Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Charles
Admin
Charles


Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen
Antal indlæg : 274
Reputation : 19
Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City

Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Empty
IndlægEmne: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]   Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeOns Feb 15, 2017 8:02 pm

Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins!


For blot nogle dage siden er The Griffins tidligere leder, Gilian, blevet erklæret forsvundet. Efter en udflugt med nogle af sine soldater under oplæring, opstod der et bagangreb. De få soldater, der var med Gilian blev fundet myrdet, men selve Gilian var ikke til at finde. De sidste par dage har befolkningen i The Griffins gået og håbet på, at deres leder ville komme igen, men da det ikke virker til at lade sig gøre, har de måtte træffe et valg – hvem skal den nye leder være?
Dette valg blev truffet gennem demokrati, hvor befolkningen af Thunderville – og andre af The Griffins som kunne komme forbi til denne begivenhed – stemte på forskellige nominerede. Den person, som vandt med de fleste af stemmerne, var @Amoran W. Griffin . Amoran har i flere år været krigsgeneral for The Griffins, en stilling, som han har i tankerne at beholde selv med sin ekstra titel som leder af lynslægten. Dette fortæller han i et interview, han deltog i kort efter at blive udnævnt.

Hvad er dine tanker om folkets valg?
-  Jeg mener, at det tegner godt for vores fremtid. Der var - efter min mening - altid tale om manglende indsigt hos vores folk. De havde brug for en øjenåbner, så at sige. Gilians tragiske forsvinden er denne øjenåbner.

Hvad er dine planer med din nye titel? Hvad mener du kan forbedres efter Gilians styring?
- Jeg har sagt dette til mig selv lige siden jeg tog min fars plads som general; En ny titel svarer ikke til et nyt menneske. Jeg har stadig de samme værdier som før i sinde, altså sikkerhed, suverænitet og aktiv deltagelse i magtspillet udenfor Thundervilles grænser, men førhen var det ikke muligt at få realiseret disse idéer på grund af Gilians manglende støtte. Nu lever vi dog i en ny tid.

Har du gjort dig nogle tanker om Gilians forsvinden? Har du nogle mistænkte og har I planer om at undersøge yderligere?
- Lad mig sige det sådan her: Vi har intet spor. Absolut intet vink, intet. Der er tilmed heller ikke nogen begribelig årsag til, at nogen ville gøre dette. Det er næppe politisk motiveret, Gilians politik var alt for passiv til det. Der kan være tale om en personlig vendetta. For eftertiden mener jeg, at vi skal rette vores fokus mod et meget mere omfattende problem, altså vores klans krise.

Jeres klans krise?
- Den kan ikke benægtes! Vi bliver overrumplet med slægtløse, vi har intet at sige hos de andre klaner, og vores økonomi har sjældent været værre. Vi skal hive fortidens hæder frem igen, og det kan ikke gøres uden blodsspild. De andre har taget så meget fra os - det er kun berettiget, at vi kræver noget tilbage.

Selvom Amoran vandt flerstemmigt, er det ikke alle der er trygge ved denne beslutning. Mange mistænker nemlig Amoran selv for at have stået bag bagangrebet på Gilian og aspiranterne, selvom der ikke er nogle direkte beviser, da han før har vist utilfredshed med Gilians måde at lede på. Amoran stillede også op til valget før, hvor Gilian fik lederrollen i stedet for, så dette mener folk kunne være hans motiv for at få ham væk eller myrdet.  Udover dette frygter mange de principper, som Amoran har. Krigsgeneralen er modstander af slægtløse i Thunderville og har i tankerne om at gøre The Griffins hær mere aktiv i sine kommende år som leder. Dette er skræmmende for nogle men betryggende for andre. Der er i hvert fald tale om nogle drastiske ændringer i The Griffins.

//Efter lang tid er der endelig kommet et opslag på RHN - og flere er på vej.
På grund af det nye lederskab i The Griffins kan en militær stilling som soldat og soldataspirant blive mere almindeligt for en Griffin at have. Hvis man er en Griffin, slægtløs, semislægt eller beboer i Thunderville kan man tage stilling til, hvad ens tanker om den nye leder og hans planer er. Man kan finde det betryggende og ønske at hjælpe militæret, eller man kan blive skræmt og muligvis protestere.
Den nye leder af The Griffins, Amoran, er en bruger på siden som er meget interesseret i politisk spil. Derfor kan I endelig skrive til ham, hvis I mener, at I kan få noget interessant plot ud af hans nye stilling.  
Vi glæder os til at se, hvilket drama I kan hive ud af det her, og så kan I se frem til en ny RHN lige rundt om hjørnet! Smile
- Skriv endelig i kommentarerne hvad I synes om i dags opslag! I kan selv bestemme om det skal være in-game eller off-game men husk at fortælle hvis I gør det in-game så folk ikke tror, at det er jeres egentlig mening, hvis nu den er fornærmende Smile
Tilbage til toppen Go down
https://redhawk.danskforum.net
Gæst
Gæst




Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Empty
IndlægEmne: Sv: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]   Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeOns Feb 15, 2017 8:06 pm

Dejligt med some world news <3 Amazing job as always <3
Tilbage til toppen Go down
Amoran

Amoran


Antal indlæg : 3
Reputation : 2
Bosted : Thunderville

Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Empty
IndlægEmne: Sv: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]   Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitimeOns Feb 15, 2017 8:18 pm

Amoran approves of this message.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Empty
IndlægEmne: Sv: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]   Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Redhawk News-
Gå til: