Antal indlæg : 41 Reputation : 1 Bosted : Amber Eye District
Emne: Sv: Emnesøgning til ny fyr! Tirs Feb 26, 2019 7:49 pm
Yes til jer begge!
Og til Alexei: Vil du eller skal jeg starte?
Elena
Antal indlæg : 164 Reputation : 0 Bosted : Groundstone, Redhawk City
Emne: Sv: Emnesøgning til ny fyr! Ons Feb 27, 2019 4:55 pm
Hey <3
Jeg ved ikke om der er meget du kan bruge Elena til, men jeg er frisk på en relation med dig somehow!
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Emnesøgning til ny fyr! Ons Feb 27, 2019 6:42 pm
Du må meget gerne starte, så jeg lige kan få svaret i mine andre emner i mellemtiden ;-)
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Emnesøgning til ny fyr! Tors Feb 28, 2019 3:52 pm
Hej!
Jeg er også åben for emnerier, hvis der er plads til flere. Jeg kan forstå på det at du har flere karakterer, bla. Ria?
Så hvis du vil, kan vi jo afprøve at få en anden af dine karakterer og Zach til at mødes.
Ria
Antal indlæg : 63 Reputation : 2 Bosted : The Dark Daphne Forest
Emne: Sv: Emnesøgning til ny fyr! Søn Mar 03, 2019 10:41 pm
Alexei: Yes, det kan jeg godt gøre så ahah
Elena og Zach: Uha, altså vil utrolig gerne emne med jer, men nu har jeg efterhånden ret mange emner i forhold til hvad jeg lige havde forventet, så må altså takke nej for nu. MEN hvis jeg nu opdager at jeg faktisk godt kan overskue et emne eller to mere, så skal jeg nok kontakte jer! (Og ja, Zach, den selv samme person sidder bag skærmen bag Madeline, Ria og Elias ahah)
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Emnesøgning til ny fyr! Tors Mar 07, 2019 10:14 am
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …