Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)

Go down 
ForfatterBesked
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 23
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest

YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 2:01 pm

jeg søger emmer til Mercy som er fra The Naailas slægt, jeg har ingen krav til hvor langt skriver da mit selv kan svinge fra tid til anden. Jeg søger ikke familie til hende måske, men så skal det længere ude end søskende fordi hun var enebarn.

jeg søger

det jeg søger først og fremmest kan være nogen som ved noget omkring hendes forældres død. Nogen som hun kan opsøge om man havde lyst til at være en del af af dræbet på hendes forældre eller om har infomation er op til en selv.

Venskaber: kan man aldrig få nok af.

En hun stoler på og tør fortælle hvordan hun har det.

Fjender: hun har naturligt nogen fjender, men det kan også være fordi hun har en alt for stor mund på den måde kommer i problemer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 4:47 pm

Jeg er helt frisk Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 23
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest

YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 4:52 pm

Fedt har du idé eller er der noget af det jeg skrevet som du kunne tænke dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 4:54 pm

Mal kender ikke rigtig til de forskellige slægter, og kunne være kommet til at gå ind i Dark Daphne Forest måske?
Også kan vi tage den derfra? c:
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 23
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest

YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 4:55 pm

Det kan jeg godt lide kan jeg logge dig til at lave det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 4:59 pm

Sure, skal lige svare et emnet emne først dog c:
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 23
Reputation : 0
Bosted : Dark Daphne Forest

YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitimeMan Nov 28, 2016 5:00 pm

helt iorden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Empty
IndlægEmne: Sv: YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)   YaY har lige fået min farve og klar til at emme :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
YaY har lige fået min farve og klar til at emme :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nu har fået min farve og så klar til at emme :)
» Nu hvor jeg har fået min farve så søger jeg nogle emmer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: