Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Forklaring på pludseligt fravær

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Imogen

Imogen


Antal indlæg : 14
Reputation : 5

Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 9:38 pm

Hej alle sammen (Eller rettere dem der læse dette)

Jeg har været lidt fraværende, hvilket der er mange grunde til. Jeg har haft mega travlt, da jeg forsøger at være en million steder, men samtidig glemmer at jeg kun har 24 timer i døgnet og samtidig heller ikke den største energi. Derudover har hun mit internet også været lort, jeg tror i bund og grund hader mig. Jeg har haft problemer med at komme på nettet, da det var været langsomt og jeg i perioder ikke har fået internetadgang.
Dette vil jeg undskylde for. Jeg håber snart dette bliver bedre, så jeg endnu engang kan svarer på mine emner og være en del af denne fantastiske side!

Hilsen
Imogen, Katherine, Imania, Ysalla, Delilah, Clara, Bellamy & Lilith
Tilbage til toppen Go down
Charles
Admin
Charles


Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen
Antal indlæg : 274
Reputation : 19
Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City

Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeMan Sep 04, 2017 12:49 pm

Dejligt at du lige får skrevet en besked om det! Smile Men håber selvfølgelig at du kommer tilbage hertil når overskuddet er der <3 og når dit internet ikke længere er dumt!
Tilbage til toppen Go down
https://redhawk.danskforum.net
Raven

Raven


Antal indlæg : 39
Reputation : 1
Bosted : Middle Bridge District ~ Hvor hun har sin egen smedje.

Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeMan Sep 04, 2017 1:25 pm

er glad for at høre det ikke er mere Alvorlig! tage den tid du har brug for til og få styr på ting og pas på med ikke at blive stresset. vi skal nok være her når du kommer tilbage! <3
Tilbage til toppen Go down
Imogen

Imogen


Antal indlæg : 14
Reputation : 5

Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeMan Sep 04, 2017 4:21 pm

Charles skrev:
Dejligt at du lige får skrevet en besked om det! Smile Men håber selvfølgelig at du kommer tilbage hertil når overskuddet er der <3 og når dit internet ikke længere er dumt!

Det tænkte jeg, at jeg lige blev nød til!! Det regner jeg skam også med, at jeg vil gøre <3 Det vil kun være dejligt, hvis internettet ikke længere er dumt Razz

Raven skrev:
er glad for at høre det ikke er mere Alvorlig! tage den tid du har brug for til og få styr på ting og pas på med ikke at blive stresset. vi skal nok være her når du kommer tilbage! <3

Heldigvis ikke, faktisk går det egentlig okay godt, så det er intet overdreven seriøst. Mange tak <3
Tilbage til toppen Go down
Imogen

Imogen


Antal indlæg : 14
Reputation : 5

Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 9:34 pm

Hello alle sammen!!

En lille opdatering, jeg vil slet ikke være online i morgen, hvilket er trist selvfølgelig. Sagen er, at en af mine fætre skal konfirmeres, og jeg skal være med til dette. Derfor skal jeg til det smukke Jylland. Vi tager afsted tidligt i morgen, og jeg vil næppe få adgang til en computer. Men de som har mig på Facebook, er mere end velkommen til at skrive, skulle i have nogen spørgsmål eller andet lig dette.
Jeg ved ikke hvor aktiv, jeg bliver om søndagen, da jeg højst tænkelig er meget MEGET træt

Hilsen
@Imogen
@Joseph
@Katherine
@Delilah
@Imania
@Ysalla
@Clara
@Bellamy
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Titel : Højre hånd for Redwoods
Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Hun bor på paladset i Amber Districtet med Charles

Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitimeMan Okt 02, 2017 11:43 pm

Hej alle i skønne og dejlige folk <3

jeg har igen været meget væk, og det skal der undskyldes for. Sagen er at min dagligdag, er fuld af ting som jeg skal lave. Så jeg har ofte ikke rigtig tid, eller rettere ordentlig tid, medmindre det er en weekend eller hen af aftenen. På samme tid vil jeg altid gerne være der for alle, og jeg glemmer dagene ikke er uendelige!
Jeg regner dog med, at komme mere tilbage hen af ugen, så forvent endelig at se mig i chatten <3

Hilsen
@Imogen
@Joseph
@Katherine
@Delilah
@Yalena
@Dorian
@Clara
@Bellamy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forklaring på pludseligt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Forklaring på pludseligt fravær   Forklaring på pludseligt fravær Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forklaring på pludseligt fravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forklaring på pludseligt fravær.
» Fravær
» Fravær.
» Moi Fravær ~
» Fravær - Lucius

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Fravær-
Gå til: