Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Goldeneye away! *flies*

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTors Dec 01, 2016 11:10 pm

Go'aften!

Jeg starter altså med at sige "so sorry", da jeg godt ved, at jeg LIGE er startet herinde… og nu skrider jeg altså xD

Det hænger sådan sammen, at jeg tager en smuttur til London i morgen tidlig, og så kommer jeg hjem igen på mandag. Det er ikke særlig længe, men jeg er i tvivl om, hvorvidt der er internetadgang på hotellet, så jeg ville bare advarer eksisterende og potentielle emnepartnere om, hvorfor jeg måske virker lidt fraværende!

Men vi ses snart igen!

- Fleur <3
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeFre Dec 02, 2016 7:09 am

Nooooooo~

Men samtidig fuuuuuldt forståeligt....

God tuuuur! :3
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 2:19 pm

Taaaaak! Det blev det :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 4:45 pm

Velkommen tilbage Fleur :p xD < 3 xd
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 9:10 pm

Thaaanks <3
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeMan Jan 23, 2017 10:18 pm

IKKE ENDNU…. men snart!

Det forholder sig sådan, at jeg skal på højskole (woohoo!). Jeg skriver nu, fordi mit højskoleophold foregår i 3 måneder, hvor jeg under de 3 måneders 'skolegang' formentlig ikke har adgang til store mængder af elektronik. Jeg skal nemlig rejse til Hawaii og Caribbean, hvilket for det første betyder, at jeg skal slås med 35 andre elever om internettet (som jeg kun har min mobil til), og at jeg er omkring 6 timer bagud!… Jezz.

Jeg skriver nu, fordi jeg ønsker at advarer nuværende og potentielle emnepartnere. Jeg vil selvfølgelig forsøge at afslutte vores emner på bedste vis, så de ikke bar efterlades når jeg tager afsted, og så ville jeg lige give en heads up, så folk ikke bare tror, at jeg aldrig kommer igen!

Jeg skriver endnu en besked, når jeg er nærmere min rejsedato! Jeg rejser d. 2. marts - 24. maj.

Dette gælder selvfølgelig mig, dvs. @Fleur og @Hydra xD
Tilbage til toppen Go down
Charles
Admin
Charles


Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen
Antal indlæg : 274
Reputation : 19
Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeMan Jan 23, 2017 10:24 pm

*slet ikke misundelig*

Du må have en fantastisk tur og sørge for at tage en hel masse billeder! Jeg glæder mig til at høre alt om det Smile
Tilbage til toppen Go down
https://redhawk.danskforum.net
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeMan Jan 23, 2017 10:26 pm

Thank you! Jeg skal gøre mit bedste Wink

Jeg håber, at jeg får mulighed for at kigge herind nu og da, men hvis ikke, så må du lige holde folk i ørerne Razz
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Mar 01, 2017 10:34 am

IT'S TIME!


Goldeneye away! *flies* De5ff4bd353a7c330ec925655e331b6f

... Og jeg føler mig VIRKELIG klar. Ahem. Nej, virkelig.

I morgen rejser jeg afsted på mit 3 måneder lange eventyr! Jeg skal på højskole i Hawaii/Caribien, sammen med 32 unge mennesker, og vil derfor være lidt ekstra svær at få fat på. Jeg glæder mig/er super nervøs, men jeg kommer virkelig også til at savne alle jer herinde! Jeg regner 100% med at vende tilbage til siden igen, når jeg kommer hjem, og derfor er begge mine karakterer @Fleur og @Hydra kun på pause. Mht. mine emner må de aktive desværre også komme på pause. Ellers er jeg med på, at vi aftaler en passende afslutning på et eller andet tidspunkt. Min mobil er ret åndsvag, så det er sjælendt, at jeg kan kontaktes over PM, da de ikke altid kan læses. I dog stadigvæk velkomne til at prøve, men forvent ikke hurtigt svar! Derfor anbefaler jeg at skrive her i tråden, hvis det er!

Bonus info: Jeg har kun mobil med (elektronik), og tidsforskellen er faktisk omkring 11 timer på Hawaii og 5-6 timer i Caribien!

Take care guys! I'll be back before you know it! <3

Goldeneye away! *flies* Giphy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Mar 01, 2017 11:22 am

Goldeneye away! *flies* Anigif_enhanced-buzz-28431-1386792324-7

I'm gonna miss you so much Stardust D: <3 <3


Jeg skal nok vente på dig her når du kommer tilbage! Jeeeg vil have billeder!! <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Mar 01, 2017 2:42 pm

NOOOOOOOOOOO.
WIFE!!! DON'T LEAVE MEEE!! Sad((

Nej, spøg til side! Jeg håber du får en helt igennem fantastisk tur! og ikke mindst får set en masse ting.
Jeg håber også du kommer til at hygge dig en del. Jeg kommer i hvert til at savne dig en hel del.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Mar 01, 2017 3:22 pm

Uh!
Håber du får en fantastisk tur! Smile
Tilbage til toppen Go down
Fleur

Fleur


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeOns Mar 01, 2017 11:19 pm

I'm gonna miss you too, MoonMoon! <3 Og jeg lover, at der nok skal være billeder!

… But oh my Lord… that gif XD

Huuuuuusband! Thank you so much! Jeg satser på, at du ikke har fundet en ny wife inden, at jeg når hjem Razz

Thaank you, Zaffy! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeMan Apr 17, 2017 12:26 am

I AIN'T DEAD YET!

Hey ya'll! En lille update her fra staterne :3

Jeg er nu ca. halvvejs igennem mit højskoleophold, og befinder mig rent fysisk midt ude i regnskoven på St. Croix. Her bor jeg på en økologisk og selvforsynende farm, hvor vi dagligt hjælper til med arbejdet i marken om formiddagen og modtager undervisning om eftermiddagen! Jeg har det mega nice, og har allerede oplevet super mange fede ting og sager! Om en uge rejser jeg til Puerto Rico, hvor de forhåbentlig bare står på afslapning Very Happy

Jeg savner jer alle sammen SÅ meget, men jeg håber, at i nyder påsken og vejret derhjemme!

- Love @Fleur & @Hydra <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeMan Apr 17, 2017 8:36 am

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Stardust <3
I miss you!


Godt at hører du har det godt, og du oplever en masse awesome ting!! Very Happy <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTors Maj 04, 2017 12:08 pm

I miss you wife!

Men alt i alt, er det godt at høre du har det godt, og dejligt med en lille opdate med hvad du laver!
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeTors Maj 25, 2017 8:52 pm

Awww MoonMoon! I've missed you too! <3

And Husbando! Jeg er da glad for, at min update blev taget godt imod xD

But more importantly…

Goldeneye away! *flies* Giphy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeFre Maj 26, 2017 8:35 pm

WELCOME BAAAAAAAAAAACK!!!!!!!

Now, get to work - we have a site to restart! xD <3
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeFre Maj 26, 2017 10:07 pm

THAAAANKS!

And yay! But how tho? Where's everybody?! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeLør Maj 27, 2017 12:43 am

Guess they missed you way to much xD
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeLør Maj 27, 2017 8:09 pm

Ha aww! Well I'm back now! Så er der gang i festen xD

Goldeneye away! *flies* James2
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeLør Maj 27, 2017 9:58 pm

Great!!
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitimeSøn Mar 25, 2018 10:23 pm

Goldeneye away! *flies* Giphy

Hey guys! I'm baaaaaack!
Teknisk set er vi vist alle sammen lidt tilbage, men jeg tænkte lige, at jeg ville melde noget ud nu, hvor at jeg faktisk har en smule overskud igen!

Sagen er den, at jeg er virkelig ked af, at jeg bare forsvandt lige sådan. De seneste måneder har stået på en helt vildt masse løben rundt med flere jobs, hvor jeg så pludselig fik tilbudt lige den elevplads som jeg drømte om... og nå ja, så skulle vi desuden lige flytte!

Så altså har jeg brugt de sidste to måneder på at dø temmelig meget af stress, men det går en smule bedre nu. Flytningen er overstået, og jeg mangler kun ganske få ting for at være 100% på plads. Min elevplads går også bedre, men nu arbejder jeg så 37 timer om ugen, og skal formentlig på noget skole på et tidspunkt, så det er måske ikke alle dage, at jeg er lige frisk... but God, have I missed you guys!

... Korte af det lange var, at jeg egentlig bare lige ville meddele, at jeg er tilbage igen <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Goldeneye away! *flies* Empty
IndlægEmne: Sv: Goldeneye away! *flies*   Goldeneye away! *flies* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Goldeneye away! *flies*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lady Goldeneye seeks new friends ~ Emnesøgning!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Fravær-
Gå til: