Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Emnesøgning for alle mine karakterer.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 2:52 am

Jeg vil gerne have lidt mere gang i mine karakterer, så jeg tænkte at lave en samlet emnesøgning for dem. Ønsker i at aftale relation over pm, kan i altid skrive til den karakter der er online. Er ingen online, vil jeg anbefale at skrive til Clarke, da jeg får en mail på min telefon når hun får en pm. I er også meget velkommen til at skrive her i emnet.

I skal også fra starten vide, at jeg foretrækker at skrive mine karakterers tale på engelsk. Ønsker i jeg skriver dansk, kan vi sagtens finde ud af det. Jeg forventet ikke i skriver på engelsk. Det er helt op til jer Smile

@Clarke
Slægt: Semislægt (fakeblood, opvokset hos Takumaras)
Alder: 23
Personlighedstræk:
- Sammenhold - Clarke vil gerne have et sted at høre til igen. Så hvis hun møder nogle hun kan alliere sig med, vil hun slå til med det samme.
- Problemer med at være tæt på andre - Clarke har levet alene i mange år, og det gør det svært for hende, at være tæt på folk. Fysisk såvel som følelsesmæssigt. Der er selvfølgelig undtagelser for dette.
- Ligefrem - Clarke taler sommetider før hun taler. Hun er strategisk klog, men hvis hun mener noget om nogen eller noget, vil hun sjældent holde det tilbage.
- Kommanderende - Fordi Clarke har været alene længe, er det blevet naturligt for hende at bestemme selv. Af den grund, kan hun godt fremstå kommanderende når hun er sammen med andre.
Relationer:
- Luna - Første kærlighed og ven hun voksede op med.


@Noah
Slægt: The Takumaras.
Alder: 21.
Personlighedstræk:
- Forkælet - Noah kommer fra en rig familie, og er derfor helt automatisk blevet lidt forkælet.
- Trænet til at lede - Der var en periode, hvor Noahs far var i tvivl om Luna kunne være en god leder, de begyndte da at træne Noah til at tage over, men Luna blev leder i sidste ende alligevel.
- Romantisk - Noah er lidt romantisk fra tid til anden. Han er ikke meget for at indrømme det.
- Lettere arrogant - Det er ikke noget Noah er stolt af, eller noget man ser tit. Men den side af ham findes, og kommer frem fra tid til anden.
Relationer:
- Luna - Storesøster og leder af slægt.
- Wave - Lillebror og tæt ven.
- Malia - Flirt.

@Connor
Slægt: The Redwoods.
Alder: 25.
Personlighedstræk:
- Romantisk - Connor er også lidt romantisk. Dog er det ikke længere som det har været. Han har opgivet lidt på kærlighed, fordi han før har mistet, og det ønsker han ikke sker igen.
- God med ord - Connor er blevet uddannet, og har et forholdsvist bredt ordforråd, og kan af den grund få sætninger til at lyde mere interessante end de faktisk er.
- Sarkastisk - Connor gemmer sig ofte bag sarkasme, da det gør det lettere for ham at tage afstand til folk på den måde.
- Høflig - Han har lært etikette, men det er ikke altid han gør brug af det. I visse situationer finder han det frem, men oftest ligger det gemt væk.
- Arrogant - Han kan fremstå arrogant, men der er som regel hold i det han siger, selvom han kan få sine evner til at lyde som mere end de faktisk er.
Relationer:
- Anne - Trolovet (lige nu ukendt)

@Aliyah
Slægt: The Oikans.
Alder: 24.
Personlighedstræk:
- Uselvisk - Aliyah har lært, at det ikke gavner at sætte sig selv først. Hun gør det sommetider, men foretrækker at sætte andre først.
- Temperament - Aliyah har ild i hendes åre, hvilket fører et temperament med sig. Ikke noget man ønsker at opleve. Hun vil typisk miste kontrol og blot reagere.
Relationer:
- Clara - Tvillingesøster (ukendt)

@Jayden
Slægt: Crawfords.
Alder: 24.
Personlighedstræk:
Jayden lider af en personlighedsforstyrrelse, der gør han lider af flere forskellige personligheder. I kan læse nærmere om dem på hans profil. Men jeg fortæller lige kort om dem.
- Jayden er personligheden han er født med, han har både negative og positive personlighedstræk.
- Christopher blev også set som englen på Jaydens skulder da han var yngre. Han er ret behagelig at omgås.
- Isiah er modsat Christopher djævelen på Jaydens skulder. Han er manipulerende og kan være direkte ondskabsfuld.
Relationer:
- Clara - Bedste veninde.
- Bellamy - Storebror.

Som i kan se, har jeg ikke mange relationer til nogen af dem. Så hvis i har nogle gode idéer, skal i endelig ikke holde jer tilbage. Jeg er som regel med på det meste Smile
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 12:27 pm

Hvis du har lyst kan Helia nok godt give Clarke et sted at være og høre til, Helia kan også selv bruge nogle at alliere sig med, hvis det var noget.
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 12:29 pm

Jeg sender dig lige en pm om et øjeblik Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:19 pm

Altså jeg kunne da helt sikkert godt finde på en masse ideer hvad det angår Jayden.
Lucius og Jayden passer meget godt på det punkt, da han selv skifter meget personlighed. Så hvis du er interesseret kan vi altid finde et emne.
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:50 pm

Vi kan sagtens finde ud af noget!
Jayden er lige nu indlagt på en anstalt. Men jeg regner med han stikker af inden alt for længe. Så vi kan enten tage et fortidsemne med dem, eller vente til han er stukket af? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:52 pm

Duuuuuuu må gerne oprette Dylan og Jaydens fortids emne, hvis du lyster x)
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:53 pm

Det gør det xD
Jeg får det lavet i løbet af aftenen ^-^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:54 pm

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Very Happy
(Når du siger det, mener du så kl 5 eller ? xD )
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:56 pm

Neeej!! ... Måske xD
Eller nej. Jeg går igang med at svare emner om en times tid, så laver jeg det bagefter Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:56 pm

(Jeg skriver lige over Malou her, men jeg er Lucius.)

- Altså jeg kan sagens vente til efter, hvis du fortrækker det. Jeg er ikke så meget for fortids emner, fordi så skal jeg ændre en masse i historien og bla bla.
Lucius kunne også besøge Jayden på anstalten?
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:58 pm

Han kan sagtens opsøge ham, så skal vi bare finde ud af hvordan de kender hinanden, eller hvorfor Lucius besøger Jayden, i hvert fald Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:59 pm

Jeg tænker ikke de nødvendigvis kender hinanden. Det kan blot have været fordi Lucius har hørt om ham og ønsker at opsøge ham?
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 5:59 pm

Det kan vi godt sige Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 6:01 pm

Awesome. Vil du starte emnet? Det vil jeg fortrække, fordi så kommer der en beskrivelse af alting. ^^
Tilbage til toppen Go down
Clarke

Clarke


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Hun opholder sig mest i De Hviskende Træers Dal.

Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 6:02 pm

Det skal jeg nok Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitimeOns Dec 14, 2016 8:40 pm

Hvis du lyster istedet, så kunne vi tage et emne med Malou og hendes bror istedet?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emnesøgning for alle mine karakterer. Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning for alle mine karakterer.   Emnesøgning for alle mine karakterer. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emnesøgning for alle mine karakterer.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emnesøgning til alle mine karakter.
» △ Emnesøgning! ▼
» Søger karakterer til et større plot!
» ~Emnesøgning for Ria~
» Emnesøgning, yay! <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: