Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Nu har fået min farve og så klar til at emme :)

Go down 
ForfatterBesked
Semira

Semira


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest og af til tager hun den lange tur til Opal Beam District for hente ting hun kan bruge til at hjælpe andre med

Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Nu har fået min farve og så klar til at emme :)   Nu har fået min farve og så klar til at emme :) Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 11:49 am

Ja nu hvor jeg har fået min farve søger jeg emmer, da jeg lige skal igang igen og måske ikke har så meget tid i verden lige nu vil jeg starte med tre-fire emmer. Jeg kan være lidt langsom til at svare så derfor har jeg intet krav om at i skal svare hurtigt det er helt op til jer selv. jeg kan selv godt skrive langt, vil gerne have mindst 5 linjer at svare på, men har i ikke lyst til en lang roman kan i bare skrive til mig også skal jeg nok afkorte mine svar. dog ved jeg fra mig selv at man kan havde krea svigt og det er forståeligt nok, det kan også ske for mig selv at kreativiteten lige pludselig forsvinder.

Hvad jeg søger


1. Familie (der mener jeg hendes døtre, som hun mistede da de flygtede fra hendes slave ejer. I kan evt. kigge i hendes profil for mere info eller skrive)

2. måske nogen fra hendes fortid, om det er ondt eller godt det kommer an på jeres karakterer og hvordan de har det med hende, men der kunne både venner og fjender. Nogen som måske kan huske at hun har været slave.

3. Venner hun har fået efter hendes frihed, da hun er en meget venlig person.

4. Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan hun ville reagere hvis hun endte med skulle hjælpe en såret fra en anden slægt, men nok ikke hvis du er fra Redwood eller Oikans, hun hader dem, men måske alligevel ikke så meget som hun tror, men hun bare ikke tilbøjelig til at hjælpe dem.

5. Jeg tænkte måske lidt at putte hende i situation hvor hun måske har behov for at ligge sin lid til en anden, måske hun og den anden indblandet i noget hvor de ender med at skal kæmpe sig ud af det.

6. Fjender, da hun er fra The Naailas er der sikkert mange som ikke bryder sig om hende, men måske hun gjort nogen noget som betyder at de hader hende ekstra meget.

7. Hvis i har nogle idéer så kom med dem er altid frisk på næsten alt som ikke indbære min karakterers dø.

I kan også skrive til mig om vil have dialogen på dansk eller engelsk for mig er det lige meget og hvis i foretrækker den ene frem for den anden finder vi også ud af det.
Tilbage til toppen Go down
 
Nu har fået min farve og så klar til at emme :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)
» Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: