Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Arden; Plots og Relationer <3

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 10:08 am


Hey all you sexy people! <3


Arden; Plots og Relationer <3 Large

Lidt hurtig information om Arden;
Hun arbejder i landsbyen Thunderville’s faldefærdige kro, og har – som mange andre – en fortid der bestemt har sat sig sine spor på hende. Krigen lagde ikke kun Thunderville i ruiner, men derved også hendes indre. Hun er en meget passioneret, temperamentsfuld og stædig tøs, men har også problemer med at folk kommer for tæt på, eftersom hun blev udnyttet som teenager, da the Redwood’s soldater invaderede Thunderville.  Jeg vil anbefale at I kigger forbi min profil, for lidt mere info.

Jeg vil meget gerne se Arden komme væk fra Thunderville – en by som ligger i ruiner, men som hun stædigt forsøger at holde fast i. Desuden er jeg meget glad for dramatiske plots, så derfor må I endelig slå til hvis I får en lille ”åbenbaring” <3

Jeg søger;
Venskaber, fjendskaber, fortids-relationer, ”romantiske” forhold (lidt afhvert)

Specifikke ideer ;
+ First love; Arden har problemer med intimitet og hun har altid kastet tanken om kærlighed fra sig. Alligevel synes jeg det kunne være interessant at se hende falde fuldstændig for en anden person (det behøver ikke nødvendigvis at være gengældt). Denne karakter kan enten udnytte hendes puppy-love og hendes voksende tillid, eller andet dramatisk Smile
+ Bedste ven/veninde; Arden har mistet hele sin familie i krigen, og derfor vil jeg gerne have nogle solide venner, som hun kan føle sig tryg med. Det må gerne være nogen hun har kendt i noget tid.
+ Nogen der får nys om hendes evne ; Hendes individuelle evne kan ved trauma udløse en frygtløshed som gør at hun kaster sig hovedkuls ud i mange situationer, og handler uden frygt. Derfor kan det være muligt at nogen vil udnytte hendes evne til at få hende til at udføre farligt arbejde (spionering, infiltration osv). Læs eventuelt om den individuelle evne på profilen for at få et bedre indblik i hvad denne relation ville kræve!
+Betroved; En anden idé kan være at Arden faktisk blev lovet væk før krigen begyndte. Hendes forældre kunne derved have lavet en pagt med nogen, som pludselig forsøger at indføre den, trods Arden havde formodet at krigen ville have opløst aftalen. At se hende miserabelt blive ”lovet” væk, og til en der eventuelt ikke selv vil have hende, kunne være interessant. Især da jeg jo (som før nævnt) gerne vil se hende komme væk fra Thunderville.

Hvis I har ideer, så slå bare til!

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 11:50 am

Jeg vil da virkeligt gerne! Den eneste jeg dog kan se som en mulighed er bedsteven ^^
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 12:25 pm

Det kan da også være ret interessant at se dem som gode venner ^^
Nu er Arden jo på fattigdomsgrænsen, mens Lucius er i den anden ende af skalaen. Men hun vil nok også være for stædig til at tage imod hans hjælp osv, selvom hun basically lever i ruiner Razz

Men det kan vi nok godt finde ud af. Måske har de kendt hinanden siden de var børn? Så kan Lucius jo ha' været der for hende, when all went to shit Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 12:35 pm

Biiiiiiig bro! Jeg vil altid gerne emne med dig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 12:37 pm

Selvfølgelig kan vi da aftale det! Lucius hjælper altid hans med mennesker. ^^

- Hvad med et emne i tilfældet så. Hvad tænker du omkring det?
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 12:41 pm

Lil sis: Har du nogle ideer ? <3

Lucius: Det kan vi sagtens! Kan jeg lokke dig til at bikse noget sammen? Ved nemlig ikke hvor meget tid jeg har i dag, da jeg skal løbe nogle ærinder Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 3:26 pm

Jeg går straks i tænke boks! <3
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 4:41 pm

Når chris er godkendt, er jeg frisk, men hvad af de ting er jeg lidt i tvivl om. :9 < 3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 8:57 pm

Altså en fortidsrelation kunne måske lade sig gøre? Dengang Aly slap fri fra slaveriet, efter hendes forældre døde - der blev hun taget af nogle andre Redwoods som ikke ligefrem var venlige - måske det var dem som også tog Arden?
Måske har det gjort de ville have lettere ved at snakke ud med hinanden, når de så engang mødes igen? Fordi Aly slap fri, og hvis Arden gjorde det samme har de sikkert ikke set hinanden i mange år Smile

Jeg kan også finde på noget andet! c:
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:28 pm

Christopher: Ej, jeg synes da vi skal finde på noget! Øhm... Nu tog jeg lige et kig på din profil, og det virker som om begge vores karakterer har lidt under en del uretfærdighed. Så et muligt venskab kunne måske bygges op, nu hvor jeg kan se at vi begge beskriver vores karakterer som "lonely". De kunne potentielt stykke nogle stærke tillidsbånd op Smile Men jeg har ikke noget voldsomt specifikt.

Alycia: Jeg synes faktisk ideen lyder meget god! De kan ligesom have delt den traumatiske oplevelse med hinanden dengang, og ja - det vil nok helt klart også gøre det nemmere for Arden muligvis at skabe en reltion til Alycia, da hun ved at deres skæbner har visse ting tilfælles Smile Så vi kan jo eventuelt have det som baggrund, og så bare plante en masse drama på senere (because we love it).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:30 pm

Draaaaaama!! Very Happy
Yeees, lets do it! Very Happy <3
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:30 pm

Super! Vi kan eventuelt stykke noget sammen senere på weekenden? (er nok først emneklar søndag though)
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:31 pm

Det lyder som en sindssyg god ide. Very Happy, men det kan vi godt gøre. :9 xD < 3, måske er Arden fanget og Christopher hjælper hende fri. :9 Så har vi da en start.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:34 pm

Yes, du skriver bare! Min inbox er altid klar på beskeder fra dig! <3
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:35 pm

Christopher: Faktisk...- Du gav mig lige en idé <3
Christopher var en slave tilbage i krigen, ikke? Da Arden var omkring de 13-14 år blev hun bortført af nogle af Redwood's soldater der invaderede Thunderville. Da hun vendte tilbage til Thunderville som lå i ruiner, kunne Christopher (og hans mentor) måske have hjulpet med at bygge tingene op igen, og hjulpet dem som var såret. Derved kan de have kendt hinanden siden de var teenagere?
Det er bare en idé, så hvis det ikke passer ind i din historie, så kan du bare sige til Smile
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:35 pm

Og super Alycia! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:37 pm

Well Issac er hans mentor og hjælper til i Thunderville so yeah intet problem der. Wink
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:39 pm

Super! Jeg tænkte nemlig at det kan give lidt fundament til venskabet Smile For så behøver vi ikke at starte det helt op fra begyndelsen, og kan i stedet bygge ting lidt op hen ad vejen Smile Who knows , måske kan Arden udvikle et girl crush på Christopher, som hun må kæmpe med, da hun trods alt sætter deres venskab rimelig højt Razz
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:40 pm

Well det nok en god ide, da han ikke rigtig lukker folk ind som man kan se på hans profil vil du lave, eller skal jeg. Wink
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:41 pm

Altså hvis jeg skal lave et emne bliver det nok først imorgen aften Smile Er ikke så meget på i weekenden nemlig.
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 29
Reputation : 0
Bosted : The Underground

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:42 pm

Well intet problem, for mig så kan jeg få lave Issacs profil færdig så det ville være skønt. xD
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 9:44 pm

Super! Vil prøve at lave det imorgen hvis jeg får tid Smile Det bliver senest mandag i hvert fald! Sender dig en besked, når det er Smile Nu er relationen i hvert fald klaret.
Tilbage til toppen Go down
Look J

Look J


Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Hos hans onkel

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeOns Feb 01, 2017 8:43 pm

Jeg vil da med glæde smide Look ind? ^^

helt hvad de kunne være til hinanden er jeg ikke helt sikker på endnu Razz
Men tænker måske noget betroede/ven?
Flirt/kærlighed bliver nok svært da Look har det mindst lige så svært ved den slags som Arden har ^^
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeOns Feb 01, 2017 9:38 pm

Sender dig lige en PM Look Very Happy Så kan vi snakke det igennem! <3
Btw - jeg elsker dit avatar!
Tilbage til toppen Go down
Delilah

Delilah


Antal indlæg : 49
Reputation : 2
Bosted : Hun bor på baren, eller rettere er halvt om halvt holdt fanget der

Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitimeOns Mar 01, 2017 8:01 pm

Hvis du stadigvæk søger emner, så vil jeg da meget gerne emne med dig (din karakter virker mega awesome btw! og elsker dit fc Very Happy )

Angående plot tænker jeg måske noget venskabeligt. Delilah har i mange år, været tvunget til at manipulere med andre, blot for at kunne overleve. Samtidig har hun også en selvdestruktiv adfærd, i form af hendes til tider skødensløse adfærd. Om ikke andet kan hun være loyal, og beskyttende, hun har dog blot seriøse tillidsproblemer, da de fleste i hendes liv kun se hendes evne. Dette har gjort hun ofte misbruger sin evne imod andre, blot for at opnå hvad hun vil.
Tænker derfor de kunne være interessant venne par, som helt klart kunne komme på interessante eventyr!! Det kunne samtidig også være sjovt, at udforske hvordan hendes ene fungere på det kvindelige køn Smile

Skulle du ikke have lyst til dette, er jeg sikker på vi kan finde på noget andet!
Skulle det være tilfældet du ikke søger flere emner, så tager jeg det skam heller ikke personligt Smile Vi har alle et indre maksimum af hvad vi kan tage af emner ^-^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arden; Plots og Relationer <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Arden; Plots og Relationer <3   Arden; Plots og Relationer <3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arden; Plots og Relationer <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Guldøjne søger plots og relationer!
» Kiddo søger emner og relationer
» What is consent, but a toll xxx- Arden
» Elijah's Plots!
» Byron's Plots

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: