Mangler du mere familie? XD Ellers tænker jeg at Arthan måske kunne være en onkel? Eller en noget ældre storebror?
Lauritz
Antal indlæg : 67 Reputation : 0 Bosted : Springheat City
Emne: Sv: Plottråd! Fre Sep 15, 2017 4:43 pm
Yes, jeg mangler alt! xD og både onkel og storebror kan lade sig gøre! Måske mere end onkel end en storebror? Deres navne passer nemlig ikke sammen xD Måske en onkel fra morens side? x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Man Sep 18, 2017 2:10 pm
Altså efternavnet kan der nemt ændres på, hvis du foretrækker en storebror frem for en onkel
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Man Sep 18, 2017 2:16 pm
Emne, laver du eller skal jeg lave ?
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Man Sep 18, 2017 8:06 pm
Arthan - tror onkel passer bedst, medmindre du kan finde på en grund til at Arthan ikke har været der til at blive oplært i våbenproduktion :b Lauritz har nemlig ikke haft søskende og al familiens viden og lærdom om våbenproduktion er gået videre til ham ^^
Luciana - du må meget gerne starte et emne! :'D
Liam
Antal indlæg : 6 Reputation : 0 Bosted : Intet fast, render gaden tynd i Springheat City
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 19, 2017 11:55 pm
Altså jeg ved ikke helt præcis, men jeg vil gerne melde mig, hvis det er at vi kunne finde ud af nogen i fælles skab, kunne være awesome :3 Men kun måske være noget familie? siden Liam's far ikke ligefrem holde sig til hans mor osv o.o men ellers har jeg ikke det vilde og komme med som sådan.
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 26, 2017 11:19 am
- Måske noget fætter? De kan jo sagtens være familie, eventuelt voksede op sammen hvor Lauritz har taget sig af sin 5 år yngre fætter?
Liam
Antal indlæg : 6 Reputation : 0 Bosted : Intet fast, render gaden tynd i Springheat City
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …