Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 10:30 pm

Ja, okay, hejsa, jeg ved godt jeg lige har skrevet at jeg kommer til at være fraværende på ubestemt tid MEN! min kærlighed til det her univers er så stort at jeg simpelhent ikke kan give slip på det.

Så jeg er ved at skrive en bog. Ikke en rigtig "den her bog bliver udgivet"-bog, men en bog på Movellas (yes, sammen med alle bieber fics og 1D fics skrevet af naive 12-årige) Wattpad om det her univers. Mange af karaktererne er også med (jeg har ikke spurgt om lov, så jeg håber at det er okay alligevel, nu hvor det udelukkende er for the lols at jeg skriver). Mange af karaktererne har jeg også taget en hvis... kreativ frihed med... for ligesom at... kunne få et plot kørende. tehe det håber jeg er okay.

Jeg er kommet så langt med plottet i mit hoved, at jeg føler at jeg godt kan formå at publicere et kapitel i ny og næ (godt nok arbejder jeg stadig på det første kapitel, men det kommer snaaart- shhh - det er meget svært at begynde en historie ok??), og jeg tænkte at I sgu nok var interesseret i den ahahha

her er et link. Og I må da gerne like og følge bogen, hvis I nu lyster ahahha

Det var det, jeg håber at I vil læse med C:

Edit: Da Movellas har været en dum ged i meget lang tid for mig nu, er jeg flyttet over til Wattpad som jeg finder meget nemmere at navigere i Wink


Sidst rettet af Ria Tors Feb 14, 2019 3:01 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:42 pm

Spændende! :O

Jeg er glad for du finder universet som en inspiration og jeg håber da folk kan se det sjove i det xD
Det eneste triste er det ligner jeg skal oprette mig som bruger for at læse det? o.o
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:22 pm

Oh, det kan godt være at man SKAL oprettes som bruger for at læse....

Jeg har aldrig sådan, rigtig brugt siden, men har haft en bruger og læst andres bøger derinde siden jeg sådan var 12 eheh - så har aldrig selv haft dét problem :c
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTirs Mar 20, 2018 4:53 pm

Første kapitel er lagt op nu!
Tilbage til toppen Go down
Kassandra

Kassandra


Titel : Lederen af The Oikans højre hånd og næstkommanderende
Antal indlæg : 36
Reputation : 2
Bosted : Springheat City, Ildpaladset

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTirs Mar 20, 2018 10:04 pm

Det er simpelthen det fedeste nogensinde!! Jeg opfordrer alle til at klikke ind på linket og følge historien. Det er skrevet så smukt, man bliver virkelig hevet med helt fra starten af! Kæmpe ros til dig, Ria, det er virkelig sejt! <3
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 7:54 pm

Ej tusind tak Kass! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige ahah

Btw. hvis folk nu opretter en bruger så de kan læse historien, men ikke gider at tjekke hjemmesiden, kan jeg godt skrive herinde når jeg lægger et nyt kapitel ud? Er folk interesseret i dét?
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 8:01 pm

Jeg udskyder fornøjelsen lidt, da jeg har suuuuper travlt for tiden. Men overvejer at oprette et login blot for at læse den. Det lyder spændende! :3

Så umiddelbart tror jeg det kunne være en god lille reklame for din historie, hvis du gjorde folk den tjeneste at "bumpe" når der kommer noget nyt Smile
Tilbage til toppen Go down
Ama

Ama


Antal indlæg : 20
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City - En toværelses lejlighed - Ildpaladset - Et værelse

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTors Mar 22, 2018 6:15 pm

Måske kunne du også ligge historien op her, for dem som ikke ønsker at oprette en bruger. x3
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTors Mar 22, 2018 6:46 pm

Hmmm... jeg ved ikke om den bør høre til her? Altså, alle karaktererne er jo herfra(dog med ret meget kreativ frihed indover), så jeg ved ikke om det ville forvirre folk? Det kan jo godt ses på som værende "Det her er hvad jeg siger er det der sker" og folk kan blive stødt over dét? Dét vil jeg nemlig ikke have sker :c

Og oveni det med karaktererne, så er de jo ret anerledes fra de originale karakterer herfra... Jeg har jo ændret... ret meget. Det vil måske give et dårligt indtryk, eller noget?

Men jeg ser heller ikke det store problem i at oprette en bruger på hjemmesiden, for man behøver jo ikke at tjekke den, når jeg nu alligevel skriver herinde hvornår der er et nyt kapitel. Man logger jo bare ind når de ser der er noget nyt?

Jeg føler bare det er lidt... krænkende at lægge det op her for de personer hvis karakterer jeg har inkluderet i historien?

Det kan også være at jeg tænker alt for meget over det og det egentlig er fint ????
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTors Mar 22, 2018 7:42 pm

Jeg syntes det er fint at holde det adskilt. Det er jo ikke direkte noget med RH at gøre, selv om det er samme univers og lånte karakterer. På den måde undgår man også evt. forvirring, som @Ria siger, angående om 'det er sket' eller forvirring omkring karaktererne og des lige. Smile

Desuden - blot et gæt, jeg ved ikke hvor lang historien er eller bliver - tror jeg måske det også bliver for langt at lægge op. Folk der virkelig er interesseret skal nok oprette sig og læse den eller evt. dele en låne-bruger eller hvad man nu kan finde på.

@Ria, hvis tvivlen angående karaktererne er generel, kan du jo altid prøve at sende de involverede en PM og gøre dem klart at du ikke bruger deres karakter for at misbruge dem, og evt. sikre at de er okay med det?
Jeg er ret sikker på Charles absolut intet problem har med det og hvis min karakter bliver nyttig før eller siden, har jeg heller ikke. Smile
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeOns Feb 06, 2019 12:01 pm

SÅ! Lægger der endnu et kapitel til Historien om Redhawk! Jeg undskylder for ventetiden, men der foregik lige pludselig rigtig mange ting i mit liv c:
Tilbage til toppen Go down
Ria

Ria


Antal indlæg : 63
Reputation : 2
Bosted : The Dark Daphne Forest

~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitimeTors Feb 14, 2019 3:12 pm

Vil lige give en update om at jeg har rykket historien over på Wattpad (link i originale post er opdateret) da Movellas var begyndt at være ret dum
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Empty
IndlægEmne: Sv: ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever   ~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
~ Historien om Redhawk ~ //Reklame eller whatever
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Newworld - Reklame
» Ruled by blood - Reklame
» Athena Akademiet - Reklame
» Middle Earth - Reklame!
» Etermia - A World Divided - Reklame

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Hyggehjørnet-
Gå til: