Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy)

Go down 
ForfatterBesked
Liam

Liam


Antal indlæg : 6
Reputation : 0
Bosted : Intet fast, render gaden tynd i Springheat City

En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Empty
IndlægEmne: En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy)   En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy) Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 11:34 am

Hej alle i dejlige mennesker

Så det jo tiden til at jeg begynder og gøre det som så mange andre gør ”emnesøgning” eller hvad man nu vil kalde det Razz
Altså vil nu sige at min karakter ”Liam” kan bruge mere eller mindre alt der har med relationer og gøre, men kan da prøve og lave en lille liste om hvad nogen af dem kunne være :3
Listen


  • Famillie: kan være en halvsøster eller halvbror efter som hans far ikke kun holde sig til hans mor, kusine/fætter, en onkel, tante osv.


  • Flirt: altså det siger jo lidt sig selv, gør det ikke :p


  • Eks: ja det jo så dem man helst ville undgå haha, men der vil nok være et par stykker, eftersom Liam tænker for det meste kun på sig selv


  • Fjender: giver sig selv da det jo er folk man ikke har et godt forhold til.


  • Venner/bekendte: altså ved ikke rigtig om det værd og søge for det for det meste hvad der sker :p



  • Ellers hvis det er at nogen har en idé til en form for Relation så fyr den efter mig haha Razz


få ord omkring Liam

  • Ego: han har det med og kun tænke på sig selg.


  • Temperament: Han har et stort temperament så han kan let blive sur.
Tilbage til toppen Go down
 
En Vild Kreativ Title (Emnesøning thingy)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» (Host host)*kreativ emne søgnings titel*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: