Antal indlæg : 30 Reputation : 0 Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)
Emne: Goldeneye away! *flies* Tors Dec 01, 2016 11:10 pm
Go'aften!
Jeg starter altså med at sige "so sorry", da jeg godt ved, at jeg LIGE er startet herinde… og nu skrider jeg altså xD
Det hænger sådan sammen, at jeg tager en smuttur til London i morgen tidlig, og så kommer jeg hjem igen på mandag. Det er ikke særlig længe, men jeg er i tvivl om, hvorvidt der er internetadgang på hotellet, så jeg ville bare advarer eksisterende og potentielle emnepartnere om, hvorfor jeg måske virker lidt fraværende!
Men vi ses snart igen!
- Fleur <3
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Fre Dec 02, 2016 7:09 am
Nooooooo~
Men samtidig fuuuuuldt forståeligt....
God tuuuur! :3
Fleur
Antal indlæg : 30 Reputation : 0 Bosted : Et lille hus i Opal Beam District (Redhawk)
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Man Jan 23, 2017 10:18 pm
IKKE ENDNU…. men snart!
Det forholder sig sådan, at jeg skal på højskole (woohoo!). Jeg skriver nu, fordi mit højskoleophold foregår i 3 måneder, hvor jeg under de 3 måneders 'skolegang' formentlig ikke har adgang til store mængder af elektronik. Jeg skal nemlig rejse til Hawaii og Caribbean, hvilket for det første betyder, at jeg skal slås med 35 andre elever om internettet (som jeg kun har min mobil til), og at jeg er omkring 6 timer bagud!… Jezz.
Jeg skriver nu, fordi jeg ønsker at advarer nuværende og potentielle emnepartnere. Jeg vil selvfølgelig forsøge at afslutte vores emner på bedste vis, så de ikke bar efterlades når jeg tager afsted, og så ville jeg lige give en heads up, så folk ikke bare tror, at jeg aldrig kommer igen!
Jeg skriver endnu en besked, når jeg er nærmere min rejsedato! Jeg rejser d. 2. marts - 24. maj.
Dette gælder selvfølgelig mig, dvs. @Fleur og @Hydra xD
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Man Jan 23, 2017 10:24 pm
*slet ikke misundelig*
Du må have en fantastisk tur og sørge for at tage en hel masse billeder! Jeg glæder mig til at høre alt om det
Fleur
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Man Jan 23, 2017 10:26 pm
Thank you! Jeg skal gøre mit bedste
Jeg håber, at jeg får mulighed for at kigge herind nu og da, men hvis ikke, så må du lige holde folk i ørerne
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Ons Mar 01, 2017 10:34 am
IT'S TIME!
... Og jeg føler mig VIRKELIG klar. Ahem. Nej, virkelig.
I morgen rejser jeg afsted på mit 3 måneder lange eventyr! Jeg skal på højskole i Hawaii/Caribien, sammen med 32 unge mennesker, og vil derfor være lidt ekstra svær at få fat på. Jeg glæder mig/er super nervøs, men jeg kommer virkelig også til at savne alle jer herinde! Jeg regner 100% med at vende tilbage til siden igen, når jeg kommer hjem, og derfor er begge mine karakterer @Fleur og @Hydra kun på pause. Mht. mine emner må de aktive desværre også komme på pause. Ellers er jeg med på, at vi aftaler en passende afslutning på et eller andet tidspunkt. Min mobil er ret åndsvag, så det er sjælendt, at jeg kan kontaktes over PM, da de ikke altid kan læses. I dog stadigvæk velkomne til at prøve, men forvent ikke hurtigt svar! Derfor anbefaler jeg at skrive her i tråden, hvis det er!
Bonus info: Jeg har kun mobil med (elektronik), og tidsforskellen er faktisk omkring 11 timer på Hawaii og 5-6 timer i Caribien!
Take care guys! I'll be back before you know it! <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Ons Mar 01, 2017 11:22 am
I'm gonna miss you so much Stardust D: <3 <3
Jeg skal nok vente på dig her når du kommer tilbage! Jeeeg vil have billeder!! <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Ons Mar 01, 2017 2:42 pm
NOOOOOOOOOOO. WIFE!!! DON'T LEAVE MEEE!! ((
Nej, spøg til side! Jeg håber du får en helt igennem fantastisk tur! og ikke mindst får set en masse ting. Jeg håber også du kommer til at hygge dig en del. Jeg kommer i hvert til at savne dig en hel del.
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Ons Mar 01, 2017 3:22 pm
Uh! Håber du får en fantastisk tur!
Fleur
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Ons Mar 01, 2017 11:19 pm
I'm gonna miss you too, MoonMoon! <3 Og jeg lover, at der nok skal være billeder!
… But oh my Lord… that gif XD
Huuuuuusband! Thank you so much! Jeg satser på, at du ikke har fundet en ny wife inden, at jeg når hjem
Thaank you, Zaffy!
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Man Apr 17, 2017 12:26 am
I AIN'T DEAD YET!
Hey ya'll! En lille update her fra staterne :3
Jeg er nu ca. halvvejs igennem mit højskoleophold, og befinder mig rent fysisk midt ude i regnskoven på St. Croix. Her bor jeg på en økologisk og selvforsynende farm, hvor vi dagligt hjælper til med arbejdet i marken om formiddagen og modtager undervisning om eftermiddagen! Jeg har det mega nice, og har allerede oplevet super mange fede ting og sager! Om en uge rejser jeg til Puerto Rico, hvor de forhåbentlig bare står på afslapning
Jeg savner jer alle sammen SÅ meget, men jeg håber, at i nyder påsken og vejret derhjemme!
Emne: Sv: Goldeneye away! *flies* Søn Mar 25, 2018 10:23 pm
Hey guys! I'm baaaaaack! Teknisk set er vi vist alle sammen lidt tilbage, men jeg tænkte lige, at jeg ville melde noget ud nu, hvor at jeg faktisk har en smule overskud igen!
Sagen er den, at jeg er virkelig ked af, at jeg bare forsvandt lige sådan. De seneste måneder har stået på en helt vildt masse løben rundt med flere jobs, hvor jeg så pludselig fik tilbudt lige den elevplads som jeg drømte om... og nå ja, så skulle vi desuden lige flytte!
Så altså har jeg brugt de sidste to måneder på at dø temmelig meget af stress, men det går en smule bedre nu. Flytningen er overstået, og jeg mangler kun ganske få ting for at være 100% på plads. Min elevplads går også bedre, men nu arbejder jeg så 37 timer om ugen, og skal formentlig på noget skole på et tidspunkt, så det er måske ikke alle dage, at jeg er lige frisk... but God, have I missed you guys!
... Korte af det lange var, at jeg egentlig bare lige ville meddele, at jeg er tilbage igen <3
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …