Antal indlæg : 67 Reputation : 0 Bosted : Springheat City
Emne: Plottråd! Lør Apr 08, 2017 12:33 am
Hej! Så har jeg omsider fået lavet min karakter og er allerede i gang med at spille! Søger dog både flere plots og relationer til ham. Nogen fra hans fortid som eksempelvis. fangevogtere, underviser, teknikere og lignende. Søger dog også nogen som han kender nu her igennem sit nuværende arbejde, dette vil primært være folk fra hans egen slægt, men er åben for alt!
Andre søgninger: - Fjender - Venner - Stalker - Eks'er, tidligere flammes, one nigthers - Hans første kys/forhold - Fjerne familiemedlemmer - Fremtidig love-ish
Så, skriv endelig! Og kom gerne med input frem for klassikeren med 'jeg stiller min karakter til rådighed' - det andet er bare sjovere! Desuden, jeg elsker drama, so.. bring it!
Sidst rettet af Lauritz Tirs Sep 12, 2017 1:16 pm, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Lør Apr 08, 2017 12:42 am
I'm in let the Oikans rise!
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Lør Apr 08, 2017 12:48 am
Awesome! Kan ikke lige se hvad Angel arbejder med, men tænker - med fokus på hendes evne - at det kunne være fedt hvis hun har healet ham, i tidernes morgen? Hun er ret ung, og jeg tænker hun godt kunne have fundet ham bevidstløs et eller andet sted og kinda.. reddet hans liv?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Lør Apr 08, 2017 9:27 pm
Hun er rigmandsdatter... så hun arbejder ikke rigtig - men vil sikkert gerne hjælpe ham hvis hun så ham besvimet xD
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Lør Apr 08, 2017 9:38 pm
Tænker det nok ligger ti år tilbage, så hun var nok ikke andet end et barn der, der var en tur i byen og finder en bevidstløs mand i en gyde der er ved at forbløde ihjel or something?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Søn Apr 09, 2017 8:02 am
Sure c:
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Søn Apr 09, 2017 1:00 pm
Fedt! Han har nok været meget taknemlig og prøvede at vise sin taknemlighed ved at beskytte hende når han kunne komme til det.. er det noget du tror hun ville have ladet ham gøre?
Sidst rettet af Lauritz Man Apr 10, 2017 7:30 pm, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Man Apr 10, 2017 8:29 am
Kunne det sagtens
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Man Apr 10, 2017 7:30 pm
Awesome! ^^
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 1:17 pm
Update - jeg vil gerne i gang med Lauritz igen, så skriv endelig eller send en PM!
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 2:26 pm
Nu er Alex jo ikke en Oikan, men mon ikke man kan finde ud af noget alligevel? Jeg er frisk på det meste, men skal nok have lidt mere information om karakteren, før jeg kan komme på nogle brugbare idéer xD
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 2:34 pm
Jeg er frisk på at plotte! - Laurtiz stammer fra en familie der bare har skabt våben for slægten siden tidernes morgen! Viden om våben blev leveret fra far til søn, og intet er derfor nedskrevet. Redwood har prøvet at sætte kløerne i ham for at udnytte hans viden og skabe det ultimative våben, men det er endnu ikke lykkedes dem. Så.. som krigsegeneral for Redwood, er søde Alexei en farlig fyr for Lauritz xD men.. det kan jo skabe en masse sjovt spil!
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 2:45 pm
Jamen, så burde der jo helt klart være et plot gemt deri! xD Alexei elsker at være en farlig fyr ;-)
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 3:09 pm
Haha xD well, så er spørgsmålet om Alexei selv har været med til at ønske at sætte fingrene i Lauritz? I så fald, kunne de støde ind i hinanden, og Alexei kunne prøve at lokke ham/tvinge ham med? x3
Alexei
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 5:25 pm
Det har han nok, specielt nu hvor The Oikans har erklæret krig imod The Redwoods - så vil krigsgeneralen nok hjertens gerne finde ud af hvor gode våben disse har adgang til osv. ;-) Og ja, det kunne være meget muligt xD
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 7:16 pm
Damn! Upsi xD har allerede mega ondt af Lauritz xD
Alexei
Emne: Sv: Plottråd! Tirs Sep 12, 2017 11:48 pm
Det kan jeg sgu godt forstå xD Skal vi så lave et emne, hvor de støder ind i hinanden? ;-)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 3:44 pm
Har en ide til en relation/ plot, hvis du kunne være interreseret.
Da Luciana er tideligere slave, har de måske stødt på hinanden før, under hans fangeskab? Og så videre derfra har de måske mødtes igen, da hun arbejder som mildt sagt prostitueret hvor han kommer for et one night stand? Hvor de ikke rigtig kan sætte fingere på hvor de har mødtes før?
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 5:16 pm
Alexei: Det synes jeg vi skal!
Luciana: Det er helt klart en mulighed! At de mødtes i fangeskab og genser hinanden nu fordi han søger kvindeligt selskab. Vi kunne gøre det mere spændende ved at sige at han var anderledes i fangeskab end han er nu? Knap så selvsikker og rolig, og det måske er derfor hun ikke genkender ham?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 6:37 pm
Det lyder som en rigtig god ide!
Alexei
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 9:14 pm
Okay, vil du lave eller skal jeg? Og hvorhenne skal det finde sted? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 9:49 pm
Hvad med et fjern familiemedlem? Håkon er smed- mest smykkesmed- men det vil måske passe at de kunne været fætre. Så var der noget arbejdes relaterede imellem dem
Lauritz
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 11:18 pm
Luciana: Perfekt! Så har vi en aftale!
Alexei: Du må gerne lave en tråd! Bare vælg et sted, Lauritz dukker op alle vegne efterhånden xD
Håkon: Fætre lyder ikke så dårligt! Må advare om at jeg har snakket med Elena omkring noget familie også, bare du er informeret :b men tænker umiddelbart at de ikke var så tætte da de var yngre, kunne dog have ændret sig sidenhen. Og Lauritz er igen eftersøgt af Redwood x3
Alexei
Emne: Sv: Plottråd! Ons Sep 13, 2017 11:57 pm
Ja okay, det ser jeg lige på i morgen så, hvis jeg får tid xD
Lauritz
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …