Antal indlæg : 10 Reputation : 0 Bosted : Opal Beam District - Redhawk City
Emne: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Fre Mar 09, 2018 2:06 am
Hey Folkens
Så har været en del fraværende så kommer frisk frem og smider denne ting som vi alle kalder for en wait for it!.....Søgning
Hold nu helt fast i jeres hatte og hvad der nu ikke skal flyve af xD
Så nu vil jeg bare sige jeg søger sådan set alt hvad der endeligt er muligt og søge udover død over min karaktere ja i hørte jo så lige rigtigt her har jo mere end en så linker dem lige under her så i kan tjekke dem ud
Liam Hayley og så den sidste som er? kan i gætte det?
Men jeg kunne sagtens sætte mig til at skrive en lang liste eller måske ikke lang men en liste, dog et er det sent i det jeg skriver denne her søgning og jeg burde sove lol
Så vil sige "Hit me with your best SHOT!" også tager vi den derfra Som sagt oppe i toppen af indlægget her søger "ALT" bare ikke død
Tror det var alt, kan ikke vente til at se hvad i kommer op med hehe :p
This Crazy P.....ehmm I mean Innocent person is back!
Peace V_(^.^)_V
Margnus
Antal indlæg : 33 Reputation : 0 Bosted : Thunderville
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Fre Mar 09, 2018 2:04 pm
Jeg er frisk Så må du selv vælge hvem af dine karaktere du mener kunne have det mest interresante møde med Margnus
Jessica
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Fre Mar 09, 2018 8:30 pm
Hmmm okay jeg vælger karakteren men så laver du emnet deal?
Men jeg vil sige Jessica
Mere så jeg faktisk kan komme ordenligt i gang med hende
Margnus
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Fre Mar 09, 2018 9:34 pm
Deal
Super, hvor skal det være henne? Et tilfældigt første møde eller skal vi havet et plot med ind over?
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Mar 10, 2018 10:41 am
Welcome back!
Jeg kan ikke huske om min karakter har mødt nogle af dine...-.-' Men! Jeg er så klar på at emne
Jessica
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Mar 10, 2018 3:03 pm
@Margnus : altså det kunne være i et af de to sted hvor de bor eller et helt tredje sted, og det kan da godt være et tilfældigt møde medmindre du har en ide oppe i ærmet :p
@Zachariah : jeg mener ikke at vi har emnet :3 men jeg ved ikke hvem af dem du helst vil møde :3 så det kunne vi jo starte med og finde ud af også gå derfra
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Mar 10, 2018 3:58 pm
Well. Jeg kan ikke rigtig se at Jessica eller Liam beskæftiger sig med noget specifikt, så jeg ved ikke om der er noget at gå efter der. Ellers er der på Hayley. Men jeg ved ikke hvem du foretrækker at få i spil? xD
Zach er mange steder. Han rejser meget, så jeg vil mene der er god mulighed for at han løber ind i enten den ene eller den anden. Har nogle af dem nogle politisk position eller noget de gerne vil opnå? xD
Margnus
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Mar 10, 2018 5:02 pm
Well, i og med at jeg er ved at skulle være undercover Redwood, så kunne jeg måske begynde at arbejde på min "Redwood " identitet og støde på dig?
Jessica
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Mar 10, 2018 11:45 pm
@Margnus :det kunne vi da godt sige at han støder ind i Jessica :3
@Zachariah :altså når du siger politisk position, hvad mener du helt præcis? tror der lidt her på siden jeg har glemt mens jeg har været fraværende xD men vil nok sige at jeg vil ha Jessica i gang
Zachariah
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Søn Mar 11, 2018 12:53 pm
Om nogle af dine karakterer er aktive politisk. Om de prøver at opnå noget, være en del af noget eller allerede er midt i noget. For at opnå status, magt, materielle goder and what not xD Men jeg ved ikke helt...Om vi kan finde på en måde at få dem til at mødes then? Noget der ikke bare er tilfældigt, for de emner ender hurtigt i en eller anden kedelig ende xD
Jessica
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Apr 21, 2018 3:25 pm
Altså politisk set, så vil jeg sige at sådan en som Jessica hellere vil lave rav i den som den rebel hun er, dog skulle hun måske prøve på at opnå et eller andet jeg ved bare ikke hvad det lige skulle være. Og mener ikke de andre to er sådan aktive politisk, Hayley er smed for den slægt hun er i og Liam tja han er ikke ligefrem noget udover hjemløs xD
ps: underskylder for mit meget forsinket svar der kom lige noget tam tam op som jeg skulle tage mig af ^^
Zachariah
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Apr 28, 2018 1:33 pm
Så nok ikke noget politisk. Vi kan også tage et tilfældigt emne og se hvor vi ender xD Jeg ved ikke om jeg gentager mig selv, men var der en af dem du foretrak at få i spil? Og evt. hvor denne vedkommende er henne? xD
Jessica
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Apr 28, 2018 3:14 pm
Jessica var den jeg helst vil ha i gang ^^
Zachariah
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Apr 28, 2018 3:51 pm
Okay. Jamen hvis du stadig er frisk altså? Hvor skal det være, hvem opretter?
Jessica
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!! Lør Apr 28, 2018 4:13 pm
altså Opal Beam District er hvor området hun bor i så ved ikke om det kan gå? ellers er jeg med på hvor som helst :p og kunne jeg lokke dig til a lave
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: What to put here hmmm oh right !!Søgning!!
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …