Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Simple man Searching [Aethels emnesøgning]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeSøn Sep 10, 2017 6:17 pm

Hey, jeg er ny på siden, og har lavet mig min kære Aethelwulf som jeg tænker at jeg da også skal have gang i sådan rigtigt!

Om Aethelwulf
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoAHan er hårdtarbejdende.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoAHan er meget forsigtig omkring personer fra en af slægterne.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoAHan er slægtsløs.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoAHan er stort set ude af stand til at blive udmattet.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoAHan har en stærk vrede mod Nailaa slægten.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoAHan tager alt med et smil på læben, så længe han kan.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoADet værste han kan forestille sig, er at blive gjort til slave igen.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 3wMtOoADet bedste han kan forestille sig, er at blive accepteret af slægterne.

I bund og grund dækker det over Aethel de 8 punkter ovenover, selvfølgelig er der mere, detaljer der kan fortælles og så er han en ny karakter og skabt med henblik på at han skal formes gennem spillet hvilket derfor også betyder at han ikke er så detaljeret endnu.
Jeg har derimod et håb eller en plan om at vi sammen kan gøre ham spændende.

Det betyder ikke at jeg ingen ideer har, men jeg har ingen store planer. De jeg har er kortsigtede og omhandler hvad der sker i verdenen lige nu og her, og hvordan jeg tænker han måske kan bruges der.

"Plot" ideer.
Det simple

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Itt7X4JVenner/Veninder
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Itt7X4JFjender
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Itt7X4JFlirts/eskapader
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Itt7X4JTidligere slaver
Det lidt mere komplekse

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 0Dhv8sDNogen som ønsker at gøre ham til slave igen.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 0Dhv8sDNogen som ønsker at udnytte ham for hans ekstreme stamina, sandsynligvis lig med noget alla slave.
Simple man Searching [Aethels emnesøgning] 0Dhv8sDNogen som vil presse/snyde/overtale ham ind i den kommende krig, muligvis fordi de mener at hans to evner kunne gøre ham værdifuld som soldat.
Ja dette er desvære alt hvad jeg lige har på stående fod, håber da at der er nogen der sidder og tænker at de kan passe ind på noget af det der, eller nogen der sidder og tænker at de mangler nogen til en ide, og tænker at Aethel faktisk kan passe ind trods hans grimme øjne.

Håber at høre jer, og skriv endeligt selv hvis i ikke føler at i har nogen ideer lige med det samme, måske vi kan finde ud af noget sammen. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Charles
Admin
Charles


Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen
Antal indlæg : 274
Reputation : 19
Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeMan Sep 11, 2017 5:11 pm

Nu søger jeg ikke flere emner, men jeg ville bare lige rose den flotte emneopstilling! Please teach me xD
Tilbage til toppen Go down
https://redhawk.danskforum.net
Lauritz

Lauritz


Antal indlæg : 67
Reputation : 0
Bosted : Springheat City

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 2:23 pm

Hej med dig!
Jeg tænker at de to godt kan gå hen og blive venner. Lauritz har selv skullet stå model til en masse lort fra verden, og stoler heller ikke på særlig mange. Hans slægt har ikke rigtigt gjort andet end at smide mere lort efter ham, men han er stadig loyal overfor dem.
- Tror at netop fordi begges fortid inderholder smerte, og lidelse, at de kan blive ret gode venner, og måske endda nok til at have hinandens rygge?
Tilbage til toppen Go down
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 2:35 pm

Lyder fedt! Very Happy

Spørgsmålet bliver nu bare hvordan skal de mødes? Aeth på nuværende tidspunkt er ikke ret meget udenfor Thunderville, han arbejder nær 24 timer i døgnet på at gøre hvad han kan for at få byen på benene igen. xD

Så hvis de skal mødes skal det helst være i thunderville, og ellers så skal vi nok lige tænke lidt over hvad der kan få Aeth ud af byen, måske bare for en stund. Smile
Tilbage til toppen Go down
Lauritz

Lauritz


Antal indlæg : 67
Reputation : 0
Bosted : Springheat City

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 2:38 pm

Well, han er i gang med at genopbygge den by som Lauritz' slægt har smadret, og som de har smadret med de våben som Lauritz har skabt xD så.. mon ikke han kigger forbi for at se hvad fuck han har været med til at smadre? Razz Kunne han i hvert fald godt finde på!
Tilbage til toppen Go down
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 3:50 pm

Cool cool jamen så kan han nemt støde i Aethel på alle tider af døgnet slæbende på et eller andet. Razz

Tænker at Lau måske kommer fof at tjekke byen om natten og bliver set af Aeth?
Tilbage til toppen Go down
Lauritz

Lauritz


Antal indlæg : 67
Reputation : 0
Bosted : Springheat City

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 3:56 pm

Klart en mulighed! Og slet ikke usandsynligt x3 han kommer næppe valsende ind i dagtimerne xD
Tilbage til toppen Go down
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 4:19 pm

Nej det er det jeg tænker, hvis folk ser han er fra Oikans så vil de nok ikke være okay med det! xD

Kan dog heller ikke love at Aethel ikke er lidt mistroisk i første omgang/sur. Smile
Tilbage til toppen Go down
Lauritz

Lauritz


Antal indlæg : 67
Reputation : 0
Bosted : Springheat City

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 4:19 pm

Har han trods alt grund til :b så det er i orden x3
Tilbage til toppen Go down
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 5:00 pm

Nå men jeg tænker at det nok egentligt er smartest hvis du starter? Så kan du lige som forklarer hvordan Lau kommer gående/snigende/what-ever og så kan jeg i mit svar lade Aeth spotte ham, eller noget i den stil? Smile
Tilbage til toppen Go down
Lauritz

Lauritz


Antal indlæg : 67
Reputation : 0
Bosted : Springheat City

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 5:04 pm

Helt klart! Jeg opretter, og tagger dig i tråden! x3 skal bare lige høre først, dansk eller engelsk tale? x3
Tilbage til toppen Go down
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 7:01 pm

Det er mig helt lige meget vælg den du foretrækker!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Simple man Searching [Aethels emnesøgning]   Simple man Searching [Aethels emnesøgning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Simple man Searching [Aethels emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: