Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Søger hustru! (emnesøgning)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 8:05 pm

Hej! :3

Som overskriften siger, syntes jeg det kunne være sjovt at finde en hustru til Zach.
Dette skyldes:
- Han er homoseksuel
- Han er slægts-leder og derfor bliver det forventet af ham.

I disse forbindelser er ægteskabet formentlig noget der enten er aftalt på forhold, enten mellem Zachs syge mor eller Zachs rådgivere, eller noget Zach og den pågældende aftaler mellem hinanden. Slægt er lige meget - hvis hustruen er af en anden slægt, kan det tages som en tegn på venlighed mod slægten og en mulighed for at skabe en alliance med dem. Og det vil dermed give mere spil længere hen ad vejen. Wink

Lidt om Zach:
- Zach er et energibundt, der sjældent sidder stille og gerne rejser meget. Han er også optimistisk og joker sig igennem mange ting, specielt hvis noget virker til at blive lidt for personligt.
Han er dog også loyal og har en god sans for "rigtigt og forkert". Han er dog ikke uddannet i etikette og andet i den dur, hvilket gør ham en lidt anderledes lederskikkelse.
Han bor i Dark Daphne, alene. Han sørger for sin syge mor og prøver at leve op til alle kravene for at være leder.
Der er ingen krav til han og evt. hustru SKAL bo sammen, selv om det selvfølgelig ville se bedre ud xD
Det er vist...Det vigtigste? Ellers spørg! Smile

Der ud over søger jeg også bare generelt emner, hvis der er andet der lyder spændende! Smile

Håber på at høre fra jer! xD
Tilbage til toppen Go down
Emelia

Emelia


Titel : Adelig
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 8:30 pm

Damn jeg er fristet, ved dog ikke hvordan resten af hans slægt vil have det med en Redwood Shocked
Eller hvordan det lige skal tilpasses Emelias holdning til at ægteskab skal være af kærlighed eller med en kniv for struben. Måske de kunne lave et kompromis xD Hun slipper væk fra hendes far, og han får en kone Laughing
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 10:40 pm

Oh! OooOOHHH!!!

Okay, så vil gerne give Ria som en valgmulighed! Vi havde jo et emne mellem Zach og Ria hvor de var venner (So sorry at jeg bare ikke svarede dig til sidst), så det er en smule oplagt at han er gået til hende fordi han stoler på hende og fortalt situationen? Eftersom hun ikke har nogen familie tilbage, er der ikke noget som på den måde holder hende tilbage fra at gifte sig med ham.

Plus, jeg har overskud til 1 emne udover det jeg har i gang så vi kunne lave et emne ud af det? Hvis du altså synes det er en god ide tehe
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Aug 28, 2018 9:27 am

Uh, de lyder begge spændende!

Det er ikke for at presse på, men jeg håber det er selvsagt at "hustruen" også godt må være relativt aktiv. Der er intet nedern end at starte et potentielt fedt plot og så sidde fast helt alene med det xD

Når det så er sagt, havde jeg helt glemt at Ria og Zach havde det der sammen! xD

Det kunne være sjovt hvis det var en Redwood, men jeg tænker også at familierne - og måske slægterne i sig selv også - vil brokke sig en hel del. Ikke at vi ikke kan få det til at virke, men der er nok en del andre Redwoods der vil se ned på Emelia og hendes familie for det. :3
- Og som du selv siger. Selv om Zach er lederen, ville det ikke nødvendigvis være et plus i hans bog. Jeg tror der opstår lidt FOR mange gnidninger måske o.o

Der ud over havde jeg glemt forholdet til Ria, og at de nærmest kender hinanden på det punkt i forvejen, gør at Zach nok vil føle sig presset og vil opsøge nogen han kender i forvejen. Så jeg tror jeg takker ja til Rias forslag nu her.

Men tak Emelia, for at sætte din karakter på spil! xD
Jeg håber vi kan finde ud af noget andet godt Wink
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Aug 28, 2018 10:54 am

ihhh jamen det her skal nok blive sjovt ahah

Skal vi så ikke have gang i et emne? Tænker du at vi emner at han "frier" eller hvad tænker du?
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Aug 28, 2018 11:00 am

Ja, han vil nok opsøge Ria. Skal jeg oprette et til os? xD
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Aug 28, 2018 12:04 pm

Det lyder som en god ide! Du må godt oprette det C:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger hustru! (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger hustru! (emnesøgning)   Søger hustru! (emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger hustru! (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» General søger sjove sager (Emnesøgning)
» Wait whaaat, søger han virkelig emner?? [Charles/Danas emnesøgning]
» Griffin søger
» burkæmper søger emner :P
» Guldøjne søger plots og relationer!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: