Emne: Emnesøgning, yay! <3 Tors Aug 17, 2017 3:01 pm
Emnesøgning
Malou Moreau Blake
Fulde navn: Malou Moreau Blake Kælenavne: Lou Alder: 17 år Slægt: Crawford Seksuelle Orientering: Endnu ikke vidende Status: Single Køn: Ung kvinde/Pige Født: Ukendt Bor: Pt intet sted Beskæftigelse: Forsøger at leve? Fødselsdag: 3 September Dyr: Ingen hidtil
Personlighed
“ The best things in life are unseen. That’s why we close our eyes when we kiss, laugh and dream ”
Styrker: - Malou har styrken, samt svagheden til at tilgive folk utroligt hurtigt. Hun er ikke et menneske der lader sig gå på af dårlige tidspunkter i livet. Hun er yderst god til at tage imod komplimenter, hvilket kan være en styrke, når hun tager tingene til sig. Hun er yderst god til at forbedre sig i de fleste ting. Hun er god bogligt og skriftligt. Hun er generelt en intelligent pige, hvilket er en yderst stor styrke i hendes tilfælde.
Svaghed: - En svaghed til at kunne gøre andre ondt. Tanken om at yde andre de onde i hendes liv, er intet hun selv kan gøre. Ja, måske ønsker hun det inderst inde, men det er intet hun gør. En anden svaghed er hendes hjerte til at give mennesker det de har brug for, selv om hun ikke har noget selv. Malou kan ikke døje synet af folk uden et hjem eller noget, derfor yder hun alle de kræfter hun har på at gøre det bedre for dem, før sig selv.
Hvad søger jeg til Malou?: - Alt i mellem himmel og jord! Kom med ideer og jeg er frisk på stort set alt!
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Der ud over, vil jeg også gerne sætte Lucius til rådighed.
Her er lidt om ham:
William Lucius Vincent Augustus Alexander Adara
“ You can do anything, but not everything ”
Full Name: William Lucius Adara Birth Name: William Lucius Vincent Augustus Alexander Adara Nicknames: Willy, Will, Luc ~ Age: 25 Years Race: Adara Ability: Another me Sexual Orientation: Biseksuel - Most boys Status: Single Gender: Young Man Born: Amber Eye Living: Arabis - An big Mansion Employment: He is leader ~ Birthday: 1 January Animals: Cat - Silas
Personality
“ You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else ”
- Som en leder er han målfast og stærk i sine holdninger. Han er en person der ikke lader sig slå ud, af andre kritiske holdninger, det ud over er han yderst loyal overfor sine med mennesker. Han har intet imod de andre slægter, dog er den eneste han hader hidtil, Charles Redwood.
Hvad søger jeg til ham?: - Samme som Malou, alt i mellem himmel og jord.
Raven
Antal indlæg : 39 Reputation : 1 Bosted : Middle Bridge District ~ Hvor hun har sin egen smedje.
Emne: Sv: Emnesøgning, yay! <3 Ons Aug 23, 2017 8:42 am
jeg vil gerne sætte Raven til rådighed jeg er med på det hele
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Emne: Sv: Emnesøgning, yay! <3 Ons Aug 23, 2017 10:31 am
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …