Antal indlæg : 5 Reputation : 0 Bosted : Lilypad Village
Emne: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Søn Apr 16, 2017 1:30 am
Heya hvem der end nu måtte kigge forbi! <3
Så fik jeg endelig taget mig selv sammen til at færdiggøre min profil og ville mægtig gerne emne med folk herind! xD
Lidt om Ceit: Ceit voksede op blandt sine bedsteforældre, som hun elskede meget og lærte alt fra hvordan man blev en god jæger og kriger, da morfaren var en gammel erfaren jæger og træner i vandets kampkunst. Hun er en meget snaksalig pige og imødekommende. Ceit elsker at slappe af og hygge sig med folk hun møder Hun er en meget trofast person og man kan altid regne med Ceit, hvis man har brug for hendes hjælp. Hun er en Dunaidh og meget stolt over sin familie, oh og så er hun store søster til Keeva, så en del efterhånden har mødt x3 Hun er ikke sikker på sin sexuelitet endnu
Ceit er ikke bange for kamp og blod og hun har set sin del af død gennem sin tid sammen med sin søster og så er hun ret effektiv med buen, ikke nær så god som sin søster men effektiv nok til at kunne klare sig selv. Hendes personlig evne er Healing Factor, hvilket betyder at hvis hun mister lemmer som arme og ben og andre ting på kroppen, ville de gro ud igen. Dette kræver dog energi fra hendes side og hun er ikke særlig aktiv når hun healer sig selv.
Søger lidt af det hele faktisk ^^ Håber der er nogen så vil emne :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Søn Apr 16, 2017 1:53 am
Jeg stiller gerne Brandon til rådighed, if you want.
Ceit
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Søn Apr 16, 2017 2:37 am
Wee! fedt har du nogen idé til et plot? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Søn Apr 16, 2017 2:48 am
Well måske ku de støde på hinanden, hvor de så måske kunne træne lidt sammen. :p Siden, han kender hendes søster. Derudover kunne det os være han flirtet lidt med hende, if you up for it. :9
Ceit
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Tirs Apr 18, 2017 9:21 pm
sure, ku' være interessant møde ^^ ku' du lave?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Tirs Apr 18, 2017 10:23 pm
Sure where xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Søn Apr 30, 2017 9:27 am
Vil du emne med en pirat som er ligeglad med alt og alle? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Søn Apr 30, 2017 1:34 pm
Jeg stiller mig gerne til rådighed, hvis du tror jeg kan bruges ^_^
Ceit
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Tirs Maj 02, 2017 1:09 pm
@Brandon I let you find a place ^^ @Elanor ofc! Hva' havde du I tankerne? xD @Clarissa altid c: havde du et plot in mind?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Tirs Maj 02, 2017 2:33 pm
sweet, smider det op inden fredag i hopeeee < 3 xD @Ceit
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Tors Maj 04, 2017 12:12 pm
Well, jeg kan se at Brandon og dig har et emne sammen. Eller skal have et.
Måske Lucius kunne afbryde dem, fordi Brandon hænger ud med en Takumara, hvilket Lucius som leder ikke er specielt stolt af.
Ceit
Emne: Sv: Endelig. Søger nogen at emne med! ^^ Tors Maj 04, 2017 5:13 pm
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …