Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Empty
IndlægEmne: Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed)   Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeLør Dec 23, 2017 10:04 am

Hej kære brugere!

Glædelig jul! Smile
Vi håber alle får en skøn jul og nogle dejlige fridage, fuld af alt det man kunne tænke sig.

Og på samme note...
Glædelig nytår!

Nytåret ligger for døren og da folk er lidt travle for tiden - eftersom aktiviteten desværre er dalet lidt her i december - har jeg valgt bare at slå de to ting sammen til en tråd.

Vi er super glade for vores side og vi er super glade for alle vores brugere! I har været med til at gøre @Charles univers levende og dynamisk, I har været med til at berige den. Smile
Jeg håber vi stadig vil se jer alle i det nye år igen!

Hvorvidt Charles kommer tilbage til os er endnu uvidst. Han har stadig meget at se til. Men jeg vil tage mig af jer fortsat og skulle I opleve noget eller mangle noget, så husk I altid kan skrive! Sammen skal vi nok finde ud af det hele Smile

Pas på jer selv derude!

Glædelig jul og godt nytår!

Med venlig hilsen
- Zach
På vegne af adminteamet
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed)   Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed) Icon_minitimeMan Dec 25, 2017 7:45 am

Glædelig jul og godt nytår herfra! ☺️
Tilbage til toppen Go down
 
Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Godt nytår!!!
» Godt nytår allesammen! [Admin nyhed]
» Diverse småting (Adminnyhed)
» Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Adminnyheder-
Gå til: