Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Guldøjne søger plots og relationer!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeTirs Sep 26, 2017 7:34 pm

Halløjsa alle sammen! cheers

Nu hvor jeg har fået min pæne gule farve og skrevet historie osv. Søger jeg selvfølgelig nogle relationer.


    Venner
    Fjender
    Bekendtskaber
    Flirts
    Fremtidig kærlighed?
    Alt mulig andet. Hit me!


Og andre sjove idder til plots er mere end velkomne! Very Happy Er frisk på stort set alt! Tjek min profil hvis I mangler info Wink

Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeTirs Sep 26, 2017 9:46 pm

Jeg er frisk, og vil gerne stille Semira eller Helia til rådighed

Helia er en Redwood som er flygtet til undergrunden, hun er imod Det Redwood står for og prøver på at hjælpe dem som hun mener at Redwood har behandlet dårligt, men det er svært for hende at vinde deres tillid da hun er en Redwood, men giver ikke op.

Jeg tænker måske at de kan mødes, ved at hun måske er kommet op af undergrunden for at samle ting ind til dem hun hjælper.

Semira har været slave det meste af sit liv, men er blevet frigjort og lever i  Dark Daphne Forest, som en form for læge, dog ser hun ikke sig selv som en læge, men mere som en heler. Hun går meget op i hjælpe, men er do meget påpasselig med folk fra Redwood. Dog hader hun dem ikke helt så meget som resten af hendes slægt.

Jeg tænker Semira og Remus måske kan mødes da hun er på vej til Redhawke, jeg tænker nok hun ikke vil bryde sig om ham fordi han er Redwood, men det kan være op til dig om hun måske ændre. mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 7:10 am

Vi kan godt lave et emne med Semira Smile
Tilbage til toppen Go down
Emma
Admin
Emma


Titel : Administrator, Leder af The Griffins
Antal indlæg : 45
Reputation : 2
Bosted : Thunderville

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 7:55 am

Hej Remus Very Happy

Først: jeg er så skuffet troede lige der var en ny Griffins at spille med #skuffet Razz

Derefter Velkommen til! Very Happy

Jeg har 3 karakter som du helt selv må vælge hvem du vil møde.

1. Raven ~ Hun er a slægten naailas, hun bor med sin faster og har sin ejen smedje i the middel district. Hun var lærling af den tidliger leder af slægten som nu er død. Hun laver våben i sen smedje til dem som betaler men også til sin slægt som hun aldrig ville vende sig i mod. Raven er bi sexsuel men forelsker sig oftes i piger men efter som det bliver set ned på er det ikke noget hun siger højt.

2. Emma ~ Emma er fornyligt blevet leder af sin slægt Griffins, som hun har en masse ideer til hvordan hun vil hjælpe, nyheden om hvordan hun blev valgt eller hvorfor der skulle vælges nu er ikke kommet så langt i nu men den kommer. Hun rejser lige fortiden rundt for at møde de andre leder af slægterne for at finde ud af hvad de er ude på og hvad de andre vil. Hun prøver også at finde allierede så de kan stå stærkkere.

3. Xenia ~ hun er helt ny og hun har ikke fået farve men hun er Adaras, hun bor med sin far som er smukke smed, hun er også ved at lære at lave smukker men for at de tjener penge nok arbejder hun ved siden af for lederen af sin slægt. Der er ikke så meget at sige om hende da hun ikke har nogen relationer i nu

Håber det kunne skabe nogen ideer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 8:38 am

Hej Emma Very Happy

Beklager at måtte skuffe dig, godtager du en Redwoods? xD ellers må jeg jo bare lave en Griffin, når jeg er kommet i gang her Wink

Tænker det kunne være spændende at lave et emne med Emma. Remus er af sind meget hjælpsom, måske han kunne overtales til at sende forsyning til Thunderville? Eller noget andet, hvis du har en ide der er bedre Wink

Kunne også være spændende med de andre, kan dog ikke lige umiddelbart komme på en relation eller et plot, men hvis du har, må du endelig råbe højt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Emma
Admin
Emma


Titel : Administrator, Leder af The Griffins
Antal indlæg : 45
Reputation : 2
Bosted : Thunderville

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 9:10 am

jeg tro lige jeg kan til give dig Wink du må lave en vis du har lyst så vis du gør, skrive! Jeg vil gerne gøre alle fra slægten en del af mit spil!

Emma? det lyder ikke som en dårlig ide hun vil trods at gerne have den hjælp hun kan få men jeg ved ikke helt hvad grunden til at hun skulle prøve at overtale ham til at hjælpe hende med det med minder de kende hinanden Smile Emma har boet i Redhawk de første 5 år af hendes liv de kunne måske have mødtes der? Smile

jeg kan nok godt finde nogen ide til de andre vis det er xD
Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 10:57 am

Helt klart jeg kan godt lave det, hvis du fortæller mig hvor det skal være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 11:38 am

Semira: Kunne stedet være Torvet i Redhawk City?

Emma: Du bliver den første der høre det så Wink De kunne sagtens haft mødtes dengang, de kunne måske haft holdt en smule kontakt igennem årene. Og så efter at Remus overtog herregården ( og alt der hører til, inklusiv arv) og derfor fik mulighed for at hjælpe, kunne han haft inviteret hende til gården, for at aftale nærmere ?
Tilbage til toppen Go down
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 11:39 am

går igang med det samme Smile
Tilbage til toppen Go down
Emma
Admin
Emma


Titel : Administrator, Leder af The Griffins
Antal indlæg : 45
Reputation : 2
Bosted : Thunderville

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 3:49 pm

det kan vi godt sige Smile

kan jeg overtale dig til at oprette det? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeTirs Okt 03, 2017 10:39 am

Emma: Jeg kan sagtens lave det, sender en PM når det er færdigt Smile
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 9:15 pm

Jeg vil da lige snige ind her og sige at jeg vil stille Hayley her til rådighed for et emne, hvis du altså kan bruge flere ^^
Ved ikke lige hvad der vil passe for emnet men det kan vel finde ud af ^^ eftersom Hayley er smed for The Griffins så kan det vel bruges på en eller anden måde Smile bare lige for at komme med en eller anden form for input? eller hvad pokker man nu kalder det xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeOns Okt 04, 2017 9:26 pm

Du er mere end velkommen Very Happy Jeg vil ærlig indrømme at jeg lige pt er blank for ide til relation eller plot ( Det er det der sker når man skal bruge sin kreativitet på at underholde sin 5 årige kusine xD ) Men hvis du har en ide, så lad mig endelig høre! Smile
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitimeTirs Okt 10, 2017 3:47 pm

Jeg må da også ærligt sige at jeg er blank for idéer da jeg har meget der lige pt forgår i min hjerne, men vi skal nok finde ud af et eller andet det bare lige hvad Smile

(sorry for at reagere lidt sent ^^)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Guldøjne søger plots og relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Guldøjne søger plots og relationer!   Guldøjne søger plots og relationer! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Guldøjne søger plots og relationer!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Arden; Plots og Relationer <3
» Kiddo søger emner og relationer
» Elijah's Plots!
» Byron's Plots
» Margnus plotsøgninger og relationer.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: