Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 1:38 pm

Tid: aften
Sted: Thunderville
Omgivelser: rolige
Vejr: lidt køligt med få skyer på himlen
Beklædning: t-shirt, bukser, longcoat og handsker, alt sammen i sort og hvide mønstre, med hans sædvanlige mærke på ryggen. Han har sine ringe på venstre hånd, og en stok i den højre. (Billeder kan findes i min profil tekst)

Efterhånden som himlen blev mørkere, og skyggerne blev længere, var der en skikkelse der nåede til udkanten af Thunderville. Dust som denne skikkelse hed, havde ikke været forbi denne by, i snart en god måneds tid, og sidst han var her havde han forladt byen ret hurtigt, uden at han fik taget ordentligt afsked, med hans kære Hayley.
Men nu hvor der var lidt mere ro i hans liv, ville han tilbage til hende, så han kunne lade hende vide, at han var okay, desuden savnede han hende, så der var vist mere end en grund for ham, til at finde sin vej tilbage, til det skønne kvinde menneske. Han løftede op i sin trofaste stok, der bar hans ulovlige sværd af enhjørninge horn, før han satte afsted, mod den hytte hans kære Hayley boede i.

Med rolige skridt begyndte han at gå ind i byen. Han fulgte de skygge fyldte ruter, gennem de små gader, og brugte sin medfødte evne til at forstærke mørket rundt om ham, mod hvem end han kom i nærheden af, så de ikke kunne lægge mærke til, at han overhoved var der, på den måde kunne han uforstyrret gå hen til det hus, han efterhånden var blevet bekendt med. Han stoppede uden for døren, og stod der lidt i stilhed, mens han kiggede op på huset med hans blinde øjne, han gav det et par øjeblikke, før han bankede et par gange på døren, for at se om Hayley var hjemme.
Dust vidste ikke helt hvordan hun ville reagere, efter han sådan bare var forsvundet sidst, men han tænkte at hun måske ikke ville være i det bedste humør, over lige den handling, derfor var han forberedt på at møde hende, med en forklaring og en undskyldning, hvis det var det hun krævede af ham.


Sidst rettet af Dust Ons Sep 27, 2017 9:54 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 8:00 pm

Påklædning: en trøje og trusser

Hayley gik roligt der hjemme og gjorde stedet sådan nogenlunde rent, da hun ikke ligefrem havde holdt det i orden i et godt stykke tid, og man kunne jo aldrig vide om der kom nogen forbi, der hvor hun boede, ikke lige fordi det var så formelt, men det var hendes hjem, og hun havde jo kun det, hun betalte vist ikke ligefrem for det, ellers var hun godt på spanden hvis det var.
Hun var næsten lige blevet færdig med at gøre rent i det hun hørte at der blev banket på hendes dør *hvem i al verden kan det nu være* tænkte hun bare for sig selv og rettede på sin trøje før hun gik hen til døren, og åbnede den så, og kiggede så på personen lidt, før det endeligt gik op for hende hvem det var.

Man kunne godt se på hende hun ikke ligefrem var glad, men hun var heller ikke sur, hun var sådan lidt mit i mellem, da hun ikke anede hvad der lige skete sidste gang og nu stod han bare der foran hendes dør, hun kiggede rundt omkring ham, før hun greb hans hånd og trak ham ind, om han ville eller ej, det var jo ikke et sted andre slægter kom, så hvis det blev set, ville der jo gå rygter om den slægt han var i og alt det, hun lukkede døren i.

Hun vente sig mod ham og kiggede bare, mens hun lagde sine arme over kors ”gætter på at du måske har noget du skal forklare her så kom i gang” sagde hun, og man kunne godt se at hun ikke vil høre noget som ikke var rigtigt, for hun ville nok finde ud af det, på den ene eller anden måde, men nu måtte hun jo vente og høre efter hvad han havde og sige, for han var jo bare forsvundet uden ord om hvorfor til hende, selvom det jo var svært og ha noget, med en fra den slægt der nok lå længst nede i hierarkiet, men hun var lidt ligeglad når det kom til stykket, men det passede jo også godt til den facade hun havde fået sig, og det var lige nu den som Dust stod overfor, selvom han godt viste at hun ikke var sådan normalt.

(håber det går an ^^)
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeSøn Sep 24, 2017 9:16 pm

Da døren gik op, smilede Dust forsigtigt til Hayley, mens hun så på ham, indtil det gik op for hende, at det var ham der var kommet på besøg. Han fulgte selvfølgelig med ind, da hun trak ham indenfor, og lukkede døren efter ham, med det samme kunne han mærke på hende, at hun ikke var særlig tilfreds, med det stunt han havde udført mod hende sidst, så da hun forlangte en forklaring, var han selvfølgelig klar på at fortælle hende, hvad der var sket.
"Jeg tænkte nok du ville have en forklaring på, hvad der blev af mig sidste gang, trossalt var jeg ret hurtigt ude af døren, uden så meget som et vi ses, eller noget!" sagde han roligt, mens han satte sin stok fra sig ved døren, og tog sin long coat af. Han gik hen til hende, lagge hænderne på hendes skuldre, og strøg blidt hendes arme, mens han så hende ind i øjnene "Grunden til at jeg sådan bare skred, er fordi jeg ikke ligefrem er særligt populær, blandt militær magterne fra andre slægter, jeg har trossalt taget en del liv i min tid, fra alle mulige forskellige slægter, og jeg var bange for at nogen var på sporet af mig, da jeg var her hos dig sidst! Jeg ville ikke bringe dig i fare, så da jeg blev mistænksom, skyndte jeg mig afsted!"

Da de mødtes sidst, havde de trossalt fundet ud af at de begge var forældreløse, hvilket nok var en af grundene til at de begyndte at snakke mere med hinanden, og Dust havde fortalt hende om, hvordan han var blevet forældreløs i en alder af 5, og siden da havde levet alene, mens han var vokset op med krig flyvende om ørene. Dette havde gjort, at Dust havde troet han var i krig hele tiden, lige siden 12 års krigen startede, og han troede stadig krigen var i gang, selv 12 år efter den var sluttet, og undervjes havde han efterlad et spor af død, op gennem historien, som havde gjort at der var folk derude, der ønskede ham død.
"Jeg er ked af, at jeg bare sådan skred uden at sige noget, men nu er jeg sikker på at der er mere ro i mit liv, i hvert fald lige for det næste stykke tid, så derfor tænkte jeg at jeg ville komme tilbage til dig, og fortælle dig hvad der var sket!" han prøvede forsigtigt at lægge armene om livet på hende, for at se om hun tillod det, han havde indtil videre været ærlig overfor hende, og han håbede hun kunne mærke det på ham. Indtil videre, havde hun været den første kvinde, der kunne få ham til at være hudløst ærlig, især når hun blev sur på ham, eller forlangte sandheden fra ham, som hun gjorde nu.

Hvis hun lod ham lægge armene om livet på hende, ville han holde hende ind til sig, og give hende et kys på kinden, til dels for at vise hende at han havde savnet hende, men også for at undskylde for hvad han havde gjort mod hende, men hvis hun ikke tillod det, ville han reagere ud fra hvad hun gjorde.

//Det er helt fint ^^ jeg tænker at vi udfylder noget af deres fortid, efterhånden som vi bevæger os fremad i emnet, lige som du kan se jeg har gjort med, at Dust har fortalt hende om sin fortid, på den måde kan vi "lære hinanden at kende" hvis man kan sige det på den måde ^^
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeMan Sep 25, 2017 1:35 am

Hayley kiggede på ham, mens hun ventede på sin forklaring på hvad der var sket og hun kunne på en måde godt forstå, hvorfor han gjorde som han havde, efter som han på en eller anden måde ville beskytte hende, men det var jo ikke fordi hun ikke kunne beskytte sig selv, men dog satte hun da pris på at folk der endeligt betød noget for hende også viste at hun betød noget for dem.

Roligt så på hun på ham, den person som delte den smerte som hun selv havde, smerten at miste sine forældre, som hun selv havde af en alder af 12 år, den dag byen blev brændt, af the Oikans, og selv til denne dag ville hun tage sin hævn over dem, men hun kunne jo ikke bare sætte resten af sin slægt i fare, bare fordi hun har den smerte fra dengang og sin hævnlyst.

Hun så på ham mens hun lyttede til hvad han ellers havde og sige til hende, og mærkede godt at han ville ligge hænderne omkring hendes liv, og hun kiggede på ham, og stoppede ham ikke i det, da hun jo ikke ville skubbe ham væk fra sig.
Hun smilte roligt ”jeg ved godt at det hele ikke er nemt når det kommer til det med slægter og alt det min er en af de laveste i hierarkiet og du ja jeg ved ikke hvor højt din står men højst sandsynligvis højere end min og det gør det til en risiko at du kommer her på en måde tror jeg da” man kunne sagtens høre på hende at hun ikke ville ha folk tog risikoer bare på grund af hende, hvis der altså var en risiko i at han var her.

Hun var ikke helt sikker længere, og hun ville heller ikke miste flere i hendes liv, men man kunne jo ikke gå igennem livet uden og miste et eller andet, og man kunne jo sige hun allerede havde miste det der betød allermest for hende og det var jo hendes familie, selvom hun endeligt var den der tog sin bedstemors liv, selvom det ikke var hendes mening, så giver det hende stadig skyldfølelse den dag i dag.
Hun rystede lidt på hovedet, da hun ville ha et par tanker til at forsvinde, selvom hun godt viste at de altid ville være der, om hun ville ha det eller ej, ting der sket ville altid ligge i ens underbevidsthed, og fra tid til anden ville de bare dukke op lige som et lyn når der er torden dog ikke lige så ofte.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeMan Sep 25, 2017 7:05 am

Da hun lod ham lægge armene om livet på hende, gav han hende et blidt kys på kinden, før han så hende dybt ind i øjnene, med de blinde øjne han selv havde, der kun var blinde fordi han havde trænet en egenskab, der gjorde at han kunne se aura. Hans hænder strøg blidt op af hendes krop, til de fandt hendes arme, og hvis hun tillod det, lagge han dem rundt om sin hals, før han lagge sine arme tilbage om livet på hende, så han kunne holde hende tæt ind til sig. Man kunne mærke på ham, at han havde savnet hende, og nu hvor hun kun var iført trusser og trøje, gjorde det ham også lidt tiltrukket af hende, efter de havde haft det så sjovt sammen sidste gang, men han prøvede at styre sig, da han ikke ville give hende indtryk af, at han bare kom tilbage til hende, for at komme i trusserne på hende.
"For mig betyder slægter ikke så meget, jeg er vokset op uden den opdragelse, for mig betyder du mere for mig, end farven på dine pupiller!" sagde han mildt, for at opmuntre hende lidt, mens han blidt nussede hende omkring halebenet "Desuden ser jeg ikke så godt, jeg ser ikke farven på dine pupiller, men derimod skønheden der skinner fra dine øjne, når du er i godt humør!" tilføjede han mildt, tildels for at lave lidt sjov basseret på hans øjne.

I en blid bevægelse, strøg Dust sin kind mod hendes, før han blidt kyssede hende på halsen. Han vidste ikke om hun lod ham kysse hendes læber endnu, så han håbede hun ville tage initiativet, når hun følte at han var til at tilgive, for at han bare var smuttet sidst. Han så hende dog i øjnene igen, med et skævt smil på læberne, da han syntes at kunne mærke på hende, at der var noget der plagede hende.
"Jeg tænkte på, at vi 2 kunne gå ind og sætte os, så kunne du fortælle mig, hvad du har lavet siden sidst!" foreslog han mildt, mens han smilede til hende "Hvis jeg ikke husker forkert, så skulle din seng være ret dejlig at sidde i!" dette sagde han med en henkastet tone i sin stemme, lidt for at se om han kunne få hende til at grine, da han bedst kunne lide når hun var glad. Han vidste at hun havde været igennem hendes fair share af slemme ting, selvom hun var så ung, og hvis han kunne bringe hende lidt glæde i livet, ville han gøre hvad han kunne, for at bringe hende den glæde.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeMan Sep 25, 2017 10:00 pm

Hun stod stille og roligt der med hans hænder omkring livet på hende, og hun mærkede kysset på hendes kind, før hun lagde en hånd på hans kind og smilte roligt, hun viste jo godt at han var blind, men han kunne jo åbenbart se på en eller anden måde, men hun havde sikkert fået det af vide før, men så ha glemt det igen.
Hun stod og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og mærkede alt, hvad han gjorde jo nusseriet og kysset på hendes hals, hun gjorde så der var plads for ham, mens han gjorde det, dog anede hun ikke hvorfor han gjorde det, men hun havde ikke ligefrem noget imod det.

Hun lyttede til det han ellers sagde til hende, omkring at han ville høre hvad hun havde gået og lavet på det sidste, og et eller andet om hendes seng var blød, hun kunne dog ikke lade være med og komme med et lille fnis over det ”blød som den nu kan være må du hellere sige” hun smilte roligt og kørte en hånd gennem hendes hår, og anede ikke om det var en god ide, men hun havde ikke ligefrem andet og sidde på udover gulvet.

Hun nikkede så roligt og tog hans hånd før hun trak ham med sig still og roligt, og efter som hun havde fået gjort rent, så var der ikke ligefrem noget, der ville ligge i vejen for dem, og ikke længe efter at de var begyndt at gå, kom de til hendes seng, efter som hendes så kalde hjem ikke ligefrem var stort, hun så på ham før hun satte sig ned og gav sig til at tænke lidt over hvad hun endeligt havde lavet ”tror ikke jeg har lavet noget sådan helt vildt trænet både styrke og evne holdt mig selv i form i den forstand man ved jo aldrig hvad der kan komme til at ske i den nærmeste fremtid” hun lignede ikke en der kunne gøre skade på folk, men man skulle jo aldrig lade sig narre af det ydre.

Hun var en kvinde med mål og lige nu var det for det meste hendes hævnlyst der drev hende til og træne og yde hendes bedste når hun gjorde det, selvom det for det meste kunne gøre hende noget så træt at hun sov i flere timer efter det. Hun lagde sit hoved lidt på skrå mens hun kiggede på ham, og huskede ikke om hun havde fortalt ham omkring hendes bedstemor, men dog måtte hun selv indrømme at hun havde ikke særlig meget lyst til at snakke om det, sket er jo sket og fortiden kan ikke laves om, selvom man godt ville.
Endnu engang rystede hun lidt på hovedet og så så bare på ham, mens hun endeligt ventede på at han ville sætte sig ned eller hvad han nu ville gøre, for hun kunne jo ikke ligefrem tvinge ham til at sidde ned på hendes seng, men dog var det hans egen idé at de skulle gå her ind og sidde og hvem ved hvad der ville ske, udover at de sad og snakkede lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeMan Sep 25, 2017 11:41 pm

"Jeg synes din seng er blød, men det kommer også fra en, der er vant til at sove på jorden, så jeg er nok ikke lige, den mest pålidelige kilde, hvad angår hvor blød ting er, lige på det punkt!" sagde han tænkende, men smilede så til hende, da hun tog hans hånd, for at tage ham med ind i soveværelset, hvor de kunne sidde ned. Det så ud til at hun havde ryttet op for nyligt, og det virkede på en eller anden måde som et spøjst tilfælde, at han havde valgt at komme forbi, på den selv samme aften, som hun havde valgt at rydde op.
Da de kom ind i soveværelset, ventede han til hun havde sat sig ned, før han selv gjorde det. Han lyttede til hvad hun fortalte, før han satte sig bag ved hende, så hun sad mellem hans ben, han lagge armene ind under hendes og videre rundt om livet på hende, så han kunne trække hende ind til sig, på den måde sad hun lænet op af ham, mens han strøg hende op af maven. Man kunne godt mærke på ham, at han havde savnet hendes selskab, på den måde han kærtegnede hende på, og den måde han godt kunne lide, hele tiden at have hende tæt på sig. Måske var det tildels også fordi hun kun var iført trusser og trøje, han var trossalt en mand, og hun en tiltrækkende kvinde.

"Det lyder også fornuftigt, det er godt at være klar, hvis der endelig skulle ske noget farligt!" sagde han mildt. Efter han havde nusset hende lidt på maven uden på hendes trøje, sneg hans hænder sig ind under hendes trøje, så han kunne nusse hendes maveskind, mens de sad og snakkede. Han vidste ikke hvad hun havde gjort mod hendes bedstemor, men han kunne mærke der var noget, dog ville han ikke presse på med at spørge hende om hvad det var, han tænkte hun måske bare havde brug for, at være sammen med en der holdt af hende. Han plantede et blidt kys på hendes hals, og lagge sin kind mod hendes "Jeg tænkte på, at blive her hos dig et lille stykke tid, hvis altså du gerne vil have det! Jeg lover dig, jeg nok skal sige til hvis jeg går nogen vegne, men jeg må advare dig på forhånd, jeg har savnet dig ret meget siden sidst, og jeg har været ret ensom uden dig!" han vidste ikke helt om hun var i humør til at lave sjov, men han håbede hun var, eller at han som minimum kunne gøre hende i godt humør, da han gerne ville gøre hende glad, når hun ikke var det.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTirs Sep 26, 2017 12:40 am

Hun sad bare der stille og roligt mens hun kiggede på ham, indtil hun mærkede at han satte sig ned bag hende, roligt smilte hun da hun mærkede hvordan hun blev trukket indtil ham, og hun lænede sig roligt ind til ham, så hun kunne slappe af, hun havde brugt et par timer på at gøre rent så hun havde nogen få anspænde muskler i kroppen, men det kunne man jo ikke helt undgå.
Hun lyttede til hvad han sagde til hende og nikkede roligt, for det var jo rigtig det han sagde med og være klar, for hvis man ikke var klar på ting, så var man ikke klar på noget som helst.

Hun vente hovedet lidt for at kigge på ham, da hun hørte det sidste han sagde til hende ”altså jeg har da så vi kan være her det eneste er folk må ikke vide at du er her rygter kan flyve hurtigere end man selv kan følge med” roligt vente hun sig om igen, hun havde ikke noget imod at han ville være her, på den måde ville hun også føle at der var en som kiggede efter hende, på en eller anden måde.
Hun havde godt mærket at han havde sin hånd ind under hendes trøje, og hun gjorde ikke noget imod det, dog ville hun nok stoppe ham hvis han kørte den højre up, da hun jo kun havde trøjen på og intet under den, og det var ikke engang fordi hun ville ligge op til noget, det var jo bare den påklædning hun havde på da han kom, og hun havde jo ikke ligefrem haft en chance for at få noget andet på som sådan, men nu måtte man jo se hvad der kom til at ske.

Hun kiggede lige frem for sig ”der kun en som ved hvad der skete med min bedstemor og jeg ved du har lagt mærke til at jeg har rystet på hovedet et par gange siden du kom og det ikke fordi jeg gør det af dig men på grund af mine tanker som piner mig” hun trak vejret ind efter og ha sagt alt det, men hun var dog ikke færdig og efter hun havde fået vejret igen forsatte hun ”jeg havde lige opdaget min så kalde evne som jeg træner i og dengang kunne jeg ikke rigtig kontrollere hvor det ramte når det var så ved uheld ramte jeg min bedstemor tog hendes liv” man kunne godt høre på hende at hun var ikke ligefrem glad for at sige det, men hun havde også følt at han fortjente at vide hvad det var som gik hende på fra tid til anden, hun håbede sådan set bare mest af alt at han ville holde det for sig selv.
Hun stolede på ham og han var nok den eneste hun stolede på som kom fra en anden slægt, ellers var der kun hendes egen slægt som hun stolede på, selvom hun nok ikke kende alle som var i den, men det var jo så fordi hun var den hun var, og hun havde nogen gange svært ved og stole på andre, selvom hun prøvede på det, men som verden var kunne man vel godt forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTirs Sep 26, 2017 1:54 am

Siden hun ikke gjorde noget ved, at hans hænder var under hendes trøje, lod han dem blive der, dog lagge han ikke op til noget, hans hænder blev kun i området omkring hendes navle, hvor han blidt nussede hendes mave. Da hun nævnte at ingen måtte vide at han var der, kyssede han hende blidt på kinden, før han svarede hende.
"Bare rolig skat, jeg vil ikke have nogen ved jeg er her! Jeg vil nødigt bringe dig i fare eller noget, og når ingen ved jeg er her, betyder det sådan set at du har mig helt for dig selv!" sagde han mildt og lagge sin kind mod hendes. Han havde faktisk savnet bare at sidde og snakke med hende, hun var den eneste der kunne gøre ham så rolig, som han var lige nu, fordi hun forstod hans smerte som forældreløs, og det var en af de ting han nød ved hende. Den måde hun uden problemer kunne trænge igennem til ham på, og få ham til at slappe af, hun vidste når han løj, og når han fortalte sandheden, og når ellers man kom ind under hendes hårde facade, så var hun en godhjertet ung dame.

Da hun fortalte hvad der var sket med hendes bedstemor, kunne han straks mærke på hende, hvordan det her var en af de ting, hun normalt ikke ville fortælle til nogen andre, medmindre det var en som Dust, som hun stolede på. Derfor krammede han hende blidt ind til sig, for at lade hende vide at han var der for hende, mens han foldede sine hænder over hendes mave, for at holde dem i ro.
"Det er jeg ked af at høre min kære, men jeg håber da ikke det plager dig alt for meget! Din bedstemor var en sød kvinde, og hvis du lader hendes død gå dig for meget på, kan det gå hen og påvifke dig meget!" sagde han i et trøstende toneleje. Med et blidt kys på hendes kind, trak han sig lidt tilbage fra hende, men kun for at han kunne tage hendes hånd, og lede hende længere ind på sengen. Denne gang satte han sig således, at hun stadig sad mellem hans ben, men denne gang sad hun med siden til ham, og benene hen over hans. På denne måde kunne han lægge armende om hendes krop, og nu kunne hun trygt hvile sig med siden mod ham, og hovede mod hans brystkassen.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTirs Sep 26, 2017 2:22 pm

Hun sad stille og roligt sammen med ham og lyttede til hvad han sagde, og smilte roligt da hun jo var glad for at han ikke ville bringe hende i fare, for det var jo selv en risiko for hende at han var der, der var jo altid nogen som var slægt hader, men man kunne jo ikke ligefrem sige at hun var det, eller på en måde der var jo så kun en slægt hun hade mere end de andre.

Hun anede ikke hvorfor, men det var på en måde en god ting at hun kom ud med det som var sket dengang med hendes bedstemor, og hun stolede jo på Dust, nok til at hun havde fortalt ham det, og hun kunne jo kun håbe på at han holde det for sig selv, for ellers ville han jo ende med og miste hendes tillid, hvis hun ville finde ud af at han havde fortalt det til andre, men nu hvor han var her ved hende ville hun jo vide hvor han var og alt det halløj.
Hun så på ham da hun nu sad over hans ben og hun lagde hendes hoved på hans skulder, og man kunne mærke at hun slappede mere af på den måde ”det jo bare hårdt og leve med selvom det ikke var med vilje så er det jo sket og det ikke til at gøre om” hun trak vejret roligt og blinkede med øjne et par gange før hun så fortsatte med og snakke ”man kan jo kun ønske at man kunne lave om på ting som man fortryder er sket men det kan man ikke” hun sad bare der og anede ikke hvad hun endeligt ellers kunne sige, for det var jo rigtig det hun sagde eller det mente hun da at det var, men han kunne bare sige til hvis det var at hun tog fejl i det hun sagde.

Hun rettede sig lidt op igen og kiggede på ham, mens hun smilte roligt, og lagde en hånd på hans kind og lagde sit hoved på skrå, før hun lænede sig ind mod ham, og roligt gav ham et blidt kys på munden, og lagde så sin anden hånd på den modsatte kind, mens hun bare holde kysset lidt før hun så lod deres læber skilles igen, og hun kiggede på ham.
Hun var ikke helt sikker på hvorfor hun gjorde det, men hun kunne ikke sige at det føltes forkert på nogen måder, så lige nu ventede hun faktisk bare på at se hvad der ville komme til at ske og hvordan han endeligt ville reagere, på at hun næsten lige havde kysset ham bare sådan uden og vise at hun ville gøre det, hun følte sig jo tryg ved det og det var nok noget af det vigtigste, når det kom stil stykket.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTirs Sep 26, 2017 5:03 pm

Da hun lagge sit hoved mod hans skulder, lagge han blidt sin kind mod hendes hoved, mens han kærligt strøg hende ned langs den arm, der ikke var lænet op mod hans brystkasse. Imens han lyttede til hvad hun sagde, kunne han godt mærke på hende, at det der var sket med hendes bedstemor havde påvirket hende, men samtidig virkede det også som om, at det at hun kunne snakke med en som hun stolede på om det, hjalp lidt på det. På det punkt var Dust nok en af de bedste hun kunne snakke med det om, da han aldrig ville sige noget hun fortalte ham videre, med mindre hun bad ham om det, han forstod hendes smerte på et dybbere niveau, og når det nu var hende ville han altid være der for hende.
"Du har ret i man ikke kan lave om på fortiden, lige meget hvor smertefuld den måtte være, men jeg lover dig, at med tiden bliver det nemmere at leve med! Men indtil da kan du være sikker på, at jeg vil være her for dig, så meget som jeg overhoved kan!" sagde han mildt, og knugede hende let ind til sig, for at skabe følelsen af at de var i deres egen lille bobbel, hvor hun kunne være tryg sammen med ham.

Da hun rettede sig op igen, mødte Dust hendes blik og gengældte hendes smil, han mærkede hendes hånd mod hans kind, og nussede sig lidt imod den, indtil hun kyssede ham. Dust gengældte blidt kysset, og han syntes næsten det var ærgeligt at hun slap det igen, da han virkelig nød det. Dust så blidt ind i hendes øjne, før han kærligt pladserede en hånd på hendes lår, og strøg den anden igennem hendes hår til den nåede hendes nakke, så han blidt kunne trække hende ind i et nyt kys. Da hans læber mødte hendes, kyssede han hende intenst i noget tid, før hans tunge let skilte deres læber, og fandt vej ind i hendes mund, så han kunne snave hende, mens han nussede hende i nakken.
Den hånd der var på hendes lår, strøg han blidt henover hendes krop, til den fandt vej ind under hendes trøje. Han stoppede dog sig selv, da hans hånd var lige under hendes bryster, da han kunne mærke at hun ikke havde noget andet på under trøjen, han vidste ikke helt om hun var i humør til at han gramsede på hende, derfor sænkede han sin hånd igen, og lod den hvile mod hendes inderlår, indtil han stoppede deres snaven, ved at slutte af i et kys "Jeg tror vist jeg har savnet dig lidt mere end jeg selv regnede med! Og så er det vist ikke sundt for mig, at du ser så tiltrækkende ud kun i trusser og trøje, når jeg har savnet dig, for jeg kan næsten ikke holde mig fra dig!" sagde han lidt drillende, i et forsøg på at muntre hende lidt op, nu hvor hun stadig var trist over det med hendes bedstemor.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 12:46 am

Hun kiggede roligt på ham mens hun lyttede til hvad han sagde og kom kun til at smile af det han sagde til hende, for det var jo endeligt rart nok og ha en og dele, det plads hun nu havde her i hendes hjem med, og nogen gange kunne man jo godt blive ensom, ved og bo alene og den slag, men hun havde da klaret sig indtil vider.
Hun smilte stille og roligt efter det første kys og vider frem af, lod hun sig bare roligt rives med, lige nu kunne man jo endeligt godt sige at hun søgte noget som kunne få hende på andre tanker end hendes fortid, og man kunne endeligt godt sige at hun bare gjorde ting lige nu, og det var jo ikke fordi hun ikke ville for ellers gjorde hun det jo ikke.

Hun kiggede på ham, mens hun mærkede hans hånd rundt omkring på hendes krop, og bed sig lidt i underlæben, da hans hånd kom tæt på hendes bryster under hendes trøje, men dog mærkede hun at han trak den væk igen, og hun kom til at undre sig en lille smugle, indtil hun hørte ham snakke igen, og hun smilte til ham og kom til at små fnise af det og nikkede roligt før hun sagde noget ”altså kun godt bruge noget der kan få mig på andre tanker” sagde hun roligt og kiggede på ham og anede ikke om der ville ske mere lige nu, hun ville ikke stoppe ham da det både kunne føre til noget der gav dejlige følelser, men også hjælpe hende på andre tanker.

Roligt lagde hun sine hænder på hans brystkasse, og satte sig op på knæerne, så hun havde hans ene ben mellem hendes og roligt kiggede hun ind i hans øjne, selvom hun jo godt viste at han var blind, men det gjorde bare tingene mere intens på den måde, roligt lod hun sin hofte begynde og køre i cirkler, så hun mere eller mindre gned sig på hans ben, og roligt lod hun sine hænder tage fat i hans t-shirt og anede ikke hvad han ville gøre, men det var jo der var spænde ved og tirre en anden person på den måde, nogen kunne reagere på en god måde og andre kunne reagere på andre måder, men det var jo så forskelligt fra person til person, så hun forsatte roligt, og ventede bare mens hun smilte, man kunne sagtens se at det her hjalp hende tænke mere på ham og hende selv end på hendes fortid og hvad der var sket i den, men fortiden ville jo altid være der og man ville ikke kunne løbe fra den.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 9:54 am

Da hun sagde hun godt kunne bruge noget andet at tænke på, smilede han lettere legende til hende og begyndte at nusse hendes inderlår, men det fik han ikke lov til at gøre længe, før hun rykkede på sig. Han fulgte hende med øjnene, mens hun satte sig op, med et af hans ben mellem hendes, og begyndte at gnide sit underliv frem og tilbage mod hans ben, det var tydeligt han kunne lide hvad hun gjorde, og han ville ikke lade dette gå til spilde, når nu hun direkte inviterede ham til, at have sex med hende. Imens hun sad der og lokkede ham, ved at gnubbe sig mod ham, tog han sin trøje af og smed den på gulvet, så det var tydeligt at han gerne ville distrahere hendes tanker. Uden en trøje på, kunne man se han var lidt mager, men dette fremhævede blot hans muskler, og det at han havde nogle ar hist og her, gjorde bare han lignede mere en bad boy.
"Hvis min kære har brug for mig, til at være en distrahering fra noget som helst, så må jeg hellere gøre mit bedste, for at være der for dig!" sagde han med et frækt lille smil på læberne, mens han blidt strøg sine hænder henover hendes nøgne lår, indtil hans hænder fandt vej til hendes røv, hvor han lod dem være, mens han lænede sig frem mod hende, så han kunne kysse hende forførende. Han lod dog ikke sine hænder blive på hendes røv særligt længe, før de strøg sig op langs hendes krop, hans hænder fandt vej op under hendes trøje igen, og denne gang stoppede han ikke, da han nåede hendes bryster. Han holdt stadig deres kys, da han begyndte at massere hendes bryster, og man kunne mærke på ham, at han nød den herlige følelse af hendes læber mod hans, og hendes bløde bryster i hans hænder.

Dog slap han blidt hendes læber igen, så han kunne smile til hende, han lagge armene om livet på hende igen, og nussede hende kærligt op af ryggen, mens han blidt kyssede hende langs halsen. Han ville have hendes krop, og han var ikke sen til at lade hende føle, at han var tiltrukket af hende, og meget gerne ville i trusserne på hende.
"Hvor sød du end ser ud i dine trusser og din trøje, så kan jeg nok bedre distrahere dig, hvis du smider dem for mig smukke!" sagde han tirrende, mellem hans kys på hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 1:13 pm

Hun kiggede på ham mens hun smilte stille og roligt, mens hendes hofte stadig gjorde hvad den gjorde, mens hun blev lidt rød i kinderne, da det jo gjorde at hun blev sådan varm indeni men det var dog en god ting. Hun kiggede roligt på ham da hun så ham smide trøjen og smilte bare til det, for hun kunne godt se at hun havde en effekt på ham for det var jo tydeligt at se på ham.
Hun følte godt hvordan han kørte hans hænder på hendes lår og over til hendes røv, og hun smilte roligt til ham før hun mærkede ham kysse hende, og roligt kyssede hun ham tilbage, mens hun fik sig en tungere vejrtrækning, og roligt tog hun sine hænder og lagde dem over hinanden så de tog fat i hver sin side af hendes trøje og roligt trak hun den af sig, og smed den på gulvet. Det var nok en af de ting som virkelig kunne få hende til at tænke på noget andet, og det var jo kun en god ting da det ikke var særlig sjovt og se hende trist for det meste.

Hun kiggede roligt på ham og smilte da hun mærkede at han slap hendes læber og roligt mærkede hvordan han nussede hende på ryggen og alt det, dog lænede hun sit hoved lidt til den ene side da hun mærkede at han kyssede hende på halsen, og nogen små nydende lyde kom fra hende, man kunne jo tydeligt se på hende at hun nød det her, at have en tæt på sig på denne her måde var noget som gav en dejlig følelse af tryghed og så mange andre følelser.

Hun lyttede kun kort til hvad han sagde til hende og smilte roligt, og kun kort efter han havde sagt det, rejste hun sig op og kiggede roligt på ham, mens hun vente ryggen til ham, og kørte tommelfingre i kanten af hendes trusser, og roligt lod hun dem stoppe i siderne af dem før hun så roligt vrikkede med røven, mens hendes trusser kørte ned af den og vider ned til hendes ben og til sidste lande på gulvet.
Roligt som hun stod der helt nøgen med ryggen til ham og roligt drejede hun hovedet lidt og smilte til ham, før hun så vente sig mod ham igen, og satte sig på knæerne på sengen og lænede sig ind over ham, men kun halvvejs da hun roligt lagde sine hænder på hans bukser og gav sig til at åbne den roligt ”lad os se hvad der gemmer sig under disse” lød det lidt frækt fra hende mens hun kiggede ham ind i øjne mens hun gjorde det indtil de var åbne og roligt tog hun så fat og hev i dem for at få dem af ham, men om hun havde fået fat i både bukser og hans underbukser var hun ikke sikker på lige nu, men det måtte jo komme som en overraskelse for hende, for hun lod sig jo bare rive med lige nu og det kunne man også godt mærke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeOns Sep 27, 2017 2:59 pm

Dust kom med et nydende smil, da hun smed trøjen for ham, så han kunne se ned af hendes lækre krop, mens hun stadig sad og vrikkede hofterne frem og tilbage over hans ben, man kunne se på ham, at hvad end han kunne se af hende med hans tågede øjne, så kunne han lide det. Han fik dog ikke mulighed for at pille så meget ved hende, efter hun havde smidt trøjen, før hun rejste sig op, han lænede sig dog tilbage, mens han fuldte hende med øjnene, og da hun vrikkede med hendes frække lille røv, mens hun smed trusserne, slikkede han sig opstemt om munden, mens han kunne mærke at hans penis, begyndte at vågne op, når nu der var udsigt til sex med hende. Da hun kravlede op på sengen igen, og begyndte at åbne hans bukser, smilede han frækt til hende, mens han gjorde plads til at hun kunne komme til.
"Jeg tror godt du ved hvad der gemmer sig dernedde, når du sådan smider tøjet og svinger med din frække lille røv for mig!" sagde han tirrende, og løftede op i sin krop, så hun problemfrit kunne tage bukser og undertøj af ham. Hans stive penis strittede ud fra hans krop, nu hvor der ikke var noget til at holde den tilbage, så nu kunne han vist ikke gemme det faktum, at han allerede var opstemt, og klar til at lege med hende.

Nu hvor de begge havde fået tøjet af, satte han sig op igen, og trak Hayley ind til sig, så hun igen sad i hans skød, med siden mod hans brystkasse, så hun kunne mærke hans stive lem mod hendes inderlår. Dust havde planer om, at hun ikke skulle have hans lem lige med det samme, han ville derimod lege lidt med hende, så hun kunne få mere tid hvor han distraherede hendes tanker, og samtidig fik nydelse ud af, at være sammen med ham.
Dust startede ud med at trække hende ind i et intenst kys, der langsomt blev til en snaven da hans tunge skilte hendes læber, for at komme ind og lege med hendes tunge. Samtidig havde han en hånd om livet på hende, mens den anden af hans hænder, begyndte at massere hendes ene bryst og nulre hendes brystvorte, til den var blevet stiv, før han masserede det andet bryst og gjorde det samme, ved hendes anden brystvorte. Da han havde gjort det, slap han hendes læber så han kunne begynde at kysse hende ned af halsen, og videre ned over hendes bryster, til hans mund fandt en brystvorte som han blidt begyndte at slikke, nappe og kysse på, for at tirre hendes krop, til at blive opstemt.

Den hånd han før havde brugt på hendes bryster, begyndte nu at stryge hende ned over maven, på vej mod hendes underliv, indtil hans hånd fandt vej derned. Han spredte let hendes skamlæber, så han kunne føre en finger henover hendes klit, og videre op i hendes varme indre, før han førte den tilbage ud af hende, og hen til hendes klit igen. Dust vidste tydeligvis hvad han lavede, da han begyndte at ornanere hendes klit, mens han stadig suttede og nappede i hendes brystvorter, for han lyttede til hendes nydende lyde, og holdt øje med hendes krops bevægelser, for at holde øje med hvad hun reagerede bedst på.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTors Sep 28, 2017 1:31 am

Hayley sad der stille og roligt lidt der mens hun var i gang med og få hans bukser af og den slags, indtil de var kommet af ham, og hans penis kom ud i det fri og hun kiggede lidt på den med et smil på sine læber, og nikkede til det han havde sagt til hende, selvom hun da godt viste hvad det var som gemte sig under hans bukser og underbukser, men at hun havde gjort ham så opstemt og alt det, havde hun da ikke lige helt regnet med men det var jo kun en god ting.

Hun kiggede lidt på ham før hun så mærkede ham trække hende ned til sig og hun sad roligt der mens hun kunne mærke hans lem imod sig, hun så på ham da hun mærkede at han kyssede hende på munden og roligt kyssede hun tilbage, og før hun viste af det var hans tunge inde i hendes mund og legede med hendes, og som det roligt foregik mærkede hun roligt hvordan hans hånd nærmede sig hendes bryster. Da hun mærker hans hånd på hendes bryst gave hun nogen små lyde fra sig over det hun mærkede han gjorde ved hendes bryster og brystvorter, hun kunne jo godt lide det og det kunne skam også tydeligt ses på hende at hun gjorde, og som hendes brystvorter var blevet stive var det jo også blevet mere sensitive, og som det forsatte gjorde jo også at resten af hendes krop reagere på det.
Man kunne jo se det ved at hendes krop sådan små bevægede sig her der både i ben og arme på hende, og roligt da hun mærkede hans mund omkring hende brystvorte, og den hånd som havde været ved brystet før, var endt et helt andet sted, og hun kunne jo hurtig mærke hvor det var, og hendes læber sprede sig og nogen nydende lyde kom ud, da hun mærkede ham lege med hendes kvindelig del som var mellem hendes ben.

Hun lukkede øjne i nogen få sekunder før hun så åbnede dem igen og kiggede på ham, mens hun smilte, nu var det viste lidt hendes tur til at tirre ham lidt, så roligt rejste hun sig op igen og satte sig ned på knæerne på sengen igen, og trak så i ham for at få ham ned og ligge på sengen, før hun så satte sig over ham med begge hans ben mellem hendes, og roligt bevægede hun sig fra hans føder og op langs hans ben, indtil hun havde hans penis nær hendes kønsdel, og roligt fik hun hans penis ned og ligge, så den pegede op mod ham, og hun kiggede på ham, før hun pressede blidt ned på den med hendes kønsdel og roligt gav hun sig til at gnide sig roligt op og ned langs hans penis, og roligt lagde hun sine hænder på hans skulder for at holde ham nede da hun jo ville ha at han skulle nyde det her, det var jo ikke kun hende som skulle ha alt nydelsen her.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeTors Sep 28, 2017 3:05 am

Dust nød at lege med hendes krop, han kunne godt lide at få hende til at stønne, uden overhoved at have brugt sin penis. Da hun skubbede ham ned og ligge, fulgte han hende med øjnene, indtil hun sad over ham, nydende lyde forlod hans læber, da han mærkede hende køre underlivet frem og tilbage mod siden af hans skaft. Det føltes tirrende dejligt, at mærke varmen og safterne fra hendes fugtige underliv, i takt med at hun førte sig frem og tilbage, det gav ham næsten lyst til at rette sin penis, så han kunne komme op i hende, men han ville ikke helt derhen endnu, så mens han nød hende, strøg han blidt hendes lår, og lod hende vide at han nød hebdes handling, gennem nydende lyde.
Efter han havde ligget og nydt hende sådan i lidt tid, mens hans hænder havde nusset hendes krop, satte han sig op igen, så han kunne lægge armene om livet på hende, og tage hende på røven så han kunne styre hendes hofter, mens han frækt kyssede hendes fløjlsbløde læber. Han styrede hendes hofter til, langsomt at bevæge hendes underliv mod hans penis, i et tempo de begge kunne nyde.

"Hvor jeg dog nyder dine dejlige hofter, når du bevæger dem sådan over mig, din lille frækkert, jeg får helt lyst til at trænge op i dit dejlige indre, men nu skal du ned og ligge, så jeg kan gøre slemme ting ved din smukke krop!" sagde han nydende, mens han fjernede en hånd fra hendes røv, så han kunne bruge den til at massere hendes bryst, mens han snakkede. Dog slap han hendes røv og bryster, for blidt at føre hende ned og ligge på ryggen ved siden af ham, han lagge sig henover hende, så han lå mellem hendes ben, og plantede et kys på hendes læber, mens han tirrende pressede hovedet på hans penis mod hendes underlivs indgang, så hun kunne mærke at spidsen af hans penis trængte indenfor, men han kom ikke længere ind. Han slap hendes læber igen, og begyndte at kysse hende ned langs kroppen, og i takt med han kravlede ned af hende, fjernede han sin penis fra hendes underliv igen.
Han endte med at kysse sig vej ned mellem hendes ben, hvor han lagge sig til rette, så hans hoved var lige ved hendes underliv. Han smilede tirrende op til hende, før han brugte en hånd til at skilde hendes skamlæber, så han tirrende kunne begynde at slikke hende, med en erfaren tunge der legede med hendes klit, og lystigt lappede hendes safter i sig. Et par fingre fandt vej ind i hendes underliv, så han kunne fingerkneppe hende, samtidig med at han slikkede hende, og under hans kyndige behandling, burde hun kunne mærke en orgasme bygge sig op i hendes underliv, og til sidst sprede sig ud i hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeFre Sep 29, 2017 12:42 am

Hayley kiggede roligt på ham mens hun forsatte med det hun var i gang med, og kunne skam tydeligt se og høre at han nød hvad hun gjorde, men han var jo ikke den eneste der nød det, man kunne jo også godt se det på hende efter som det var begge deres kønsdele som hun fik til at gnide mod hinanden, og efter lidt tid var gået og hun roligt lagde mærke til at han ville til og rejse sig op, fjernede hun roligt sine hænder fra hans skulder af og lagde sine arme omkring hans nakke.
Hun smilte stille før hun mærkede hans læber mod sine og roligt kyssede hun ham tilbage, mens hun mærkede hvordan han styrede hendes hofte og roligt mærkede den nydelse som kørte gennem hendes krop, det var altid noget at de kunne deles om og give hinanden nydelse, af den grund hun hade hvis de ikke kunne da hun ikke ligefrem stod inde for at den mandlige del havde alt kontrollen.

Roligt som det hele forgik og han begynde og sige noget lyttede hun til det, men før hun endeligt kunne nå at sige noget eller gøre noget, lå hun på sin ryg på sengen og kiggede på ham og smilte bare roligt til ham, mens hun havde ham mellem sine ben og roligt kyssede hun ham tilbage da han plantede et kys på hendes læber, men hun kom med et lidt overraskende støn, da hun mærkede noget af hans penis trænge ind i hendes underliv men kom så med et lidt skuffede suk, da han fjernede det igen men det varede ikke længe før hun endeligt fandt ud af hvad det var han ville gøre, mens hun nød hans kys ned langs hendes krop og ikke længe efter kunne hun føle hvor han havde sit hoved, og roligt kiggede hun ned på ham mens hun smilte tilbage til ham på samme måde som han smilte til hende.

Hun lå bare roligt og kiggede på ham før hun så lagde sit hoved ned på hendes seng og følte den varme som kom over hendes krop, da hun mærkede hvad han endeligt gjorde ved hende der nede og i starten var det kun små støn der kom fra hende, og roligt som det hele jo blev vildere jo hurtigere og højere blev hendes støn, og hun kunne skam godt mærke hvordan den første orgasme byggede sig op inde i hendes underliv, men hun havde ikke den vilde lyst til at komme sådan lige nu og her, så hun prøvede og holde det tilbage da hun jo godt viste hvordan hendes orgasmer forgik, de gange hun nu havde prøvet og ha dem og hun endte for det meste med og meste en del energi i kroppen og det ville jo ikke være godt for det ville jo kun forkorte deres sjov.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeFre Sep 29, 2017 9:22 am

Dust nød at høre på Hayley, hvordan hun stønnede nydende over hans behandling, han havde altid godt kunne lide, hvordan man kunne høre på en kvinde, når man gjorde noget ved hende som hun nød. Da han kunne høre på hende, at han havde slikket hende til et punkt hvor hun var ved at få sin første orgasme, kunne han mærke på hende at hun prøvede at holde den tilbage, han gættede på det var fordi hun ikke ville blive udmattet for hurtigt, men Dust havde andre planer med hende, da han gerne ville have at hun endte med at blive udmattet, når de endelig var færdige med at kneppe.
Efter han havde slikket hende så tæt på en orgasme, og pinet hende med at holde hende der, mens hun prøvede at holde sig tilbage, stoppede han med at slikke hende, så hun kunne få mulighed for at trække vejret, og lagge sig så hen over hende, mens han slikkede sig nydende om læberne, da han nød smagen af hendes væsker. Han lagge sig sådan, at skaftet på hans penis lå mod hendes klit, på den måde kunne han pirre hende, ved at køre sine hofter frem og tilbage, og engang imellem trak han sig så langt tilbage, at hans penis var lige ved at glide op i hende, men hver gang gled den bare henover hendes klit igen. Imens han gjorde dette, kyssede han pirrende op af hendes hals, og videre op til hendes øre, hvor han blidt nappede hendes øreflip.

"Du behøver ikke holde dig tilbage med mig skat, i aften handler det om din nydelse, og jeg er ikke færdig med dig, før du er udmattet af nydelse!" hviskede han tirrende i hendes øre, før han kyssede sig vej henover hendes kind, indtil han fandt hendes læber som han kyssede kærligt og længe, før han trak hovedet lidt tilbage så han kunne se hende i øjnene, med et kærligt smil på læberne "Er du beskyttet, eller skal vi sørge for det, før vi rigtig kommer i gang?"
Dust spurgte mest af alt for deres begges sikkerhed, da de begge var unge og produktive mennesker, så hvis de knaldede uden beskyttelse, ville der være en god chance for at hun blev gravid med hans barn, og det kunne bringe hende i fare i sidste ende, hvis hendes slægt opdagede at barnet, tilhørte en uden for hendes slægt.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeLør Sep 30, 2017 5:49 pm

Hayley kiggede på ned på ham mens hendes mund var åben og hendes støn stadig kom ud, da hun jo stadig følte alt hvad han gjorde ved hende selv til den mindste berøring af hendes nedre del, roligt mærkede hun så at han stoppede med det han nu gjorde og roligt gav hun sig til at trække vejret stille og roligt mens hun så lagde sit hoved ned på sengen igen eller rettere hendes pude som der nu var der, hun kiggede roligt op på ham da hun mærkede at han var inde over hende og roligt smilte hun til ham og mærkede skam godt hvor han havde hans penis liggende, og mærkede godt hvad han gjorde som jo gjorde at hun reagere ved en tung vejrtrækning og nogle små støn her og der, når det var at hun troede at han ville smutte indenfor i hende, men hun kunne tydeligt mærke at han bare pirrede hende lige nu.

Hun lyttede til hvad han sagde til hende og smilte stille over der, selvom hun jo gerne ville have at de begge skulle nyde denne her aften sammen og hun hadet og være den som var i midt punktet, men hun var på en måde også glad for at han ville ha hun at hun skulle nyde det, og det gjorde hun jo også.
Hun kiggede på ham og anede ikke hvorfor han endeligt havde kaldt hende for skat, eftersom de ikke havde nogen former for forhold eller det var sådan hun så på det i hvert fald, men det kunne jo være at nogen ting var blevet misforstået mellem dem, men det måtte tiden jo vise.

Som hun lå der og lyttede til ham og hvad der ellers blev sagt omkring beskyttelse, så vidt hun viste var der ikke noget hun kunne gøre for at beskytte sig selv ”altså jeg kender ikke til noget jeg kan gøre for at beskytte mig selv og har ikke ligefrem noget du kan bruge” hun kiggede på ham og kende kun til det mænd brugte, og hun måtte indrømme at hun ikke ligefrem var fan af at de brugte det og det var ikke fordi hun ikke vil ha de skulle beskytte sig, mere det selve beskyttelses udstyret var lavet af som hun ikke kunne lide, hun kiggede lidt på ham før hun ville til at sige noget igen ”altså jeg ved det er en risiko og gøre det uden noget som helst men så må du vel trække dig før du ligesom kommer” hendes stemme var blid i det og roligt lagde hun en hånd på hans kind og smilte, hun stolede jo på ham og det kunne vel ikke være så svært og føle når det var tid til at han skulle komme at han så også kunne trække sig ud for det, men nu viste hun det jo ikke helt da hun jo var en kvinde og ikke en mand, så hun kunne jo ikke helt sætte sig ind i alt det med hvordan en mands krop er og hvordan de føler ting når det kom til sådan noget her.
Tilbage til toppen Go down
Dust

Dust


Antal indlæg : 27
Reputation : 0
Bosted : Where ever

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeSøn Okt 01, 2017 9:38 pm

"Hmm hvorfor glemmer jeg hele tiden det der, jeg burde være vant til at det er mig, der skal huske beskyttelsen!" sagde han mildt, nok mest til sig selv. Han gav hende et hurtigt kys på kinden, som tegn på at hun skulle blive her, før han rejste sig fra sengen, og gik ud til sin long coat, for at hente en beholder med noget pulver og et lille rør i, som han tog med sig tilbage til sengen. Han kravlede hen over hende igen, men ikke uden at han kyssede sig vej op af hendes mave og bryster, til han igen lå over hende, han pladserede sit penis skaft mod hendes klit og kørte den frem og tilbage, for at give hende nydelse, så hun ikke mistede lysten til ham.
"En lille uheldig opdagelse, der åbenbart giver gode fordele, hvis man ikke vil have børn! Stoffet gør at mænds sæd, dør før det kan gøre kvinder gravide, så nu behøver vi ikke tænke på, om jeg når at trække mig ud inden jeg kommer! En heldig opdagelse, fra da jeg legede med noget medicin producering, og effekten virker i nogle timer, så vi kan have det sjovt!" sagde han med et let smil på læberne, før han åbnede beholderen, tog røret ud og brugte det til at sniffe noget af stoffet. Han pakkede beholderen sammen igen, og stillede den væk, før han blidt kyssede hendes læber, i et intenst kys, der langsomt blev til en snaven.

Dust samlede op hvor han havde sluppet, ved at trække sine hofter lidt længere tilbage, så hans penis blev rettet mod hendes underlivs indgang. Han kunne allerede mærke noget kilde i hans nosser, hvilket betød at stoffer virkede, så nu var han praktisk taget steril i de næste timers tid. I en blid bevægelse, pressede han sin penis mod hende, så hendes skamlæber blev skilt ad, og fordi han havde slikket hende så tæt på en orgasme, føltes hun dejligt våd for ham. Han lavede en nydende lyd mod hendes læber, da hans penis langsomt gled op i hende, han havde en god størrelse så hun burde i den grad kunne mærke ham, især da hun fik hans penis helt til roden, så den kom så langt ind i hende, at den ramte et af hendes g-punkter, der sad dybt i hende.
Tilbage til toppen Go down
Hayley

Hayley


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : En hytte i Thunderville

My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)   My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx) Icon_minitimeMan Okt 02, 2017 2:18 am

Hayley kiggede roligt på ham mens hun lyttede til hvad han havde og sige til hende og undrede sig over hvorfor han skulle op og stå og alt det, men han havde vel sine grunde og roligt så hun på ham da han kom tilbage og roligt som hun mærkede ham over sig igen og hans penis nær hendes nedre del, og små nydende lyde kom fra hende af mens hun mærkede ham gnide hans penis mod hende.

Roligt lyttede hun så igen til hvad han sagde til hende, men anede ikke hvad det var for noget som han snakkede om og der var ikke ligefrem noget som sagde hende meget, da hun lige nu bare ville ha det sjovt og nyde det som nu engang skete mellem dem og det kunne man jo også godt høre på hende at hun gjorde, og roligt kiggede hun på ham før hun så mærkede hans læber mod hendes og roligt gav hun sig til at kysse ham tilbage.
Hun følte hvad han lavede der nede hvordan hans penis fandt vejen mod hendes indgang ved hendes nedre del, og før hun endeligt viste af det mærkede hun, hans penis glide indenfor og ud af hendes mund kom der et højt støn ud af den, mens hun mærkede hvordan den langsomt kom længere ind til den ikke kom længere ind, og hendes vejrtrækning var tung i det og man kunne jo kun sige at hun ventede på hvad der kom til at ske efter, udover det nød hun skam at han var inde i hende efter hun nærmest var blevet pirret siden de startede på det, men det var nu også det som gjorde at selve det sex man havde efterfølgende var bedre end hvis de bare kørte der ud af uden rigtige og tage sig den tid til at nyde det.

Som hun lå der med ham over sig og roligt løftede hun sine ben og lagde dem omkring hans hofte, mens hun krydsede det nederste af hendes nær hans bagende, for det meste når hun gjorde det var for at holde fast uden at bruge sine hænder til det så derfor brugte hun sine ben til det i stedet for, plus hun havde ikke meget lyst til at slå hovedet mod sengen men sådan var det vel for alle når det kom til stykket.
Som hun lå der havde hendes tanker kørt lidt i det han havde sagt til hende, og han gik selv op i at de skulle beskytte sig mod at hun blev gravid og efter hendes egen mening stolede hun ikke på meget af det han havde blæst af sig for lidt siden, hun kiggede på ham ”jeg stoler ikke på det du trækker dig eller ingen sex” man kunne høre i hendes stemme at hun var alvorlig omkring det, da det hele i hendes hoved fik det til at lyde som en gang hokuspokus.
Tilbage til toppen Go down
 
My dearest i have missed you (Hayley+Dust)(xxx)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Omegnen rundt om Springheat City :: Thunderville-
Gå til: