Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
A new face ~ Jamie Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
A new face ~ Jamie Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
A new face ~ Jamie Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
A new face ~ Jamie Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
A new face ~ Jamie Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
A new face ~ Jamie Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
A new face ~ Jamie Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
A new face ~ Jamie Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
A new face ~ Jamie Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 A new face ~ Jamie

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A new face ~ Jamie Empty
IndlægEmne: A new face ~ Jamie   A new face ~ Jamie Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 4:57 pm

Sted: Kingdom Street - Biblioteket.
Tid: En tidlig middag.
Vejr: En let brise med en kulde i sig, men ellers et roligt vejr.
Omgivelser: Bøger, reoler - Skriveborde med en stol og lampe.
Påklædning: Bliver beskrevet i teksten men ellers er her et billede - Bluse Bukser, men i brun Og et par sorte højhælede.
Emnepartner: @Jamie

Malou havde netop, for få sekunder siden bevæget sig ud fra sin lejlighed af. Ensomheden havde overkommet hende længe. Forældrene var gået bort for ikke ret lang tid siden og netop der havde den unge 17 årige pige måtte stå på helt egen ben. Hendes søskende havde hun ikke set meget til siden hun var 9 år. De var forsvundet i hver deres retning.
Hun rystede kort på hovedet for at skubbe tankerne væk fra det negative. Det havde ingen gav i hendes liv og hun måtte fokusere på det positive. Det var netop af denne grund hun havde fået sine tre specielle tatoveringer. De havde hver i sær deres egen betydning.
Hun stoppede hurtigt op da hendes krop blev mødt af hårdhed fra døren ind til biblioteket. Hun havde gået i sine egen tanker og ikke langt mærke til hvor hun egentlig gik. En ældre kvinde sendte hende blot en smil, da hun havde set den ellers lidt omtumlet Malou bevægede sig ind af døren. Af ren venlighed havde hun spurgt om hun var okay, hvilket hun havde svaret pænt igen at hun havde det fint.  Denne dag skulle netop bruges på at studere videre på hendes medicinske linje. Lægekunskab havde interesserede hende længe, hvilket havde fået hende af ren naturlighed til at vælge netop denne linje med sit liv. De lange ben stod perfekt i de brune bukser, med den ellers ret hvide top til. Der var hverken strømper eller andet i de sorte højhælede der passe perfekt til sættet.
'' Undskyld mig, ved de hvor jeg finder nogle flere bøger om lægekunskaben? '' Malou smilede roligt til manden bag skrænken, der burde vide yderst meget om netop dette bibliotek. Det var ikke så tit hun bevægede sig ud, men hun gjorde det denne gang.

(Jeg beklager den dårlige start.. )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new face ~ Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: A new face ~ Jamie   A new face ~ Jamie Icon_minitimeMan Dec 26, 2016 1:29 pm

Det var ikke til at vide, hvad der ville ske, hvis nogle Redwoods så ham i biblioteket, men alligevel var de nok ligeglad. Griffins var taberne. Sådan var det bare, men Jamie havde viet sit liv til at ville gøre det bedre. Han skulle bare læse flere bøger for at kunne hjælpe sin slægt. Bøgerne gav ham viden, viden som kunne bruges til at hjælpe slægten, så de kunne blive stærkere. Man behøvede ikke at have en krig for at blive stærkere. Alene det at blive stærkere politisk, genopbygge bygninger, og skaffe nok allierede kunne gøre en slægt meget stærkere. Det var sådan Jamie ville gøre det, og selvom det gik langsomt, var han sikker på at det nok skulle lykkedes.
Jamie havde en løs mørkerød langærmet trøje, sorte bukser og sorte sko. Han rev ærmerne op til over albuen. Han ledte efter en speciel bog, som de ikke havde i nærheden af Thunderville, derfor var han taget til Redhawk. Han stod bagved skrænten, da han ledte i de afleverede bøger-kassen, for at se om bogen han ledte efter skulle være dér. Pludselig lød en stemme, og han fór op i forskrækkelse. "Du almægtige! Udbrød han overrasket, og tog dybe indåndinger for at falde til ro igen. Han så forvirret på pigen. "Lægekundskaben? Det ved jeg ikke. Jeg arbejder ikke her." Og uden videre vendte han ryggen til hende igen for at lede videre. Hans grå øjne havde været helt fokuseret, men en anelse tåget.

//Beklager den lange ventetid...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new face ~ Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: A new face ~ Jamie   A new face ~ Jamie Icon_minitimeMan Dec 26, 2016 3:53 pm

Malou kunne tydeligt se hvor forskrækket han egentlig blev over hendes pludselige ord. '' Jeg undskylder for at have forskrækket dem. Jeg håber de er okay. '' Inderst inde vidste hun godt at hun egentlig burde være ligeglad med ham og hans følelser, fordi mange var ligeglad med andres følelser. Malou var blot ikke den type person, hun tog sig af andre om hun kendte dem eller ej.
Hendes øjne rettede dog hurtigt blikket tilbage til ham, da han nævnte han ikke vidste hvor det var og at han netop ikke arbejde der. Hvorfor befandt han sig så bag den typiske skrænt ansatte stod ved? Hun smilede forsigtigt. '' Men du står bag en skrænt? Burde du i tilfældet så ikke være ansat? '' Hun smilede roligt inden hun bevægede sig imod noget der kunne minde om lægekunskaben.
'' Du ser alligevel lidt kær ud bag der. Det passer til en yndig mand som dem. '' Selvom ordene i virkeligheden var henvendt til Jamie lod hun dem alligevel være lave nok til det kunne lave forvirring hos den anden person. Et lille fnis var efterfulgt. Det var længe siden hun havde følt sig selv så glad og fri. Sorgen fra forældrenes død havde været hård, men nu var det tid til at være en ny og livagtig person.

(( Det er helt okay, mit svar er heller ikke så langt. :p ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new face ~ Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: A new face ~ Jamie   A new face ~ Jamie Icon_minitimeTirs Dec 27, 2016 11:49 am

Hvorfor gik hun ikke bare? Hvorfor var hun ikke ligeglad med ham? Med et lille suk rettede han sig op igen, og vendte sig om imod hende. Han betragtede hende lidt, imens hun snakkede. Hun så rimelig ung ud. Hun havde ledt efter lægekundskabsbøger, og han undrede sig lidt over hvorfor. "Selvfølgelig er jeg okay." Det var ikke fordi, at hun havde angrebet ham, og direkte prøvet på at skade ham. En lille forskrækkelse var ingenting. Hendes forsigtige smil hentydede til at hun var nervøs, men ordene hun sagde modsatte det. Det var forvirrende og irriterende.
"Jeg leder efter en bog."[b] Men han kunne nu konstatere at bogen ikke var der, desværre. Det sidste hun sagde fik ham til at løfte sit øjnebryn lidt i overraskelse. [b]"Det tager jeg som en fornærmelse." Hrm. Hun var da ikke så lidt grov. "Bare fordi min slægt har en hård tid betyder det ikke at vi er mindre værd end jer."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new face ~ Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: A new face ~ Jamie   A new face ~ Jamie Icon_minitimeTirs Dec 27, 2016 5:06 pm

Malou løftede forsigt øjenbrynet overfor Jamie. Hvorfor i alverden lød han så sur? Der var ingen grund til at virke sur overfor hende, hun prøvede blot at føre en venlig samtale med ham. Hun fik hurtigt sit smil tilbage på læberne igen.
Han nævnte hurtigt at han ledte efter en bog. Hvilken bog mon? Hvad var i virkeligheden hans interesse? '' Hvilket bog dog? '' Hendes blik blev dog rettet tilbage til hylden foran hende. Bøgerne så ud til at være fyldt med alt omkring videnskaben til lægekunskaben. Nu var det blot om at finde den bog hun søgte. '' Tager det som en fornærmelse? Hvordan kan du tage det at være kær som en fornærmelse? '' Hun rystede kort på hovedet inden hun lyttede til de næste ord han kom ud med. Han var en sær gut ham der. Hun smilede blot af han. '' Ingen har sagt du er mindre værd søde. '' Malou bevægede sig roligt imod ham. Rakte hånden roligt frem imod ham. '' Mit navn er Malou. Malou Blake. Og de er? '' Hendes stemme var stadig ligeså rolig som før.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A new face ~ Jamie Empty
IndlægEmne: Sv: A new face ~ Jamie   A new face ~ Jamie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A new face ~ Jamie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I didn't do anything -Jamie
» Let's Have a Talk ~ Jamie
» A regular meeting or more? ~ Jamie
» My advisor? Nice to meet you. ~ Jamie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Redhawk City :: Amber Eye District :: Kingdom Street-
Gå til: