Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)

Go down 
+3
Audra
Zachariah
Lucius
7 deltagere
ForfatterBesked
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeTirs Okt 24, 2017 3:29 pm

Adara leder inviterer til Lysfest!

Borgere fra alle dele af landet - gamle som unge, og gyldne som blå - inviteres hermed til Adaris i anledning af årets lysfest.

Bring dit fineste sæt, mest formidable udklædning, vildeste masker og bedste humør. Festen vil tage sted fra solnedgang til solopgang på selve lysdagen (D. 31). Mad og vin vil ikke mangle, og nyd endda æren af mødet med selveste William Lucius Adara der personligt vil stå for festlighederne!


OOC:

En lysfest er basc, vores nutids halloween. Vi klæder os ud som det mest skræmmende vi kan og fester!

Der vil blive lavet et festemne, hvor at folk kan deltage - Hvis i ønsker at deltage, så kan i skrive i tråden her, at i ønsker at deltage self.
- Ud over det, kan i selvfølgelig også selv oprette individielle emner,
på tidspunktet med lysfesten.

- Der vil samtidigt være en konkurrence kørerne, hvor at man med bedste udklædning kan vinde en dag i Lucius hjem.

Ønsker i mere viden på dette, så spørg endelig!  
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeOns Okt 25, 2017 8:54 am

Zach vil nok gerne møde op, selv om han måske...Vil undgå Lucius og Hydra lidt xD
Tilbage til toppen Go down
Audra

Audra


Titel : Højre hånd for lederen af The Griffins
Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Thunderville, of course

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 12:12 am

Altså, Audra vil bestemt være der!
Men jeg er lidt forvirret over informationerne, der er blevet givet. Min første tanke var noget maskebal, men det er måske snarere en udklædningsfest? I så fald, skal man jo nok huske på, at man nok ikke rigtig kan klæde sig ud som filmfigurer eller lignende, da denne verden næppe har vores verdens litteratur og film.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 2:55 pm

Det er udklædningsfest, samtidigt med maskebal. Altså du har en maskepå, sammen med din udklædning.

Jeg håbede da på folk, tænkte sig nok til at de godt vidste der var ting de ikke kunne klæde sig ud som.
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 3:59 pm

Elena deltager nok In game, men jeg ved ikke hvor meget jeg deltager i selve fællesemnet (er ret dårlig til, når mange ting foregår på samme tid) Smile <3 Men god ide!
Tilbage til toppen Go down
Alexei

Alexei


Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods
Antal indlæg : 219
Reputation : 2
Bosted : Amber Eye District, Redhawk City

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 7:05 pm

Alexei deltager også, men tror nu altså det bliver noget udfordrende at finde en masse kostumer der kunne eksistere i Redhawk-universet. Det bliver nok reduceret til objekter, møbler og lignende hahaha :-O
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 8:16 pm

- Jeg vil gøre opmærksom på at vi jo har diverse monstre i dette univers, man kan klæde sig ud som. Der ud over kan der jo sagtens eksisterer diverse vandrerhistorier om andre væsner/monstre/forfærdelige folk, ud over at der jo også i denne verden findes gyserhistorier Smile
Tilbage til toppen Go down
Alexei

Alexei


Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods
Antal indlæg : 219
Reputation : 2
Bosted : Amber Eye District, Redhawk City

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 8:46 pm

Right, der er selvfølgelig spøgelser og sådan, men med hensyn til vandrerhistorier, er man så velkommen til bare at finde på noget? ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Okt 27, 2017 9:00 pm

Det tænker jeg, ja. Så længe de tilpasses vores verden. Vandrerhistorier er dynamiske og varierer fra sted til sted, eller fra person til person Smile
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeLør Okt 28, 2017 12:18 am

Jeg tænker også, at folk potentielt kunne lade sig inspirere af naturen? Fugle måske? Mus? Med masker, fancy farver og lidt fantasi så er intet umuligt :3
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeLør Okt 28, 2017 7:45 am

Ja, fantastisk ide! Det "amerikanske" halloween er jo også fuld af mange forskellige udklædninger, ikke kun de skræmmende! Smile
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeLør Okt 28, 2017 9:35 pm

Flere som ønsker at være med?

Indtil videre er det;
Lucius
Zachariah
Audra
Elena
Alexei

- Husk, det først starter den 31!
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeTors Nov 02, 2017 4:21 pm

Vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg har haft ret travlt med studiet denne uge, så jeg ved ikke hvornår, og om jeg deltager i fællesemnet! <'3 Nu nævnte jeg også tidligere, at jeg nok ikke deltager meget i det (kun in-game), da jeg ikke er særlig god til at finde overskud til fællesemner. Men hvis nogen vil tage sideemner, skal jeg nok være mere frisk!
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeTors Nov 02, 2017 10:42 pm

Sorry I'm late! Men emnet er klar til den næste xD
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeLør Nov 04, 2017 7:03 pm

Det er selvfølgelig tilladt, at hvis personen ikke svarer, som skal svarer, ikke svarer inden for en uge, er det tilladt at springe over, Smile
Tilbage til toppen Go down
Madeline

Madeline


Antal indlæg : 41
Reputation : 1
Bosted : Amber Eye District

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeLør Nov 04, 2017 7:41 pm

Er det stadig muligt at springe på ahah??
Tilbage til toppen Go down
Alexei

Alexei


Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods
Antal indlæg : 219
Reputation : 2
Bosted : Amber Eye District, Redhawk City

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 12:50 am

Jeg tænker da sagtens, at du kan springe ind, hvis du vil, Madeline ^^
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 7:33 am

Ja da! Smile

Hvis du mangler en åbning, kan se listen er "startet forfra", så når det er min tur, kan du bare hoppe ind foran mig?
Tilbage til toppen Go down
Madeline

Madeline


Antal indlæg : 41
Reputation : 1
Bosted : Amber Eye District

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 11:34 am

Fedt!
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 1:42 pm

Selvfølgelig kan du springe ind! Jeg kan da lige slettet mit oplæg og så kan du svarer!
Tilbage til toppen Go down
Madeline

Madeline


Antal indlæg : 41
Reputation : 1
Bosted : Amber Eye District

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 1:45 pm

EJ du behøver da ikke at slette dit oplæg! Jeg kan bare hoppe ind lidt senere, Madeline kan bare komme lidt for sent C:
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 8:10 pm

Mit indlæg er alligevel eledigt xD
Tilbage til toppen Go down
Madeline

Madeline


Antal indlæg : 41
Reputation : 1
Bosted : Amber Eye District

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeSøn Nov 05, 2017 8:31 pm

Nå okay ahah
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitimeFre Nov 24, 2017 10:19 am

Hvis folk ikke svarer i længere tid, er folk velkommen til at springe personen over!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Empty
IndlægEmne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)   Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forfejlet møde mellem Adara-leder og Oikans Højre Hånd skaber splid! [RHN]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Hyggehjørnet-
Gå til: