Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:10 am

Jeg leder efter lidt af hvert, i form af emnepartnere, plots, relationer - alt! Vil meget gerne i gang med (first time ever) at emne med jer. I er selvfølgelig mere end velkommen til at læse hans profil, for informationer om ham og hvad det er i kommer til deale med Razz. Roderick  bor i et Palæ i Fairlake District og han er Skatte opkræver (minister Razz yay) Han er ikke så glad for mennesker med mindre det familie, sex osv eller at de generelt er i besiddelse af noget han har behov (trænger, ønsker), hans mest primær lyst og ”drive” er ungdom og skønhed, han omringer sig selv med skønhed og renhed, vær det hans overdådige og eksotiske have, til de unge mænd og kvinder som han omringer sig selv med i hans hjem. <3
Jeg søger;
Venskaber, fjendskaber, fortids-relationer, ”romantiske” forhold (flirts), politiske forhold og intriger, i forhold til hans position <3
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:25 am

Jeg vil godt stille helia til rådighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 11:37 am

Yay det lyder fedt Wink
Hvordan tænker du det skal for gå hvor mødes de, kender de hinanden inden eller? n_n
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 9:29 pm

Hvis de skal have kendt til hinanden skal det være inden hun stak af, måske igennem hendes forældre, men det er ikke sikkert at hvis de mødes nu at hun ville kunne lide dig. Det kommer meget and på hvordan han har været imod hende og vil være imod hende. Nu hvor hun ikke ser sig selv værende en del af The Redwoods mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 9:42 pm

hmm så kan det værre gennem forældre og siden hun er meget smuk og ung vil han nok ikke være for led mod hende Razz

hun kunne komme på besøg eller de mødte hinanden i "byen" , ideer? Razz
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 9:45 pm

Hun kunne vel godt komme på besøg, jeg kan godt finde på noget omkring hvorfor hun skulle være i fairlake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 9:51 pm

han kunne holde en fest? Razz
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 9:53 pm

Det kan vi godt sige, hun trænger også til noget opmuntring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 10:06 pm

meget forståligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 10:12 pm

Skal jeg starte det, eller vil du??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 10:33 pm

skal lige svare på et andet et og har ikke prøvede at starte et emne før så det ville være fedt hvis du gjord da jeg stadig er ny til det n_n
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 10:34 pm

Jeg skal nok starte, men skal lige selv være færdig med at svare et
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeSøn Jan 22, 2017 10:39 pm

okay tak <3
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 9:31 pm

Well hello Smile

Gætter du har Herry? (Hvis ikke så ignorer det Smile )

Men tænker om du med en af dem, eller måske begge, kunne tænke du et emne med min lille Delilah?

Det kan være noget flirtende, hvilket giver god mening med hendes evne, men det kan også være noget andet! Hvad end du skulle have lyst til Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 9:44 pm

det har jeg <3 det vil jeg gerne <3 det kunne så være sjovt hvis det var en flirt med begge fordi drama drama drama og familie drama er altid sjovt <3
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 9:52 pm

Uhhhh, I like that!! Let's do it Wink

Jeg tænker den ene af dem kender hun måske i forvejen, og den anden møder hun på den stripbar, som hun arbejder på?
Hvem der høre ind under hvad bestemmer du selv Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 9:54 pm

hmmm tænker hun kender Roderick, da han er lidt af en perv og elsker ung kvinder og hans søn Herry møder hun på bar <3

vil du starte det? <3
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 9:59 pm

Det lyder godt Wink

Hvad med vi starter et hver? Hvis du er op for to emner?

Du kan starte det over Roderick, her enten i form af han tilkalder hende til sig eller de ligger i sengen sammen?

Jeg kan starte emnet med Herry, hvor hun møder ham efter en optræden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:02 pm

hmm tænkte vi kunne lave et med alle tre? så kan der også være far og søn drama og love triangles og stuf? <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:06 pm

men hvis det andet er bedst for dig kan vi godt det <3
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:09 pm

Tjo det er ikke fordi jeg ikke kan lide ideen, men jeg vil egentlig hellere udforske deres forhold (Delilah & Herry, Roderick & Delilah) først <3 På denne måde kan vi se hvordan de agere med hinanden, før vi drager dem sammen, hvilket jeg er in for, men tænker efter de to andre først Smile

Noget helt andet, vi skal også havde fastlåst nogle ting!
- hvor længe Roderick og Delilah har kendt hinanden?
- Hvordan de mødtes?
- Er det noget der udelukkende er basseret på sex, f. eks i form af den ene tilkalder den anden, når der er et vis behov eller kan de også have det sjovt sammen? I form af enten at ligge i sengen, og her grine af hinandens historier?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:14 pm

okay så gør vi det <3 så starter jeg på Rodericks <3


- hvor længe Roderick og Delilah har kendt hinanden, tænker et års tid
- Hvordan de mødtes måske arbejder en hun kender for ham og han så hende og ville have hende
- Er det noget der udelukkende er basseret på sex, ja men de har det sjovt sammen, I form af at ligge i sengen, og her grine af hinandens historier, men også fordi han passer på sine "piger" så hun kan altid komme hvis hun ikke har et sted at være
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:17 pm

Perfekt, glæder mig allerede <3 Så vil jeg gå i gang med emnet til Herry <3


Det hele lyder godt, jeg kan lide det, så lad os endelig bruge de ting Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:20 pm

enig <3
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitimeMan Feb 20, 2017 10:21 pm

Jeg vil sende dig linket via en pm <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Empty
IndlægEmne: Sv: Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n   Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Arthan's liste (Plot søgning)
» Søger karakterer til et større plot!
» [Livsforandrende og gyselig titel] - Emne-, Plot- & Relationsøgning - 27/02
» Avacyns plot og realationer <3
» Clarissa plot søgning ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: