Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 4:11 pm

Ja nu hvor jeg har fået min gule farve så søger jeg, jeg klar til masse emmer og min krea er helt i top. så jeg kan godt skrive en rimlig mængde af linjer, men det er ikke krav at i behøver at gøre det. Jeg søger lidt af hvert. Lidt om hende, hun hader sin slægt for at have voldt så mange problemer for folk , at hun sat sig stoppe den uretfærdighed. Hun mener selv at de har for meget og vil gerne gøre noget for at stoppe det, men det er svært at få folk til at stole på hende fordi hun kommer fra the Redwoods, men selvom at oddsene er imod hendes så forsætter hun med at hjælpe så godt hun kan starter i det små ved at hjælpe de slægtsløse.

Det jeg søger til Helia
Nogle slægtsløse som måske kunne være interserret i at være allieret med hende, dog kan det også være andre slægter som ikke kan lide Redwoods. De skal kunne stole på hende og hun på dem. De kan arbejde samme med for at give dem bedre liv, måske giv dem lidt oprejsning. Det gælder alle andre slægter som ikke bryder sig om det Redwoods. Alle vekommende os hende så længe de bryder sig om  hendes slægt. Jeg siger ikke at i skal stole på hende med det samme da det kan give mere spil hvis ikke i gør. Det lidt op til jer selv.

Nogle hun ser som tætte, det kan være nogle hun lukket ind selvom det kan være risikabel at kende hende, det skal også Slægtløse, eller slægter som ikke bryder sig om Redwoods. Det kan også være venner.

Nogen hun ser som familie, endtil videre har jeg skrevet nogen npc´er på hvis der er  nogle slægtsløse som interseret så skriv så finder vi ud af noget og hvordan.
Nogen som kan give hende infomationer  omkring hvad sker Redhawk city og andre sted i deres verden.
Fjender her kan de være Redwood folk som loyale for kongen kommer ind der da hun jo forråder sin slægt vil hun sikkert have en masse fjender som prøver på at finde hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 4:26 pm

Jeg stiller gerne Brandon til rådighed, han er en Adaras, og er en spion genrelt, så han holder altid informationer, angående en masse ting. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 5:20 pm

Hm.. ku' være interessant for Keeva og Helia at møde, har ik' lige et plot på hjerne, andet end måske at Helia hyrer hende sikkert og væk gennem The Lily Forest måske eller en af de andre skove, da Keeva er en af de bedste jægere og scots der findes, så det ku' måske være en idé? ^^
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 6:43 pm

Brandon Helia ville helt sikkert godt bruge dig, da hun skjuler sig i The Underground og ikke kan så godt komme væk derfra fordi hun bange for at blive opdaget. Informationer er altid velkomne. Hun vil gerne betale for dem.

Keeva jeg vild med din idé og den kan sagtens bruges. Måske hun har været ude for snakke med Naalias mennesker for at vinde dem over på hendes side? Så Dark Daphne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 7:01 pm

yea og så bli'r mødet opdaget og hun bli'r nød til at flygte og så ku' Keeva ud af ren tilfældighed støde på hendes vej eller der omkring, yea lad os ^^
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 7:10 pm

Cool skal jeg så ikke starte det Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 7:11 pm

Jovh ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 7:40 pm

Jeg sender en pm når det er færdigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 07, 2016 7:41 pm

wee awesome!
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeTors Dec 08, 2016 7:43 pm

søger stadig hvis der nogen som har lyst. Smile
Tilbage til toppen Go down
Ari

Ari


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:13 pm

Jeg stiller gerne Ari til rådighed! Hun er godt nok også en redwood, men det er ikke fordi hun går meget op i sin slægt. Hun er flygtet fra sine forældre og render egentlig bare rundt for sig selv. De kunne mødes og så kan vi se om de klinger? Smile
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:16 pm

Det kan vi godt sige, hun er nok lidt mistroisk i starten, men hvis du virkelig beviser for hende at hun kan stole på dig så er du vekommen i hendes hjem. Kan du lave for jeg har et jeg skal have svaret og et andet jeg skal have lavet.
Tilbage til toppen Go down
Ari

Ari


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:32 pm

Yesyes. Hvis du bare kommer med et sted skal jeg nok finde på noget interessant Very Happy Skal dog lige færdiggøre min redegørelse først, så min samvittighed har det lidt bedre Razz
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:37 pm

Det er helt iorden, ingen stress jeg er selv lidt langsom til at svare
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 21, 2016 6:26 pm

@Ari hvis du stadig er frisk, jeg kan se jeg glemte et sted. The Underground er der hun opholder sig mest så det er det sted du ville støde på hende med sikkerhed.
Tilbage til toppen Go down
Ari

Ari


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 21, 2016 9:17 pm

Jeg er stadig frisk. Jeg er dog ikke frisk frisk, er nemlig ved at blive syg. Hæ. Men jeg laver emnet imorgen så Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitimeOns Dec 21, 2016 11:10 pm

Hvis du heller vil jeg skal lave det så siger du til. det var da træls, men God bedring og jeg håber du får en god jul. Selvom du er ved at blive syg Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Empty
IndlægEmne: Sv: Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer   Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nu har fået min farve og så klar til at emme :)
» YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)
» Griffin søger
» Søger hustru! (emnesøgning)
» burkæmper søger emner :P

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: