud af noget? <3 Elena har ingen slægtsløse relationer, så det kunne måske være interessant for hende, at møde nogen 'som hende selv'. Jeg har ikke lige nogle specifikke ideer lige pt, men jeg er med på fortidsrelationer, eller hvad der nu ellers lige kunne være interessant! Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 1:05 pm

Hey Elena!

Det kan vi sagtens finde ud af Smile Margnus har som sagt levet nogle forskellige liv, så der kunne også vlre noget at tage af der, hvis det kunne have interesse Wink
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 1:29 pm

Super! Smile
Jeg kiggede lidt på din baggrundshistorie, og det eneste 'overlap' jeg lige umiddelbart kan se, er da Margnus var en Redwood vagt. For du skriver at han befriede nogle slaver? Elena var ret ung da hun blev fri fra slaveriet, men måske kan Margnus have været med til at få hende (og hendes 'værge' - en ældre Naailas-mand) ud? Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 2:35 pm

Det kan vi sagtens få til at passe Smile
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 3:27 pm

Great! Hvor kan Zach opsøge ham? Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 5:40 pm

Thunderville, han har et hus der Smile
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 6:38 pm

Hey du! Hvis du vil, kan vi måske finde ud af noget med Margnus og Ria? Jeg tænker umiddelbart at det skulle være noget med Margnus' handel og fremstilling af gifte, eftersom Ria sælger sit eget blod. Ellers har jeg ikke noget på tankerne, men lyder det fristende nok ahha?
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeTors Nov 09, 2017 8:07 pm

Det kan vi sagtens finde ud af. Især også da Margnus har brug for at smage lidt blod for at kunne skifte til den pågældende slægts øjne. Da han ikke før har smagt blod fra The Naalias, "mangler" han deres øjne. Måske han langt om længe har fået lavet en modgift mod giften i jeres blod og så opsøger Ria, da han har hørt at hun sælger sit blod ? Smile
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 8:59 am

Ih ja! Det lyder rigtig godt! Det er der helt klart spil i! Hvor tænker du at det finder sted?
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 10:09 am

Tja, hvor befinder du dig oftest? Tænker det virker bedst hvis jeg opsøger dig Wink
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 10:57 am

hmmm, Ria er all over the place, da det for det meste er hende der bevæger sig mod sine aftaler. Mest fordi hun bor i Dark Daphne skoven på Naaila territorium. Men hun kan sagtens være i en af de større byer?
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 11:06 am

Det kan vi sagtens sige. Hvilken en af de større byer skal vi tage? Og vil du have æren af at lave eller skal jeg Smile
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 12:07 pm

Jeg tænker enten Springheat City, eller Highview City. Du må gerne bestemme hvilken af dem og du må også godt få æren af at lave emnet Razz
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 12:20 pm

Så bliver det Springheat City. Jeg sender en PM så snart jeg har lavet det. Smile
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeFre Nov 10, 2017 1:01 pm

fedt!
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeLør Nov 11, 2017 8:35 am

Okay. Hvem opretter? Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeSøn Nov 12, 2017 3:39 pm

@Zachariah jeg kan godt lave, det bliver så i aften, da jeg lige skal pakke ud efter en spejderlejr Smile
Tilbage til toppen Go down
Mimia

Mimia


Antal indlæg : 3
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City hos sin herre.

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeMan Mar 05, 2018 2:29 pm

Nu hvor jeg endelig har fået farve på så vil jeg meget gerne emne med dig Smile Vi kunne lave det fortidsemne hvor de mødes for første gang, hvis du er frisk? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeMan Mar 05, 2018 2:29 pm

Dejligt at du har fået farve på! cheers Men ja lad os gøre det, kan jeg overtale dig til at starte det ? Smile
Tilbage til toppen Go down
Mimia

Mimia


Antal indlæg : 3
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City hos sin herre.

Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitimeMan Mar 05, 2018 2:30 pm

Sagtens, sender en PM når det er lavet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Margnus plotsøgninger og relationer.  Empty
IndlægEmne: Sv: Margnus plotsøgninger og relationer.    Margnus plotsøgninger og relationer.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Margnus plotsøgninger og relationer.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Margnus fravær.
» The day it started - Margnus ( fortidsemne)
» Arden; Plots og Relationer <3
» Kiddo søger emner og relationer
» Guldøjne søger plots og relationer!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: