Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Plotsøgning - tidligere slaveejere

Go down 
ForfatterBesked
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Plotsøgning - tidligere slaveejere Empty
IndlægEmne: Plotsøgning - tidligere slaveejere   Plotsøgning - tidligere slaveejere Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 1:08 pm

Hejsa!

Jeg har ikke sygt meget tid eller overskud til mine emner. Derfor vil jeg sige det som det er, med det samme: Der kan sagtens gå dage mellem mine svar. Sorry! Smile
Om ikke andet søger jeg en bestemt ting, som jeg tror kunne være mega skæg: Zachariahs tidligere slavejere.
Hvorfor? Fordi efter hans familie stak af og bosatte sig i Dark Daphne, kunne det være sjovt han fik et gensyn med personen, der så at sige "havde magten" over ham tidligere. Han er ikke helt kommer sig over det og kan endnu ikke se sin tatovering som noget, han kan være stolt af. Der er mulighed for seksuelle undertoner og/eller forhold - alt efter hvordan emnet udvikler sig. Bemærk dog at Zach er til mænd og derfor næppe selv ville tænke over det, i nærheden af en kvinde.

Lidt om Zachs fortid som slave:
Han blev født i det og har en tatovering på hans højre underarm - spiralen med nummeret "63". Hans mor og far var også slaver. Han var ung teenager da krigen brød ud og de stak af, for at blive frie Naailas i Dark Daphne. Der er altså tale om en der kendte ham mest som barn - men det ændre ikke på han stadig havde visse slavepligter og skulle disciplineres dertil, og at han altså var stor nok til at huske en hel del. Hvis det ikke var fordi han var lidt traumatiseret over alle hændelserne fra den gang xD
Dengang boede han i Redhawk city. Men siden det er nogle år siden, er der ingen geografiske krav. Ej hellere økonomiske: Dengang var man selvfølgelig forholdsvis rig for at have slaver (I hvert fald forestiller jeg mig Zachs ejere var), men efter krigen kan der jo være sket alt!

Ting der kan være valgfrie:
- Hvor meget vold der blev brugt og hvilke opgaver han havde.
- Om han blev solgt til en anden ejer og familien fandt ham, da krigen brød ud. Eller om han boede med sine forældre hos samme slaveejer.

-
I tilfælde af flere melder sig, pålægger jeg mig valget for at vælge og vrage! - Tag det ikke personligt. Jeg har bare en lille ide om hvordan slavejeren var og jeg vil søge den der virker mest hen i den retning xD

- Jeg søger også nogen der skriver godt. Altså mere end 5 linjer og som har rimelig styr på det grammatiske Smile

Beklager jeg er så kræsen! Håber ikke jeg har skræmt jer alle væk xD
Tilbage til toppen Go down
 
Plotsøgning - tidligere slaveejere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: