Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Kind of.. search for topics...?!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 12:45 pm

Hejsa! min "skønne" Rosalie her søger emnepartnere.. så jeg håber jeg kan vække din interesse for hende!

Men allerførst, bliver jeg nødt til at sige, hun er en bitch, ahaha - men det skal i ikke tage jer af.. hun kan.. være sød.. '
Rosalie tilhører Oikan slægten, hvis i ikke skulle have opdaget det!
Hun er en ret ubehøvlet pige der sige tingene, som de er selvom de kan være ret onde, men det er hun basically hele tiden.. det er bare med at lære hende at kende, så er hun en fantastisk ven! I finder ikke en mere loyal person mere end hende.

Kort "lang" historie - hun har en bedsteven, som hun kan lide og det er Evan, de kan lide hinanden begge to men da de begge to er nogen stubborn skiderikker så vil de ikke fortælle det til hinanden, selvom de er bedstevenner og kan snakke med hinanden om alt.
Men det skal ikke stoppe hende i at få nye veninder og flirts osv!

Så hvis hun lyder interessant så skriv, hun bider ikke (endnu) ehee

Men prøv ikke på noget for hurtigt, fordi.. ja lad det her gif snakke for sig selv..
Kind of.. search for topics...?! Tumblr_mph5xkuirI1rq9z74o1_400

Det er hende i en nøddeskal!

Håber hun kan bruges til something, for jeg elsker hende og håber hun kan sætte gang i nogen af jer! for det er hun ret god til.. ehehe.

_Rosalie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 12:56 pm

Ey Rose, jeg er frisk Very Happy

Hmm emne ide emne ide emne ide.. owo

Rosalie kan være i dårligt humør og taget på bar, for ligesom og stream af, og støder på Loki, som har kæmpet nogle timers tjeneste for stedet, for og få mad og drikke, og i vrede smider hans mad på gulvet, fordi han måske ignorer hende, eller han simpelt bare er mål for hendes vrede? :3

De kan også mødes på landevejen, hvor Loki gerne befinder sig, og støder på Rosalie da blevet overfaldet af outlaws, og er i kamp med dem, og Loki kommer til kampen? :3

Eller Rosalie har fået et job, hvor hun skal transportere noget vigtigt til en anden by, fra en nogle i en by, hmm fra det sted hun bor til Lilypad Villagde? Og Loki er blevet sat på som extra skkkerhed? :3


Søger dog også emner til min kriger Lagertha, hmm.. disse emner kan også bruges på Lagertha, så du kan vælge imellem emnerne og Mine karakter, hva siger du til det? :3
Så ser vi hvad det blir til? :3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:10 pm

Altså, ikke for at ødelægge dine idéer! Men Rosalie kan godt klare sig selv og ikke behøver en "klippe" at støtte sig op ad ;p

Vi kan godt sige de mødes på en bar, da Rosalie ryger og drikker sådan.. ret meget nogen gange ehe
Hun er altid i dårligt humør, men det er ikke fordi hun viser det eller lader det gå ud over folk, medmindre de virkelig selv beder om det!

Er det fint med dig? de mødes på en bar og så tager vi den derfra?
Sig endelig til, hvis du har andre idéer!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:18 pm

Det tænkte jeg nok, men nogle gange er da folk da beder om flere folk, som fx en fattig nævekæmper, så fx Rosalie ikke stak af med varene, no hard feeling, så er da flere om det :3

Men jo jeg er frisk på bar ideen, Loki finder ofte svar på bunden af et øl krus, når verden ikke gir mening xD
Hvordan møder de så hinanden på baren? Da er fyldt op og Loki har et bord for sig selv, eller Rosalie har et bord for sig selv, hvor den ene eller den anden slår sig ned? Loki ville nok bare sætte sig med sin mad og øl, uden og tale til hende medmindre hun taler til ham, ved ikke med Rosalie :3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:20 pm

Kan mærke det her bliver svært.. hvilket jeg finder ret sjovt!
Fordi Rosalie taler aldrig til at starte med ahha..
Uh, det bliver sjovt det her!
Rosalie plejer for at meste at hænge ud i baren da hun plejer at kende bartenderne godt fordi hun snakker til dem for det meste ;p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:25 pm

Jeg finder det allerede sjovt Razz

OKAY! Hva siger du til at Loki tager hendes bord, imens hun henter noget og drikke? Eller hun tager hans bord, det kan godt gøre den store mand ret så utilfreds Razz

Eller Loki kommer til og tage en tår af hendes drink, fordi han tror det er hans krus med øl? Razz

Eller han simpelt lægger an på hende, fordi han har misforstået et blik fra hende, den er altid sjov og bruge Razz

Hmm.. hun vælter hans øl, så han blir godt knotten, og ber om en ny øl? :3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:26 pm

HAHA
JEg er frisk på hun tager hans bord, da hun er ligeglad.. ser hun det tomt så er det frit!
Prøv at lægge an på hende til at starte med og du vil fortryde.. siger det bare :')
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:38 pm

Okay, så tager vi det med at hun tager hans bord xD

Så kan han lægge an på hende senere når de har fået alkohol Wink xD
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:41 pm

Good luck.. hun kan godt styre sig selvom hun har fået alko!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Dec 30, 2016 1:46 pm

Det kan Loki ikke, efter mange mængder af det xD
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeMan Jan 02, 2017 8:01 pm

(Trækker lige den her op igen)

- det bliver spændende Loki! btw undskyld jeg ikke har svaret dig endnu.. har været mega smadret efter nytår, men i morgen får du svar!
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Antal indlæg : 14
Reputation : 0
Bosted : Hun har ikke et hjem, men leder efter et sted som hun kan kalde hjem

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeOns Jan 04, 2017 5:38 pm

Kan du bruge Jade til noget??
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeOns Jan 04, 2017 6:39 pm

@Jade
Kan bruge alt og alle!
Men så er det bare..
Kan du bruge Rosalie?
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Antal indlæg : 14
Reputation : 0
Bosted : Hun har ikke et hjem, men leder efter et sted som hun kan kalde hjem

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeFre Jan 06, 2017 9:54 pm

Måske hun ville være nysgerrig fordi du er en Oikan ? Hun boret stykke tid på gaden nom deres møde godt eller skidt kommer jo an på dig. For Jade kan siger bare hvad der falder hende ind.
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeSøn Jan 08, 2017 10:40 pm

Vi kan prøve Jade, jeg er i hvert fald frisk!.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Antal indlæg : 14
Reputation : 0
Bosted : Hun har ikke et hjem, men leder efter et sted som hun kan kalde hjem

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeTirs Jan 10, 2017 1:30 pm

okay hvem laver det Smile
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Antal indlæg : 11
Reputation : 0

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeTirs Jan 10, 2017 9:19 pm

Hmmm, jeg kan vel godt! selvom jeg er ringe til emnestart, men så er det godt at få det øvet jo!
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Antal indlæg : 14
Reputation : 0
Bosted : Hun har ikke et hjem, men leder efter et sted som hun kan kalde hjem

Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitimeTirs Jan 10, 2017 9:29 pm

det er en aftale ser frem til det, desuden gør øvelse mester ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kind of.. search for topics...?! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind of.. search for topics...?!   Kind of.. search for topics...?! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kind of.. search for topics...?!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Advisor is Looking for some topics < 3
» A search for a betrothed - Speciel relationsøgning -

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: