Antal indlæg : 16 Reputation : 0 Bosted : Kingdom Street
Emne: Avacyns plot og realationer <3 Man Mar 06, 2017 9:33 pm
Heeey alle sammen. n_n
Jeg er blevet godkendt og det hele og leder efter nogle super Nice emner og emnepartnere XP
I skal være velkomne til at tjekke min profil ud <3 ellers sende mig en besked eller bare skrive her i tråden. Avacyn/Ral leder efter lidt af hvert, de er meget forskelige og vil være mega sjovt at emne med, da de er to vidt forskelige mennesker XD
Leder efter alt fra, venner, fjerner, fortids realtioner og måske en flirt eller to til Ral
Håber at høre fra jer <3
Helia
Antal indlæg : 169 Reputation : 4 Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with
Emne: Sv: Avacyns plot og realationer <3 Man Mar 06, 2017 10:36 pm
Jeg vil gerne emme
Avacyn
Emne: Sv: Avacyns plot og realationer <3 Tirs Mar 07, 2017 12:56 am
Yaaay <3 hvad tænker du i forhold til plot og så videre?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Avacyns plot og realationer <3 Tirs Mar 07, 2017 3:46 pm
Jeg melder mig gerne! Må dog indrømme at jeg lige pt ikke har nogen tanker til hvad et plot kunne være.
Avacyn
Emne: Sv: Avacyns plot og realationer <3 Tirs Mar 07, 2017 6:13 pm
Yaaay to Nice emner Det kan vi jo finde ud af
Avacyn
Emne: Sv: Avacyns plot og realationer <3 Tirs Mar 07, 2017 6:15 pm
Sender jer en pm i aften (når jeg har fri) <3 så kan vi aftale emner og plot
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …