Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]
2 deltagere
Forfatter
Besked
Charles Admin
Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Ons Feb 15, 2017 8:02 pm
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins!
For blot nogle dage siden er The Griffins tidligere leder, Gilian, blevet erklæret forsvundet. Efter en udflugt med nogle af sine soldater under oplæring, opstod der et bagangreb. De få soldater, der var med Gilian blev fundet myrdet, men selve Gilian var ikke til at finde. De sidste par dage har befolkningen i The Griffins gået og håbet på, at deres leder ville komme igen, men da det ikke virker til at lade sig gøre, har de måtte træffe et valg – hvem skal den nye leder være? Dette valg blev truffet gennem demokrati, hvor befolkningen af Thunderville – og andre af The Griffins som kunne komme forbi til denne begivenhed – stemte på forskellige nominerede. Den person, som vandt med de fleste af stemmerne, var @Amoran W. Griffin . Amoran har i flere år været krigsgeneral for The Griffins, en stilling, som han har i tankerne at beholde selv med sin ekstra titel som leder af lynslægten. Dette fortæller han i et interview, han deltog i kort efter at blive udnævnt.
Hvad er dine tanker om folkets valg? - Jeg mener, at det tegner godt for vores fremtid. Der var - efter min mening - altid tale om manglende indsigt hos vores folk. De havde brug for en øjenåbner, så at sige. Gilians tragiske forsvinden er denne øjenåbner.
Hvad er dine planer med din nye titel? Hvad mener du kan forbedres efter Gilians styring? - Jeg har sagt dette til mig selv lige siden jeg tog min fars plads som general; En ny titel svarer ikke til et nyt menneske. Jeg har stadig de samme værdier som før i sinde, altså sikkerhed, suverænitet og aktiv deltagelse i magtspillet udenfor Thundervilles grænser, men førhen var det ikke muligt at få realiseret disse idéer på grund af Gilians manglende støtte. Nu lever vi dog i en ny tid.
Har du gjort dig nogle tanker om Gilians forsvinden? Har du nogle mistænkte og har I planer om at undersøge yderligere? - Lad mig sige det sådan her: Vi har intet spor. Absolut intet vink, intet. Der er tilmed heller ikke nogen begribelig årsag til, at nogen ville gøre dette. Det er næppe politisk motiveret, Gilians politik var alt for passiv til det. Der kan være tale om en personlig vendetta. For eftertiden mener jeg, at vi skal rette vores fokus mod et meget mere omfattende problem, altså vores klans krise.
Jeres klans krise? - Den kan ikke benægtes! Vi bliver overrumplet med slægtløse, vi har intet at sige hos de andre klaner, og vores økonomi har sjældent været værre. Vi skal hive fortidens hæder frem igen, og det kan ikke gøres uden blodsspild. De andre har taget så meget fra os - det er kun berettiget, at vi kræver noget tilbage.
Selvom Amoran vandt flerstemmigt, er det ikke alle der er trygge ved denne beslutning. Mange mistænker nemlig Amoran selv for at have stået bag bagangrebet på Gilian og aspiranterne, selvom der ikke er nogle direkte beviser, da han før har vist utilfredshed med Gilians måde at lede på. Amoran stillede også op til valget før, hvor Gilian fik lederrollen i stedet for, så dette mener folk kunne være hans motiv for at få ham væk eller myrdet. Udover dette frygter mange de principper, som Amoran har. Krigsgeneralen er modstander af slægtløse i Thunderville og har i tankerne om at gøre The Griffins hær mere aktiv i sine kommende år som leder. Dette er skræmmende for nogle men betryggende for andre. Der er i hvert fald tale om nogle drastiske ændringer i The Griffins.
//Efter lang tid er der endelig kommet et opslag på RHN - og flere er på vej. På grund af det nye lederskab i The Griffins kan en militær stilling som soldat og soldataspirant blive mere almindeligt for en Griffin at have. Hvis man er en Griffin, slægtløs, semislægt eller beboer i Thunderville kan man tage stilling til, hvad ens tanker om den nye leder og hans planer er. Man kan finde det betryggende og ønske at hjælpe militæret, eller man kan blive skræmt og muligvis protestere. Den nye leder af The Griffins, Amoran, er en bruger på siden som er meget interesseret i politisk spil. Derfor kan I endelig skrive til ham, hvis I mener, at I kan få noget interessant plot ud af hans nye stilling. Vi glæder os til at se, hvilket drama I kan hive ud af det her, og så kan I se frem til en ny RHN lige rundt om hjørnet! - Skriv endelig i kommentarerne hvad I synes om i dags opslag! I kan selv bestemme om det skal være in-game eller off-game men husk at fortælle hvis I gør det in-game så folk ikke tror, at det er jeres egentlig mening, hvis nu den er fornærmende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Ons Feb 15, 2017 8:06 pm
Dejligt med some world news <3 Amazing job as always <3
Amoran
Antal indlæg : 3 Reputation : 2 Bosted : Thunderville
Emne: Sv: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN] Ons Feb 15, 2017 8:18 pm
Amoran approves of this message.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]
Krigsgeneral bliver den nye leder af The Griffins! [RHN]
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …