Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
burkæmper søger emner :P Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 burkæmper søger emner :P

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 7:09 pm

hey alle sammen Very Happy
Loki her, også kendt som MIG! :O kæft en surprise! Very Happy

oh well, jeg søger emner, og min karakter er ikke færdig endnu, så da kommer mere om ham, når jeg finder på mere :3

jeg ved ikke konkret hvad han kan søge, en da bliver en nær ven af ham, somehow, og så en da måske vil hyre ham til et job, hvilket må du selv bestemme :3
en da kan vække et begær i ham? hmm, dog en kvinde Razz mænd er no go xD he beat them, don't fuck them, women, well he do both xD

og har du en ide til hvad DU kan bruge Loki til, så bare spyt ud, er frisk på alt, så længe loki ikke dør xD

mvh Loki, aka Bobo, Baloo, Kuuma, og mange andre badass, now dead, mothafuckas xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 7:51 pm

Jeg vil lige tillade mig at sige, du skal godkendes før du kan lave emner. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 7:54 pm

det ved jeg godt, no worry's Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Simon

Simon


Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : Hvor end der er en seng.

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 11:21 pm

Jeg har Simon som har en sjov evne hvis han møder Loki Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 11:22 pm

hmm, lyder kan jeg fornemme, vil Simon da gerne møde Loki? Razz
Tilbage til toppen Go down
Simon

Simon


Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : Hvor end der er en seng.

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 11:33 pm

Hmm. Jeg kan sikkert finde på noget. Men jeg kunne forestille mig at Simon nok på en eller anden måde ville kunne gøre Loki vred. For han kan ikke sige nej til en god slåskamp! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTors Dec 15, 2016 11:35 pm

det ikke svært og gøre Loki vred, han er en omvandrende bombe af raseri da venter på og blive udløst xD
men måske vil den ene eller anden vinde, hvis Loki vinder, og har fået en god kamp, vil han nok give Simon hånden Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeSøn Dec 18, 2016 6:44 pm

så kan jeg emne ^^

Simon, du havde lyst til og emne? hva med dig Malou? :3

andre? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Simon

Simon


Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : Hvor end der er en seng.

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeTirs Dec 20, 2016 5:14 pm

Halløja. Jeg er stadig frisk på at emne, og jeg glemte nok at nævne at jeg sidder midt i en større skriftlig opgave. Men den skal afleveres imorgen, så efter imorgen er min hjerne helt klar på at fastlægge et plot. Hvis du har nogle idéer til hvordan de skal mødes, så sig endelig til Smile

Undskyld hvis jeg har ladet dig vente. Men hvis det er så kan du tjekke hvem-er-hvem listen og hive fat i mig hvis jeg er på en af mine andre karaktere og du har brug for at skrive mht til emner osv xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeOns Dec 21, 2016 1:24 pm

det lyder godt, Simon Very Happy
det er også okay hehe, tja jeg skal hjem til de gamle den 21, og så noget den 22 og 23, og 24, så er nok først på omkring den 25, medmindre jeg kan få tidligere fri, eller noget andet fra de ting jeg skal :3

og det er okay, jeg skal bare lige finde den der hvem er hvem liste, haha xD
men mange tak for svar, vi kan lige brain storme her hvad vi skal lave i emnet :3
Tilbage til toppen Go down
Wolffe

Wolffe


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Ruinerne

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 4:31 pm

Jeg ville gerne, hvis du stadig søger?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 4:36 pm

jeg er frisk, Wolf, hvad har du i tankerne? Very Happy

det kan være, at de støder på hinanden, og den ældre mand, kommer op og toppes med en af Wolffe's pack medlemmer, og Wolffe blander sig, for og snakke den gale burkæmper ned? eller selv få rappet sig et par på skrinet? men de måske finder en løsning, fordi de begge er slægtløse, så de ligesom finder ud af tingene sammen? :3
måske tilbyder han dem et krus øl? Razz
Tilbage til toppen Go down
Wolffe

Wolffe


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Ruinerne

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 5:15 pm

Det kunne være sjovt. Wolffe er meget beskyttende mod hans pack og giver nok gerne selv nogle rap over skinnebenene. Efter nogle ord og slag bliver de enige om at det e bedre at arbejde sammen end at slås?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 5:18 pm

det er lidt det jeg tænker, fordi Loki har vel noget erfaring, og give de unge slægtløse medlemmer? Razz
Tilbage til toppen Go down
Wolffe

Wolffe


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Ruinerne

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 5:20 pm

Måske visdoms ord? Wolffe har ikke haft den nemmeste barndom. Som otteårige mistede han hele sin familie og sit efternavn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 5:21 pm

hvis det er visdom de kommer for, så vil de nok få en hård omgang visdom, han er ikke den mest vise mand, men han forstår sig på og overleve, forude han er brutal og hård, men han tager sig af sine egne, de slægtløse, og tja, hvis de kan bruge han's visdom til noget, så skal de nok få den Razz
men han kan også træne med dem, og hjælpe dem med forskelige situationer i The Underground, hvor han er små kendt som en brutal og hård man også xD
Tilbage til toppen Go down
Wolffe

Wolffe


Antal indlæg : 26
Reputation : 0
Bosted : Ruinerne

burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitimeFre Dec 23, 2016 5:23 pm

En slags kontakt eller beskytter?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





burkæmper søger emner :P Empty
IndlægEmne: Sv: burkæmper søger emner :P   burkæmper søger emner :P Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
burkæmper søger emner :P
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kiddo søger emner og relationer
» Wait whaaat, søger han virkelig emner?? [Charles/Danas emnesøgning]
» Griffin søger
» Søger hustru! (emnesøgning)
» Søger karakterer til et større plot!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: