Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Halloween update! Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Halloween update! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Halloween update! Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Halloween update! Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Halloween update! Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Halloween update! Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Halloween update! Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Halloween update! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Halloween update! Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Halloween update!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Halloween update! Empty
IndlægEmne: Halloween update!   Halloween update! Icon_minitimeTirs Okt 31, 2017 8:02 am

Hejsa kære brugere!

Dette er lige en halloween-update! Smile

Jeg har nogle få punkter at gøre jeg klogere på:

Charles:
Charles er inaktiv, som nogle af jer nok har opdaget. Det er helt okay, han kommer tilbage når han kan, men derfor har jeg magten imens x)
Det betyder at det vil være langt hurtigere for jer, at skrive til mig, angående ansøgninger, spørgsmål, FC og meget mere!
Tak for forståelsen Smile

Brugergodkendelse:
Jeg er selvfølgelig heller ikke på hele tiden og er ikke så god til bare at kigge på alle sidens brugere hele tiden. Derfor vil det være mig en stor hjælp, hvis de brugere der blot venter på godkendelse, sender mig en PM. Jeg skal selvfølgelig nok prøve at holde øje og læse jeres profiler inden....Men tager det for lang tid og venter I bare, så skriv endelig til mig, tak! Smile

Redhawk news:
Charles er den der har absolut MEST styr på slægternes interne kampe og alliancer. Jeg har fået en lille liste af afventende nyheder, men jeg frygter det kræver jeg skal læse lange emner igennem...
Måske tager jeg kontakt til nogle af jer, for at få den "korte" historie. Ellers så husk at kontakte en admin, når I laver noget spil, der er politisk interessant! Fortæl mig alle jeres små hemmeligheder, så RHN får lidt til sidebenene! Smile

Halloween:
Jeg ville gerne have lavet en masse, små seje ting til jer. Jeg var i gang med en interactive story, i RH univers, med en historie der kan skabe ekstra lore til dette univers. Med Charles' godkendelse og hjælp, selvfølgelig. Men da jeg først gik i gang, blev historien hele tiden længere og længere og længere...
Kombiner det med min perfektionisme og læg to og to sammen: Historien er langt fra færdig!
Desværre. Måske får i den senere, trods det ikke er halloween, og ellers har i en grund til at blive hængende til næste år! Wink

Der er også kommet lidt pynt op: Bemærket græskarret endnu? Eller edderkoppen ude i siden?
Der er også en in-game "halloween"-fest. Her er der et fællesemne, men det er tilladt at holde sine egne små feste-emner ved siden af. Det er vores skønne @Lucius der står bag det arrangement! Smile
Festen foregår i Adaris.

Jul og den nærmeste fremtid:

Nogle af jer sukker nok trist (og så er der dem, som mig, der venter utålmodigt), som julen allerede bliver nævnt. Men som administrator og med en lyst til at holde siden til årets sæsoner, bliver man nød til at tænke over det en smule tidligt. Jeg vil rigtig gerne lave et eller andet for jer, men jeg ved ikke helt hvad endnu. Har I nogle ideer eller ønsker, så kom med dem!

Angående den nærmeste fremtid:
- I november måned har jeg nogle perioder, hvor jeg heller ikke er her. F.eks. 21-28 november, hvor jeg er på rejse til Cypern, eller de 3-4 dage bag efter (op til og med 1 december) fordi jeg skal flytte og have eksamen i de dage. Jeg ved heller ikke om vi faktisk får net lige med det samme, men det håber jeg på!
Hvad angår disse tidspunkter må I prøve at hjælpe hinanden lidt og ellers væbne jer med tålmodighed, for jeg besvarer jer så snart jeg er hjemme igen! Smile


Glædelig halloween!

Alle henvendelser, spørgsmål, ideer, ris, ros og meget meget mere kan altid henvendes enten i tråden her, eller på min PM! Smile
Tak for forståelsen!

Med gyselige hilsner:
- Jeres Zach
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Halloween update! Empty
IndlægEmne: Sv: Halloween update!   Halloween update! Icon_minitimeTors Nov 02, 2017 8:01 pm

Kongen er fraværende?... Al magten til de slægtløse! xD

Jeg synes, at du har gjort et VIRKELIG fint arbejde med græskaret og pynten på siden! Jeg blev vildt overrasket da jeg loggede på her i dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Halloween update!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Adminnyheder-
Gå til: