Borgere fra alle dele af landet - gamle som unge, og gyldne som blå - inviteres hermed til Adaris i anledning af årets lysfest.
Bring dit fineste sæt, mest formidable udklædning, vildeste masker og bedste humør. Festen vil tage sted fra solnedgang til solopgang på selve lysdagen (D. 31). Mad og vin vil ikke mangle, og nyd endda æren af mødet med selveste William Lucius Adara der personligt vil stå for festlighederne!
OOC:
En lysfest er basc, vores nutids halloween. Vi klæder os ud som det mest skræmmende vi kan og fester!
Der vil blive lavet et festemne, hvor at folk kan deltage - Hvis i ønsker at deltage, så kan i skrive i tråden her, at i ønsker at deltage self. - Ud over det, kan i selvfølgelig også selv oprette individielle emner, på tidspunktet med lysfesten.
- Der vil samtidigt være en konkurrence kørerne, hvor at man med bedste udklædning kan vinde en dag i Lucius hjem.
Ønsker i mere viden på dette, så spørg endelig!
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Ons Okt 25, 2017 8:54 am
Zach vil nok gerne møde op, selv om han måske...Vil undgå Lucius og Hydra lidt xD
Audra
Titel : Højre hånd for lederen af The Griffins Antal indlæg : 5 Reputation : 0 Bosted : Thunderville, of course
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Fre Okt 27, 2017 12:12 am
Altså, Audra vil bestemt være der! Men jeg er lidt forvirret over informationerne, der er blevet givet. Min første tanke var noget maskebal, men det er måske snarere en udklædningsfest? I så fald, skal man jo nok huske på, at man nok ikke rigtig kan klæde sig ud som filmfigurer eller lignende, da denne verden næppe har vores verdens litteratur og film.
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Elena deltager nok In game, men jeg ved ikke hvor meget jeg deltager i selve fællesemnet (er ret dårlig til, når mange ting foregår på samme tid) <3 Men god ide!
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Alexei deltager også, men tror nu altså det bliver noget udfordrende at finde en masse kostumer der kunne eksistere i Redhawk-universet. Det bliver nok reduceret til objekter, møbler og lignende hahaha :-O
Zachariah
Titel : Administrator - Leder af The Naailas Antal indlæg : 350 Reputation : 3 Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.
- Jeg vil gøre opmærksom på at vi jo har diverse monstre i dette univers, man kan klæde sig ud som. Der ud over kan der jo sagtens eksisterer diverse vandrerhistorier om andre væsner/monstre/forfærdelige folk, ud over at der jo også i denne verden findes gyserhistorier
Alexei
Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods Antal indlæg : 219 Reputation : 2 Bosted : Amber Eye District, Redhawk City
Det tænker jeg, ja. Så længe de tilpasses vores verden. Vandrerhistorier er dynamiske og varierer fra sted til sted, eller fra person til person
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Lør Okt 28, 2017 12:18 am
Jeg tænker også, at folk potentielt kunne lade sig inspirere af naturen? Fugle måske? Mus? Med masker, fancy farver og lidt fantasi så er intet umuligt :3
Zachariah
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Lør Okt 28, 2017 7:45 am
Ja, fantastisk ide! Det "amerikanske" halloween er jo også fuld af mange forskellige udklædninger, ikke kun de skræmmende!
Lucius
Titel : Leder af The Adaras Antal indlæg : 100 Reputation : -1 Bosted : Arabis - My own place with Hydra
Indtil videre er det; Lucius Zachariah Audra Elena Alexei
- Husk, det først starter den 31!
Elena
Antal indlæg : 164 Reputation : 0 Bosted : Groundstone, Redhawk City
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Tors Nov 02, 2017 4:21 pm
Vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg har haft ret travlt med studiet denne uge, så jeg ved ikke hvornår, og om jeg deltager i fællesemnet! <'3 Nu nævnte jeg også tidligere, at jeg nok ikke deltager meget i det (kun in-game), da jeg ikke er særlig god til at finde overskud til fællesemner. Men hvis nogen vil tage sideemner, skal jeg nok være mere frisk!
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Tors Nov 02, 2017 10:42 pm
Sorry I'm late! Men emnet er klar til den næste xD
Lucius
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Lør Nov 04, 2017 7:03 pm
Det er selvfølgelig tilladt, at hvis personen ikke svarer, som skal svarer, ikke svarer inden for en uge, er det tilladt at springe over,
Madeline
Antal indlæg : 41 Reputation : 1 Bosted : Amber Eye District
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Lør Nov 04, 2017 7:41 pm
Er det stadig muligt at springe på ahah??
Alexei
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 12:50 am
Jeg tænker da sagtens, at du kan springe ind, hvis du vil, Madeline ^^
Zachariah
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 7:33 am
Ja da!
Hvis du mangler en åbning, kan se listen er "startet forfra", så når det er min tur, kan du bare hoppe ind foran mig?
Madeline
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 11:34 am
Fedt!
Lucius
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 1:42 pm
Selvfølgelig kan du springe ind! Jeg kan da lige slettet mit oplæg og så kan du svarer!
Madeline
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 1:45 pm
EJ du behøver da ikke at slette dit oplæg! Jeg kan bare hoppe ind lidt senere, Madeline kan bare komme lidt for sent C:
Lucius
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 8:10 pm
Mit indlæg er alligevel eledigt xD
Madeline
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Søn Nov 05, 2017 8:31 pm
Nå okay ahah
Lucius
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION) Fre Nov 24, 2017 10:19 am
Hvis folk ikke svarer i længere tid, er folk velkommen til at springe personen over!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)
Adara-Lederen inviterer til Lysfest! ~(INVITATION)
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …