(billeder indsættes og formatering ændres senere så det set lækz ud)
Nu har jeg altid haft lyst til at have et større emne hvor flere kunne være med. Det er både med til at bringe flere synsvinkler til plottet, samt at det også er mere spændende når man læser alle de forskellige og unikke skrivestile som i dejlige mennesker nu har <3
Så here goes:
Plottet: Min idé var ganske oplagt. En tilfangetaget gruppe af enten ens eller forskellige slægter, nok mest dem der bliver set ned på og dem der ligger nederst i hierakiet, men forestiller mig at alle kunne ende op som fanger.
Til fangerne:Forestil dig at din karakter har gået en tur i skoven, gået en tur på gaden eller noget så simpelt som at have været i sit eget hjem. Pludselig er der dukket en fremmed op og før karakteren ved af det, er han/hun taget til fange. Han/hun vågner op i en afsides skov i et kæmpe bur hvor personen bliver budt af andre ansigter. Der går op for karakteren at kidnapningen er sket for mange flere og det er op til dem at finde ud af om der er en vej ud. Efter et grundigt tjek på hver kant og tremme af buret, kommer følelsen af håbløshed - Buret er sikret fra top til tå. Det er nogle rigmænd/kvinder som står bag. Og deres syge agenda er atter ukendt.
Hvad der skal ske for disse fanger er op til dem der så bliver tilfangetagerne. Regner med at folk der melder sig til denne post allerede nogen lunde har en idé om hvilken vej de vil have plottet skal gå.
Tilfangetagerne:Din karakter er måske en rigmand/kvinde eller person af status. Det søde liv har fået en bitter smag og en følelse af tomhed har bredt sig på det seneste. Alt hvad virkede til at være godt, er pludselig kedeligt og din karakter har fundet sin tilværelse til at være klemt. En dag har din karakter mødt en ven eller social bekendt som har talt om kidnapningen af pøblen. I starten kunne det have lydt morbidt, og endda utænkeligt! Eller det kunne have lydt som det din karakter lige havde brug for. Han/hun har måske tænkt over det længe, ladet tomhedsfølelsen rigtig gnave sig gennem skindet, skabt en trang til at prøve det. Så han/hun fandt bekendte med samme følelse, eller en ven de kender, som ville kunne gennemføre sådan en synd. Uden at gå for meget ind i at vælge, har han/hun fået nogle (under betaling) til at vælge tilfældige. Dagen kommer og din karakter er mere end klar til at opleve denne interessante (eller alt for kendte) oplevelse.
Der er ikke rigtig nogle krav til fangerne men der er få krav (Eller retningslinjer for at undgå at emnet går dødt med det samme) til dem der holder dem fanget:
- Helst have en form for rigdom eller status, realistisk set ville en fattig også kunne tage nogle til fange men det er mest oplagt at det er rige mennesker der keder sig.
- Alle kan ikke være blødsødne. Der skal være nogen som vil kunne tage styringen hvis deres egne begynder at ville falde fra.
- Ellers er der frie tøjler. Lad fantasien slå sig løs!
Som sagt kan emnet ende på alle måder.
)
Men jeg vil også gerne have noget på det rene. Hvis man melder sig til sådan et emne, ligger der meget ansvar. Det er vigtigt at melde klart og hurtigt hvis man ikke kan svare. Jeg vil helst ikke ende op som en sur sinke (kan ikke huske om det er et ord, hæ) som skal prikke til alle og minde dem om at det er deres tur. Det skal helst være sådan at folk selv har lyst til at deltage og er ivrige på at komme igang med at taste! Det skal jo være sjovt og motiverende at have flere med (<33)
Rollelisten (Bliver opdateret):
Fanger:
@BrandonRigmænd/kvinder (behøver ikke være rige):
Håber selvfølgelig at folk vil være med <333