Jeg er relativt ny her, men har efterhånden fundet mig så meget til her, som jeg kan uden at deltage i et emne ^^ Derfor må det logiske så være, at mit næste skridt er at deltage i emner, og derfor har jeg forberedt en lille smule basis ideer, til at starte op med, bare så jeg kan få en bedre fornemmelse af, hvad det er for en herlig side, det er lykkedes mig at valse ind på ^^ Til at starte med skal det lige nævnes, at Dust ikke går op i slægter, han finder det absurd, på grund af hans mærkelige syn på verdenen ^^
-første emne: Dette første emne, kommer til at have essentiel betydning for min karakters fortsatte personlighed fremover, da dette emne bliver hans første encounter med en person, som han rent faktisk kan tale med, dette emne skaber en situation, hvor Dust rent faktisk kan blive din bedste ven, eller i hvert fald din mærkeligste ven, hvis det udspiller sig korrekt. Det skal dog nævnes, at dette emne kommer til at starte ud lidt kaotisk.
-andet emne: Dust er altid i bevægelse, og har brug for noget at optage hans sind med, ellers bliver han sikkert kuk, derfor har han til tider for vane, at lede efter noget han kan lave, om det så er at træne nogen andre, eller med nogen andre, lave mærkelige genstande, eller lave ged i den for nogen. Denne form for emner, hjælper til et godt partnerskab, eller en sparrings partner af den ene eller anden form.
-tredje emne: Dust forstår sig ikke på ideen om familie, da han aldrig rigtig har haft en, han tror på at han er et monster som ingen kan lide, hvilket har skabt en skizo lignende personlighed, hvor han skifter mellem sindsstemninger, derfor kunne det være interessant for ham at møde nogen, der kunne være en form for familie for ham, dette kræver dog nogen, der kan se gennem hans personlighed, kommunikere med ham, på hans niveau af galskab.
Dette var sådan lige hvad jeg kunne komme op med, til at starte med ^^ Det første emne forslag, kan jeg tilbyde en plads til, efter først til mølle princippet, men de andre emner er der frit løb til for alle. Desuden er jeg åben for forslag, og personlige tilføjelser, hvis nogen ønsker det ^^
Ari
Antal indlæg : 9 Reputation : 0 Bosted : Redhawk City
Ari er også lidt skør da hun har problemer med at acceptere at hun er en pige, grundet at hendes forældre har opfostret hende som en dreng og opført sig som om at hun var deres søn. Så hvis hun lyder som noget du kan bruge til noget, er jeg mere end frisk på at emne?
Dust
Antal indlæg : 27 Reputation : 0 Bosted : Where ever
Emne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Lør Aug 26, 2017 11:37 am
Hmm jeg kan forestille mig, din karakter enten i det første emne, eller det tredje eksempel, dog ville jeg blive glad for at indsætte din karakter i det første emne, da det sikkert kunne blive meget interessant ^^
Dust
Emne: Sv: (Host host)*kreativ emne søgnings titel* Man Aug 28, 2017 12:08 pm
Jeg søger stadig, hvis nogen er interesseret ^^
Dust
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …