Antal indlæg : 53 Reputation : 1 Bosted : Thunderville
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 9:23 pm
Jamen; lad os da finde ud af noget! (Virkelig nice profil! Slet ikke misundelig! <3)
Jeg kan helt bestemt se hvordan det kunne være interessant at lave en venskabs-relation mellem Arden og Delilah. Ganske vist viser de nok deres tillidsproblemer på to ret forskellige måder, men jeg kan se hvordan deres personligheder faktisk enten kan skabe gnidninger, eller faktisk gøre dem til et ret godt "team"
Jeg fik lige en hurtig idé til en eventuel fortidsrelation, så du må lige sige hvis det modstrider din tidslinje, eller lyder lidt flyvsk. Men da Arden var 14 (omkring krigens slutning) blev hun bortført og udnyttet, og undslap kun fordi hendes evne udfoldede sig i at hun ikke blot kunne skjule sin frygt, men derimod blev decideret frygtløs og "ligeglad" i en uges tid. Arden kan være søgt ind mod byen, og kommet i hænderne på de forkerte - måske endda nogle mænd der tog hende med til den samme bar som Delilah. Da Arden blev sig selv igen efter et par dage, kan Delilah måske have redet hende ud af det? Det kan måske skabe en form for fundament mellem to kvinder der lever et meget forskelligt liv nu.
Mht emne-mængde, har jeg da nogle stykker op at køre. Men jeg kan sagtens presse lidt mere ind. Mine svartider variere blot lidt, og jeg er oftest ikke aktiv i weekenderne <3
Delilah
Antal indlæg : 49 Reputation : 2 Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 9:32 pm
aww stahp it, you make me blush <3
Uhh i like that idea! Måske hun kunne havde set noget af sin søster i Arden, og derfor kunne dette havde medført hun ønskede hjælpe hende mere. Hvis hun (Arden) var havnet samme sted aka baren, så ville hun havde været fanget under styret af Alejandro (skal du have flere informationer om ham, så sig endelig til!). Måske var hun endt op på værelset sammen med Delilah (som på det tidspunkt, forsøgte at holde fast ved navnet Kisa - Hendes rigtige navn, et navn Alejandro forsøgte at få hende til at give slip på. Det blev nærmest tævet ind i hovedet på hende, specielt som hun begyndte at danse på scenen.) Måske beskyttede Delilah/Kisa Arden mens de var fanget sammen, der er trods alt omkring fire år mellem dem, så måske dette frembringer det beskyttende søsterinstinkt i hende, som hun havde mod sin søster?
Don't worry, jeg har den mening at man svarer når man svarer, alt andet ville blot være ondt. Et svar skal ikke tvinges ud, det skal gies af egen fri vilje
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 9:45 pm
Det lyder virkelig godt! Min tanke er, at da Arden først blev "fanget", var hun stadig ret domineret af frygtløsheden af hendes evne. En form for... følelseskoldt adfærd, hvor hun var trodsig, men ikke kunne mærke frygten for dén situation hun var havnet i. Men efter et par dage, begyndte hun måske langsomt at genfinde sit gamle, uskyldige jeg, og kan have krakkeleret fuldstændigt, hvortil Delilah/Kisa hjalp og støttede hende, da verden fuldstændig ramlede ned omkring hende. Så på en måde kan Delilah/Kisa faktisk have været grunden til at Arden ikke fuldstændig mistede håbet (eller besindelsen, for den sags skyld). Jeg kan godt især godt lide idéen med søsterinstinktet, da det ville give grund til, at de stadig har et stærkt bånd efter alle disse år. Kan næsten forestille mig hvordan de kan forsøge at tale hinanden ned i anspændte situationer! Haha.
Jeg er komplet enig! Bedre sent end aldrig. Og er man væk lææænge, er det ikke værre end at man smider en hurtig besked, og fortæller at der går noget tid.
Delilah
Antal indlæg : 49 Reputation : 2 Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 9:57 pm
Mhh det lyder egentlig interessant. En spændende evne må jeg da indrømme!!
Det lyder helt fantastisk, regner med da Arden er faldet til ro, at Kisa forsøgte at skærme hende fra Alejandro, som sikkert ville udnytte hende for hendes skønhed. Her igennem får hun (Kisa) nok nogle slag selv. På det tidspunkt ville hun dog gøære alt for at beskytte en uskyldig, da hun selv havde mistet sin egen uskyld for lang tid siden
Netop, måske de stadigvæk ser hinanden den dag i dag? Dog nu i hemmelighed, da Joseph helt klart vil bruge deres bånd, som en måde hvorpå han kan kontrollere hende.
Med dette: "Kan næsten forestille mig hvordan de kan forsøge at tale hinanden ned i anspændte situationer! Haha." Mener du så i nutiden eller fortiden?
Netop, det skader jo ikke at sende en besked. Vil dog ikke sige man skal gøre det efter få dage, vi har trods alt et liv ude for denne side
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 10:06 pm
All that drama! (love it <3)
Når jeg nævner at de taler hinanden ned, tænkte jeg mere i nutiden. For jo, jeg tænker at de sagtens kan se hinanden i ny og næ (i hemmelighed som du siger). Arden vil trods alt nok også føle at hun lod Delilah lidt i stikken (selvom hun var lidt af et forsvarsløs lille lam dengang), hvis der blot var en vag mulighed for at Delilah havde kunne undslippe, havde hun ikke hjulpet Arden først. Så Arden vil nok have forsøgt at være der for hende, når det var muligt.
Jeg tror i hvert fald det kan være interessant at se hvordan de forholder sig til hinanden. Mens Delilah nærmest lever af sex, er Arden jo skræmt af det, og holder sig væk fra al intim kontakt: Så de har nogle forskellige tilgange, og er lidt "fanget" i to meget forskellige verdener.
Delilah
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 10:12 pm
Aww det er jeg da glad for at høre!!
okay, ville blot være sikker! true, at flugte var bare aldrig en mulighed for hende. Hun ville kunne holde Alejandro og hans vagter hen, her i form af en dans, men hun ville aldrig selv være i stand til at flygte. Her fordi det ville være for svært, men også fordi han blot ville slå hendes søster ihjel.
Om det vil!! Det er et interessant syn, dog er det ikke fordi Delilah nødvendigvis elsker sex. Hun lever af energen folk udgiver når de er ophidset, og får hun ikke denne energi vil alt omkring hende falme. Så hun har faktisk ikke en måde, at slippe væk. Hele hendes liv har hun været set på som et "sex objekt", så hun er efterhånden ved at føle sig som et og hun ved ikke hvad hun er foruden lysten. Men det er virkelig interessant, vhrodan de på nogle måder mnder om hinanden, og på andre slet ikke!!
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 10:14 pm
Ah okay, I see!
Men ja, jeg tror sagtens vi kan arbejde på noget her! Jeg har ikke lige nogle præcise emne-ideer lige pt, men hvis vi har de fleste ting afklaret, kan vi måske starte noget op i begyndelsen af næste uge? <3
Delilah
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 10:16 pm
Det kan vi helt klart! <3
Per hvad der skal ske, så kunne det være deres første møde? Måske efter hendes evne ligeså stille har aftaget sig?
Regner med at sætte hende (Arden) på profilen her i dag, because why not
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 10:19 pm
Det kan vi da godt sige <3 Det kunne da være interessant!
Ihhh, jamen super! Jeg smutter snart i seng (skal møde på uni fra 9-19 imorgen.. fml), men jeg tilføjer dig snart! <3 Skal alligevel lige ombygge profilen lidt.
Delilah
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Ons Mar 01, 2017 10:21 pm
Det tænkte jeg også selv! Men du skriver blot, når du har overskud og tid til at vi kan starte emnet op <3
uhh det vil jeg se frem til <3 men du må sove rigtig godt!! <3 uhh ombygning i profilen? Spændende!!
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Tors Mar 02, 2017 6:55 am
Super <3 Sender en besked mod dig efter weekenden!
(og btw, hvis du har lyst til at starte emnet op, kan du jo altid lave det og så svarer jeg når jeg vender tilbage. Hvis ikke, så skrives vi bare ved! <3)
Delilah
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Tors Mar 02, 2017 9:02 am
Det vil jeg se på, om jeg kan få gjort <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Tors Mar 02, 2017 5:16 pm
Hvis du stadigvæk leder efter nogen at emne med står jeg gerne til rådighed
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Fre Mar 03, 2017 2:33 pm
Har du eventuelt nogle ideer til en relation Håkon?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Fre Mar 03, 2017 3:51 pm
Hmmm... Medmindre du har andre ideer hvad så med at jeg er din trolovede som nu vil have dig tilbage? Vores familier kunne haft kendt hinanden før krigen, og da krigen brød ud af det har dine forældre ment at jeg ville være et passende parti, som vil kunne sørge for din sikkerhed ?
Arden
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Fre Mar 03, 2017 4:50 pm
Uh, det kan måske godt være! Jeg sender dig lige en privatbesked her i begyndelsen af næste uge, hvis det er ok
Gæst Gæst
Emne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3 Fre Mar 03, 2017 7:02 pm
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …