Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Godt nytår!!! Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Godt nytår!!! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Godt nytår!!! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Godt nytår!!! Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Godt nytår!!! Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Godt nytår!!! Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Godt nytår!!! Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Godt nytår!!! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Godt nytår!!! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Godt nytår!!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Imogen

Imogen


Antal indlæg : 14
Reputation : 5

Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitimeLør Dec 31, 2016 3:44 pm

Godt nytår!!! Tumblr_m22bomDpDp1r0adt2

Fordi jeg nok ikke får muligheden for at gøre dette senere, har jeg besluttet mig for at skrive dette så tidligt som overhovedet muligt!

Til min smukling (@Evan)
Godt nytår!!! Tumblr_n1zoiusOTu1qelcsmo2_250
Du er Lena og jeg er Eva Wink
Først og fremmest vil jeg gerne sige, tak for et fantastisk år! Tak for dit venskab, som du har været så vidunderligt at give mig, tak fordi på trods af de problemer der kunne havde været, at vi stadigvæk den dag i dag snakker sammen! Du er en af mine rigtig gode venner, en jeg værdsætter ufattelig meget. Jeg nyder hver evig eneste gang vi er sammen, om det så er via skype eller i virkeligheden, så er det en oplevelse i sig selv. Du ved nok ikke dette (eller måske gør du), men jeg anser dig for at være ufattelig smuk, unik og vidunderlig. Du har en tendens til at skabe virkelig fantastiske karakterer, hvor jeg altid får en lyst til enten at skabe en relation til dem, eller skabe en karakter udelukkende kun for den karakter.
Jeg vil altid elske dig, og altid værdsætte dig som en ven!
PS, du er fracking awesome!! <3

Til min Soulsister (@Hazel)
Godt nytår!!! 2h2dvm0Godt nytår!!! 208tudw
Vores skøre tøser Wink
Omg jeg kan huske første gang vi skrev sammen, hvilket var dengang jeg havde Neal og du var aktiv på Alane. I mt hovedet var du den her virkelg seje person, og jeg følte mig halvt om halvt beæret over du gad skrive med mig. Da vi skulle finde ud af relationen mellem Rey, Garret og Jackson havde jeg det på samme måde. Den dag i dag er jeg heldig jeg stadigvæk skriver med dig, og endda snapper med dig. Det ændre dog ikke mit syn på, at jeg finder dig mega fucking awesome. DU er jo trods alt en gudinde, så det giver vel også sig selv! <3
Jeg nyder vores emne virkelig meget, også de fremtidige der skulle komme. Altid husk du er mega awesome, smuk og fantastisk. Plus mange af mine billeder jeg får fra dig, lægges altid på instagram Wink Dette er kun endnu et bevis på hvor fantastisk du er! <3
PS. You are my goddess (fra din højt elskede tilbeder Wink )

Til min dejlige Aaron (@Aaron)
Godt nytår!!! 2d6nojl
Aaron & Bell!!
Først og fremmest, vi skal så meget finde på nogle gode kælenavne! Og for det andet #Bellaron!!! Jeg vil derudover undskylde for, jeg altid er så mega langsom til at svarer, men samtidig sige tak for du altid er så dejlig tålmodig! Jeg elsker vores ship mega meget, selv dengang det var halv uskyldige Bell og skønno Aaron på UW. Som ved de andre har jeg så meget jeg gerne vil sige, og måske så lidt plads til det. Men husk at du er en af dem jeg holder mega meget af, elsker vores dobbelthage snaps og ikke mindst er jeg en stor fan af dit værk! Jeg elsker blot at læse den igennem, også selvom du endnu ikke har skrevet så meget endnu! <3
PS. Du er fucking awesome (Your number one fan & #Bellaron #meanttobe)

[sze=16]Til min dejlige Hubby (@Cayden)[/size]
Godt nytår!!! Giphy
Ima omkring Cay
Hvor længe har vi efterhånden kendt hinanden? Jeg kender selv ikke svaret, ved dog det er lang tid siden. Som med alle andre værdsætter jeg vores venskab mega meget, et venskab som har vokset mega meget, gennem en kort periode. Hvis du nu skulle have glemt det, så er du mega talentfuld, mega smuk, mega fucking awesome og ikke mindst kreativ af! Du skaber smukke karakterer, hvor jeg hver gang har følt mig beæret over blot, at have en simpel relation med dem. Jeg nyder hver enkel af vores emner, specielt også fordi du bær over med, at jeg til tider kan være ekstrem langsom i mine svar. Jeg nyder vores venskab mega meget, nyder hvert øjeblik vi har i chatten og ikke mindst vores skønne relationer!
PS. You are a model, and a fucking talented singer (Number one fan!)

Til min babe (@Luna)
Godt nytår!!! Tumblr_nsjmmoAoZL1u5x3yto1_500
Vores fantastiske selfie skills
Ohh where to start? Vi har kendt hinanden mega lang, tror faktisk du er den på siden jeg har kendt I længest tid. Vi har haft vores up ture, men også ned turer og dog synes vi altid at ende tilbage som venner igen. Jeg elsker dig som en søster og som en veninde. Du er en af mine mest talentfulde venner, og jeg har nydt at se hvordan du har blomstret up. Jeg kan huske vores dramatiske emner, dengang vi ikke var blandt de bedste og jeg husker vores lange romaner af romantiske emner, som vi har haft nu. Du har forvandlet dig rigtig meget, og jeg har nydt at se hvordan du blomstrede op til den smukke kvinde du er i dag. Altid husk at du er en dronning, fuck hvad alle andre mener og hold dig til dine holdninger. You is strong, you is important and you is smart! <3
PS. Et (meget) sent tillykke med fødselsdagen! <3

Til min elskede (@Charles)
Godt nytår!!! Kat-klaus-katherine-pierce-and-klaus-33236251-500-245
Skøre Kat og tossede Charles Razz
Ohh min kære elskede, vi har måske ikke altid været enige i alting, men det ændre ikke på, at du er en vidunderlig ven (og mega talentfuld!). Vi emner måske ikke nær så meget som jeg kunne ønske, men jeg nyder alligevel vores dejlige samtaler. Du er en smuk, men også dejlig tøs, som er sin egen person og bliv endelig ved med det. Du har gjort et fantastisk arbejde med siden (også takket være en vis anden talentfuld admin Wink ) og jeg kan kun sige jeg elsker den. Du har en interessant tankegang, ment på den måde at du skaber vidunderlige ting, ting som folk virkelig godt kan lide. Prøv bare at se hvor mange der nyder din side!!
PS. Du er vidunderlig og bliv ved med det!! <3

Til min love! (@Clarke)
Godt nytår!!! Tumblr_nto7swCwVB1u862rio1_500
Clara & Jayden!
Vi har haft nogle skører emner, haft skøre relationer og ikke mindst skøre samtaler. Det er ting jeg altid har haft nydt, ligesom jeg den dag i dag elsker hver enkel af vores relationer. Jeg elsker du altid er op for et emne, og ikke mindst relation, uden jeg rent faktisk behøver sige for meget. Altid husk du er smuk, talentfuld og dejlig. Du skriver fucking godt, og jeg elsker hver enkel af vores emner!
PS. Du er sgu en dejlig en! <3

Godt nytår!!! Large

Til alle dem som jeg ikke har nævnt, nok fordi jeg med mine trætte hjerne har glemt det, så husk i er alle vidunderlige, alle elskelige og fucking awesome. Der er ikke nogle personer, som jeg nyder at emne mere med end jer! Altid husk dette og siger andre modsat, så vis dem fingeren! <3

For at opsummere det hele, vil jeg også ønske alle et godt nytår, og må i nyde aften i selskabet af venner og familie. Jeg vil nyde at tilbringe endnu et år med jer! <3

Godt nytår!!! Tumblr_nxyc047kVS1tq4of6o1_250


Sidst rettet af Rayner Søn Jan 01, 2017 8:40 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Evan

Evan


Antal indlæg : 18
Reputation : 0
Bosted : Searing Well District - Med Rosalie

Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitimeLør Dec 31, 2016 5:14 pm

Aww. Tak for de varme ord. <3

Love you Smuksak. Kom godt ind i det nye år! Here's to us and another amazing year with you! <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitimeSøn Jan 01, 2017 8:28 am

Awh tak for de skønne ord ma babe ❤️❤️

Håber du kom godt ind i det nye år, og får en masse dejlige oplevelser her i det nye år Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Cayden

Cayden


Titel : Moderator og Leder af The Oikans
Antal indlæg : 40
Reputation : 0
Bosted : I Ildpaladset i Searing Well District, Springheat City.

Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitimeSøn Jan 01, 2017 6:23 pm

Århhhh! Wifeyyyy! Du rør mig! Tak for de smukke ord!
Håber du havde en fantastisk nytårsaften <3
Tilbage til toppen Go down
Hazel

Hazel


Titel : Diplomat for The Oikans
Antal indlæg : 103
Reputation : 3
Bosted : Paladset i Amber Eye District i Redhawk City.

Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitimeMan Jan 02, 2017 1:32 am

Aww, fik næsten helt tåre i øjnene Soulsister! <3
Jeg kan kun sige 1000 gange tak, i lige måde og alt det andet! Er næsten helt tabt for ord hvilket sjældent sker for mig! (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitimeMan Jan 02, 2017 8:56 pm

Awww min dejlige Bell!!! <3
Jeg skal snart opdatere min historie, så du kan få mere at læse!!
Og så kan du godt forvente et lille besøg fra mig af, i det nye år!!! XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godt nytår!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Godt nytår!!!   Godt nytår!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt nytår!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Glædelig jul og godt nytår! (Adminnyhed)
» Godt nytår allesammen! [Admin nyhed]
» Roderick's plot, emnesøgning til newcommer, håber i vil tage godt i mod mig <3 n_n

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Hyggehjørnet-
Gå til: