Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Byron's Plots Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Byron's Plots Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Byron's Plots Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Byron's Plots Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Byron's Plots Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Byron's Plots Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Byron's Plots Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Byron's Plots Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Byron's Plots Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Byron's Plots

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 3:07 pm

Yo-ho!

Jeg leder efter lidt af hvert, i form af emnepartnere, plots, relationer - det hele! Vil meget gerne i gang herinde og emne med jer, og til det formål har jeg så Byron. I er selvfølgelig mere end velkommen til at læse Byron's profil, for informationer om ham. Hvis i skulle have spørgsmål, er i selvfølgelig også velkommen til at sende mig en besked Smile Profilen er(som du nok hurtig indser) skrevet på engelsk. Og jeg skriver helst dialog på engelsk, også. Engelsk er godt!
Skulle jeg være så heldig at du/i er interesserede, er det blot at svare heri, eller sende mig en besked Smile

SØGER
1.
Byrons familie. Hans forældre er døde, så nu er hans lillesøster overhovedet af en ganske stor Oikan familie. Som i kan læse jer frem til i profilen, så har Byron ikke længere nogen ret til hvilken arv eller stand deres forældre ellers skulle havde efterladt. Så som første punkt, må det vel være hans søster der er mest eftertragtet. Alle detaljer derudover kan vi i fællesskab altid nå frem til. Hvad ingen anden end ham selv og de involverede ved; er at Byron i virkeligheden er en bastard-født søn af hans mor og hendes daværende elsker. Og hans moders affære var i sin tid årsagen til at han blev sendt væk som barn.
2.
Venner, bekendte, fjender. Byron har rejst Red Hawk rundt adskillige gange... hyret af alle lige fra bønder til rigmænd og adelskvinder. I løbet af årene; fundet venner han har delt eventyr og gode øjeblikke med. Eller fjender, for den sags skyld. Han er meget godt berejst, og bekendtskaber er han heller ikke fattig på.
3.
Flirts, romantik, tidligere elskere. I mit lille hoved har jeg en idé om at Byron var lidt af en charmør i sine yngre og mere naive dage :b Men hvorvidt han har haft mange partnere, eller kun få, har jeg ikke lige fået følt mig frem til endnu. Måske en tidligere kæreste eller trolovet, med hvem det ikke fungerede af flere årsager, som så siden hen er kommet videre i livet. Who knows...
4.
Har du lyst til en tilfældig voldelig konfrontation, eller en hyggelig snak fremmede imellem på en beskidt kro? Eller måske har du lyst til noget helt andet? Uanset hvad, så skal vi da nok finde frem til noget, hvis vi banker vores hoveder sammen Smile
5.
Rhenawedd(aka: Ren). En kvindelig Hex, ligesom Byron. En "blast from the past", kan man vel sige. Byrons tidligere Elsker og partner fra hans yngre dage. Jeg ser hende som en anarkistisk og lettere kaotisk personlighed. Med et had over autoritets-figurer og såkaldt 'adelige', eller bare generelt alle med særlige privilegier. Deres forhold var meget eksplosivt og passioneret, men kaotisk og dysfunktionelt. En forførende og løssluppen kvinde, med en ofte kompromisløs tone og et nogle gange grimt sprog.
6.
Medlemmer af Konklaven, som han er Stormester af. Det kunne være fantastisk at få udviklet og udviddet den gruppe af blandede individer! Smile Information om The Conclave kan læses under Byron's profil. Eller man kan selvfølgelig sende mig en besked, hvis man skulle have spørgsmål

Mere bliver måske tilføjet med tiden...


Sidst rettet af Byron Søn Jan 22, 2017 12:54 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 8:40 pm

Jeg vil gerne stille Helia til rådighed. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 9:16 pm

Det kunne måske være at du allerede har nogle få tanker eller idéer? Smile

Muligheder er der, i hvert fadl! Very Happy
Hm.. der er otte år imellem dem. Barndomsvenner er udelukket, i hvert fald. Med mindre hun ofte kom til Highcliff Castle som barn, hvor Byron brugte stort set hele sin barndom og sit unge liv. Er det for nyligt hun er stukket af, eller har hun været på flugt nogle år efterhånden? I så fald kunne de to være stødt på hinanden en gang før.. Grundet hans evne har han problemer med infektioner, og hun kunne måske på et tidspunkt havde brugt hendes evner med urter og medicin, til at hjælpe ham?
- Eller måske har medlemmer af hendes familie på et tidspunkt hyret ham til at løse et eller andet problem med et magisk væsen, og de to har derved mødtes da hun var yngre?
- Highcliff Castle er neutral grund. Ikke en del af The Underground, men heller ikke tilhørende nogen blodlinje... Måske er hun af og til kommet dertil, når hun har været desperat nok? Det er i hvert fald sikkert, at hun ikke vil blive dømt for hvad hun er, iblandt The Conclave og Hexen.
- Eller måske skal vi brygge os frem til noget helt andet?
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 9:31 pm

Jeg sad og tænkte hvad nu hvis hendes familie havde hyret ham for nogle år siden, måske de falde i snak, men har ikke set hinanden efter hun stak af jeg tænker at det er 2 år siden hun stak af. Han kommer til hende eller der bliver sendt bud efter hende fordi han brug for det. Så kan vi se hvad der sker når de mødes igen?? Jeg er ikke så god til plots, men det var det jeg tænkte Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 9:44 pm

Detaljerede og skåret-ud-i-pap-plots er også oftest over-rated. Men en god relation som et tidligere venskabeligt forhold mellem de to, kan gøre underværker Very Happy

Men Byron kan sagtens finde hende et eller andet sted i The Underground, måske?
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:09 pm

Helt klart hun holder til ved Nellie hus hvor hun laver ting hun kalder det for en butik selvom det ikke bogstaveligt talt er en butik, men alle kalder det for en butik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:10 pm

jeg må indrømme, jeg har ik' lige en idé til hvordan Keeva og Byron ku' kende hinanden or what not
men elsker virkelig din profil og hvordan han er, så har helt vildt lyst til at have et emne med dig! o.o <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:26 pm

Helia
Alt hvad jeg mangler; er et sted, og så skal jeg nok få startet et emne til os i aften eller i morgen Smile

Keeva
Jamen, efter så pæne ord, så skal vi da helt klart emne! Very Happy
Hun er måske for ung til at kunne have mødt Byron tidligere... men uanset hvad; så virker hun som typen der kan lide det vilde og naturen? Som Hex er Byron også godt bekendt med naturen. Magiske væsner gemmer sig jo ikke ligefrem i et fancy hus i Springheat City.
Hm... uh! Byron leder efter Helia. Han følger hendes spor, snakker med folk der har mødt hende, osv. Måske har en eller anden sagt at de havde set Helia med en kvinde der bar maling på ansigtet? Og Byron er derfor kommet til Lily Forest/Lilypad Village for at finde denne malede unge kvinde Wink Alt hvad han blot mangler at gøre, er at lokke lidt informationer ud af den vilde tøs Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:28 pm

awwh yay! <3 Very Happy
Uhh ku' være lige efter emnet mellem keeva og helia, ville også passe så på idéen! c:
haha jaaah hun er ik' den største fan af storbyer Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:33 pm

Jamen, det lyder fantastisk Very Happy Så mangler vi bare at finde svar på to spørgsmål; ... Hvorhenne? Og hvem skal have æren af at starte? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:36 pm

well i slutningen af emnet mellem helia og keeva, der siger de farvel ved takumaras storby og keeva rider hjem, så hun er most likely tæt på lilypad village ^^
så lilypad village ville passe fint Very Happy
tænker at nu da det er Byron som leder efter keeva, så ville det være oplagt at du startede <3
plus jeg laver lektier, sooooo xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:41 pm

ja, fy! Vil nødigt komme imellem dig og dine lektier! Surprised ... Så jeg får startet os et emne i Lilypad Village Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 10:42 pm

jah! ellers kommer min math lærer efter dig og det ville du nødig have! xD yay! <3
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitimeOns Jan 18, 2017 5:02 am

The Underground er fint det er der hun opholder sig mest
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Byron's Plots Empty
IndlægEmne: Sv: Byron's Plots   Byron's Plots Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Byron's Plots
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Elijah's Plots!
» Arden; Plots og Relationer <3
» Guldøjne søger plots og relationer!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: