Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Charles
Admin
Charles


Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen
Antal indlæg : 274
Reputation : 19
Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City

Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Empty
IndlægEmne: Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed)   Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeOns Apr 18, 2018 4:08 pm

Hej kære brugere!

Long time, no see. Desværre.
Jeg vil undskylde for min pludselige forsvinden herinde. Jeg vil helst ikke gå i dybden med, hvad der forsagede det men jeg undskylder inderligt for ikke at have fortalt jer om min kommende manglende aktivitet.

Jeg vil elske at se RH blive aktiv igen, og jeg ved, hvad en inaktiv admin kan gøre ved en side. Jeg ved også, at på det punkt jeg er mit liv, hverken har tid eller overskud til at være en ordentlig admin for jer. Derfor har jeg valgt at træde tilbage. Jeg har givet ansvaret til @Zachariah, som heldigvis er en fantastisk admin. Han har også mulighed for at anskaffe sig en medadmin, hvis dette bliver nødvendigt.

Jeg vil stadig stå som admin på siden, da jeg stadig står bag hjemmesiden. Jeg er bare ikke en aktiv del af det længere og stoler på at det er i gode hænder. Ligeså sletter jeg heller ikke Charles som karakter, både så jeg kan komme ind og sige hej til jer i chatten i ny og næ, og til hvis jeg en dag ønsker at komme tilbage som admin, er posten ledig til mig. Udover det så er der en del historie og info i Charles’ profil, som vi ikke vil have at folk går glip af.

In-game er Zachariah og jeg ved at komme frem til en løsning, så min manglede aktivitet på Charles ikke bliver en hindring for jeres spil. Udover dette er vi også i gang med en plan, der forhåbentligt skal sparke RH til livs igen. Med hjælp fra jer dejlige brugere Smile

Jeg vil gerne takke jer alle for at have været med til at gøre RH muligt! I har været grunden til, at jeg har nydt så meget at være admin for jer <3 Tusind tak, det har virkelig været en oplevelse. Og jeg håber på at se jer i RH-chatten igen, når jeg kommer og besøger jer.

Det var helt for nu. I må have det godt.

Hilsen Charles
Tilbage til toppen Go down
https://redhawk.danskforum.net
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed)   Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed) Icon_minitimeTors Apr 19, 2018 8:05 am

Jeg skal nok tage mig af vores kære brugere! xD
Men jeg er ked af du har så meget at se til <3 Smile
Tilbage til toppen Go down
 
Træder af som admin - Charles (Admin-nyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hold øje med os! (Admin nyhed)
» Om politisk spil [ADMIN-NYHED]
» Gode råd til chatten - Admin nyhed
» Fejl i tidsregningen (admin nyhed)
» Fornyet aktivitet (admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Adminnyheder-
Gå til: